HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter de Rijck 05-06-2021

Ik kwam de winkel in terwijl ik in dubio was over 2 toestellen. Ik ben in de eerste plaats vriendelijk te woord gestaan door een nog jonge verkoper genaamd X. Deze kreeg al vlug ondersteuning door een ervaren verkoper Y die mij op een prettige manier heeft geholpen om een keuze te maken. Ook heeft hij mij op een niet dwingende manier gewezen op de 3 jaar garantie service. Al met al was het verhaal duidelijk en heb ik een mooie tv aangeschaft waar ik ook nog iets van de prijs heb kunnen onderhandelen.
Kortom een tevreden klant die hier graag nog eens terugkomt in de toekomst.

Jan 04-06-2021

Mooie winkel goed overzichtelijk, wordt keurig geholpen door medewerkers met veel kennis over de produkten kon zelf door de bomen het bos niet meer zien maar ben perfect door Robin uit de brand geholpen en kon zonder dwang mijn keuze maken

Alfred Willems 04-06-2021

Wij hebben na lang research werk gekozen voor deze Qled 75 inch tv van Samsung. Ook hebben wij er voor gekozen om de tv ivm zijn grote oppervlak op een muurbeugel te plaatsen. Echt super goed en zeer klantvriendelijk geholpen door Duncan. Alles rustig en kalm uitgelegd en wij kunnen nu genieten van een zeer fijne kijk buis.

Joop van Erp 04-06-2021

Als lastige klant 2x mijn tv omgeruild omdat ik niet tevreden was.in de winkel in Amsterdam prima geholpen met de mededeling wij zijn pas tevreden als u het ook bent. Uiteindelijk top geslaagd. Gratis omruilen en perfect geïnstalleerd. Zonder kosten. Echt een aanrader dit bedrijf.

Wilco 04-06-2021

Super snel geholpen, binnen minuten en product stond keurig klaar op het afgesproken tijdstip. Tevens goed advies voor een mogelijke garantie upgrade van slecht 20 euro. Niet genomen, voelde oom geen druk. Ging allemaal super vriendelijk.

Hans 04-06-2021

Snel antwoord via de mail, maar waarschijnlijk ook via de app, op alle vragen. Passende aanbieding, nog scherper dan de prijs op de website. Ook nog 50% korting op de aansluitkabels.

Buurman 04-06-2021

Na aanschaf Sound bar met al een mooi geluid ,wou me broer er ook een die koos voor de iets uitgebreidere versie . Waar na mijn idee een nog voller en mooier geluid in zat dus ik baalde een beetje ,maar dat was geen probleem volgens xxxx uit de vestiging Naarden en kon deze omruilen met bijbetaling van de aanschaf prijs . Dus conclusie wederom een goeie klantenservice en een dikke 10 voor de mannen uit Naarden

Florisjan 04-06-2021

Deze shop gekozen omdat de afstand vanaf ons woonadres het dichtstbij was. De service was uitstekend, vriendelijke verkoper, heerlijk kopje koffie gekregen.
Goede voorlichting over verlengde service en behulpzaam met het in de auto tillen van deze grote doos.

Van den berge 04-06-2021

Fantastisch geholpen heel er blij mee. Ga vooral hiermee door. Al eerder een tv gekocht en toen waren we ook al zeer tevreden. 👍

Platte TV Amsterdag 04-06-2021

Prima winkel, heel overzichtelijk alles opgesteld en zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door winkelpersoneel, veel vragen kunnen stellen over het te kopen product en perfecte uitleg gekregen m zo de juiste TV te kiezen. Onze keuze is geworden SAMSUNG QLED 4K 75Q90T, wat een geluid en beeld kwaliteit, perfect.

Geert 04-06-2021

Super vriendelijke bediening ,goed gemotiveerd en vakbekwaam\ personeel, goede uitleg over je aankoop ,nette winkel ,uitgebreide collectie,en NOGMAALS VRIENDELIJKE medewerkers
Officiële reactie van HelloTV 04-06-2021

Beste Geert,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de manier waarop u door ons in de winkel geholpen bent, dat horen we graag natuurlijk. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

RoCo 04-06-2021

Eigenlijk is de beoordeling te laag denk ik maar dat komt omdat er een levertijd beloofd was die absoluut niet is nagekomen, echter hoofdzakelijke reden was de levering van Sonos, het is steeds doorgeschoven en daar kan Platte TV niets aan doen, behalve dat zij een verwachting hebben gecommuniceerd. Verder is alles perfect afgehandeld , nette winkel en goede communicatie. Volgende keer zeker een optie.

Ditsy en Rob 04-06-2021

Wij waren zelf niet bekend met de winkel maar door een tip van een vriend hier terecht gekomen, die heeft niets teveel gezegd.
Prettige en persoonlijke service. personeel weet waar ze het over hebben en geven duidelijke informatie en antwoorden op vragen.
Ook toen er problemen waren met de levering (die extern werd uitgevoerd) hebben de medewerkers van de winkel dit goed opgepakt en uiteindelijk de TV die wij kochten zelf bij ons afgeleverd.
al met al uitermate tevreden en komen er zeker terug.

N.G. de Meijer 04-06-2021

zeer vriendelijke en professionele uitleg ven de medewerker XXX uit het filiaal Naarden

Dominique van den Berge 04-06-2021

De communicatie, de levering, installatie en uitleg... alles is uitstekend. Afgezien van de installatieperiode (3 weken), kan ik mij geen verbetering voorstellen. Pascal is zeer vriendelijk, snel en behulpzaam.

Malou v alebeek 04-06-2021

Fijne winkel. Fijn personeel. Ze kijken echt naar de wens van de klant. Echt een aanrader voor iedereen. En de prijs is ook top!.

cz.nagtegaal 04-06-2021

alles goed te overzien , vriendelijk geholpen , goede service,prima uitleg vlot en deskundig geplaats

Felidae 04-06-2021

Vriendelijk te woord gestaan aan de chat.
De verkoopster had ook verstand van hetgeen ze verkocht.
Een fijne deal gemaakt met mijn inruilTV.
De bezorging van het geheel was ook snel en behulpzaam.
Echt een zaak om weer terug te komen!

Jaap Roest 04-06-2021

Keurig ontvangst, goede uitleg, thuisbezorging en instaleren, alles op hoog niveau

Sander 03-06-2021

Ik heb een mooie sony 4k tv gekocht in Zoeterwoude, we kwamen eigenlijk voor een andere tv maar de verkoper adviseerde ons dat we beter voor een andere tv konden kijken voor die prijs omdat hy slechte reacties had gehad over die tv .we werden goed geadviseerd en hebben nu een mooie sony met top beeld en geluid en nog goedkoper ook dus conclusie eerlijke mensen en goede prijzen

Gonny 03-06-2021

De tv, die ik in de winkel gezien heb, is niet besteld. Een nieuwere versie is besteld. Helaas paste deze niet en moest weer meegenomen worden. Joris, de bezorger, heeft de volgende dag de juiste versie gebracht en geïnstalleerd. Ben heel blij met deze snelle service en fijn dat het zo snel opgelost is. Top.

Dirk B 03-06-2021

Ik heb via e-mail een TV besteld. Kreeg antwoord op mijn vraag over een muurbeugel, zeer behulpzame mensen, ze belden me zelfs op om het nog een keer uit te leggen hoe het werkt.

Marielle 03-06-2021

Super vriendelijk personeel, snelle levering, komen op de afgesproken tijd. Heel tevreden.

Peter 03-06-2021

Overzichtelijke website, vriendelijke medewerkers, uitgebreid advies, nette prijzen en snelle levering door alweer vriendelijke bezorgers: kortom alles wat nodig is voor een tevreden klant.

PTW 03-06-2021

Vanwege de mogelijkheid van inruil bij PlatteTV heb contact genomen, kreeg een heel mooi aanbod en werd door de online medewerker heel goed geholpen, een beetje verwarring met de afgesproken leveringstijd, maar die hebben snel opgelost zonder mikmak, dat is top service.