HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Sander 28-04-2022

Prima geholpen door Dax in de winkel in Utrecht. Een Sonos Arc gekocht incl garantieplan en HDMI kabel. De kabel heb ik achteraf niet nodig en gaat retour. Daarnaast goed advies over de aanschaf van een Samsung televisie. Ik kom nog een keer terug.

Tevreden klant 28-04-2022

Toen ik op zoek was naar een nieuwe tv kwam ik uit bij Platte tv.
En na een uitgebreide informatie van Rafael die heel duidelijk en helder was, waardoor ik tot een goede keuze kon komen.
Ben zeer tevreden met mijn Samsung neo qled en de service van Platte tv.

Een zeer tevreden klant.

Chris 28-04-2022

De beste prijs goede informatie Prettig zaken doen. Leuke inruil prijs ,top

franko 28-04-2022

We waren op zoek naar een nieuwe tv, via internet bij platte tv terecht gekomen. Nadien naar de winkel in utrecht gegaan. We werden geholpen door Danny, uiterst behulpzaam en meedenkend , plezierig en goed gesprek en tips gekregen en aanschaf gedaan. Super winkel en personeel (Danny), kan iedereen aanraden.

Walter 28-04-2022

Ik heb eerder mijn TV bij platte Tv gekocht en toen een prima advies gehad. Nu bij platte TV teruggekomen voor een 75inch.. Geholpen door Stephano. Kennis over tv's was ruim voldoende aanwezig en hij nam ruim de tijd om de specs uit te leggen. Vervolgens heeft hij een goed aanbod gedaan en heb ik de tv gekocht.

Ideetje60 28-04-2022

geholpen in de winkel in Amsterdam door een prettige verkoopster. Eerlijke voorlichting en duidelijke uitleg over de verschil in televisie en prijs. Aankoop werd niet doorgedrukt of opgedrongen.

Cheryl 27-04-2022

Ondanks ik al wist welke ik wilde heeft de medewerker in kwestie mij erg fijn geholpen! Ook stelde hij andere mogelijkheden voor binnen mijn wensen en budget :).

Enig klein minpuntje was dat de medewerker in kwestie meermaals probeerde het schoonmaakmiddel voor de schermen aan mij te verkopen. Dit gebeurde 3x met opbouwende korting, ondanks de prijs aantrekkelijker werd voor de fles had ik meermaals aangegeven het liever niet te willen. Dit kwam wel een beetje pusherig over.

Desondanks zou ik hier graag naar terug willen in het vervolg door de goede service en hulp.

Anja Braspenning 27-04-2022

Medewerker heeft ons vanuit winkel Platte TV Eindhoven een goede voorlichting en uitleg gegeven over de aankoop die wij hebben gedaan. Hij heeft ook alternatieve laten zien en was niet opdringerig. Prijs/ kwaliteit verhouding is gunstig in vergelijking met andere aanbieders. Benodigdheden die we mogelijk nodig hadden heeft hij ook benoemd en aangeboden tegen aantrekkelijke prijs. Geheel vrijblijvend advies.

Manuel 27-04-2022

Uitstekend service, ik ben bij de winkel in Eindhoven langsgekomen en X (verkoper) heeft de tijd voor mij genomen, ik kon de televisie dat ik wou kopen rustig uitproberen, deskundige antwoorden op mijn vragen, een echte pro! en ik heb korting op mijn aankoop gekregen,

Ilse 27-04-2022

Net een nieuwe tv gekocht en de service is heel erg fijn! Ze weten een hoop en nemen ook echt de tijd voor je!
Ben geholpen daar door Bryan en kan niet anders zeggen dat dat een prettige ervaring was. Hij luisterd naar je wensen en legt alles duidelijk uit. Voelt vertrouwd en verkoopt niets meer of minder dan jij wilt. Heel erg fijne winkel, kom hier zeker terug!
Officiële reactie van HelloTV 28-04-2022

Hallo Ilse,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent door Bryan. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en graag tot ziens!

Jelske - PlatteTV

Abdel 27-04-2022

Ik ben vandaag geholpen en ben zeer tevreden dikke korting gekregen en X van Naarden was zeer vriendelijk en mee denkend en wij zijn uit gekomen gelukkig ik ben zeer blij met mijn nieuwe tv

Jan De Jong 27-04-2022

Deskundigheid betreffende aanschaf tv, men neemt de tijd en is niet opdringerig en een goede uitleg.

Oscar 27-04-2022

Ruim opgezette winkel,goeie variatie in prijzen duidelijk advies.
En goeie deal kunnen sluiten

Rob van Galen 27-04-2022

Heb daar een tv gekocht en werd uitstekend geholpen.
Nu heb ik een soundbar met een subwoofer en en wederom goed geholpen met daarbij goede uitleg.

JPGEUSEN 27-04-2022

Zoals altijd zijn we weer vriendelijk geholpen bij PlatteTV. Goede uitleg en advies en met een mooie korting weer de winkel verlaten, top!

Ferry 27-04-2022

Als trouwe vast klant van PlatteTV heb ik opnieuw een nieuw televisie van Samsung gekocht. De nieuwe tv werd door installateurs vakkundig geïnstalleerd. Ook kregen uitgebreide uitleg van ons nieuwe TV toestel. De installateurs waren vriendelijk en rustig geweest en dit vonden wij een fijne ervaring. Bij deze order kregen we daarnaast ook veel kortingen gekregen en dit was dan ook zéér aantrekkelijk geweest om een nieuw toestel te nemen bij PlatteTV en ons oude TV konden we ook zonder problemen inruilen. Daarom hebben jullie (wederom) een score 10 verdiend! We zijn uiterst blij met ons nieuw toestel. Wat een weergave en geluid! Een hele verbetering.

Theo 27-04-2022

Prima, snel geholpen, goed advies. Proberen mee te denken en hebben kennis van zaken.

Tim 27-04-2022

Lekker ontspannen advies ontvangen, goed meegedacht met opties en wensen. Natuurlijk moet je als verkoper aan bijverkoop denken maar niks gepushed het hele gesprek. Kunnen ze bij andere grote media ketens nog wat van leren. Ontzettend blij met de tv en met de klantvriendelijkheid!

Luc Sips 27-04-2022

mooie, overzichtelijke winkel. Grote keus aan merken en type toestellen. Voldoende mogelijkheid om de verschillende toestellen te bekijken en een vergelijkende test uit te voeren. Ook de mogelijkheden om soundbars uit te proberen zijn aangenaam. Verzorgde uitleg over het toestel en de naverkoop.

Erwin 27-04-2022

Had problemen met mijn Neo Qled tv, ivm wegvallen beeld voor een paar seconden, 2x Samsung gebeld en werd teruggebeld door CE Repair voor afspraak. Ze zijn 2x geweest, probleem nog steeds niet verholpen. Terug naar de winkel, geholpen door Dax. Hij dacht zelf mee en kwam met een oplossing van jullie zelf intern, probleem verholpen. Hartstikke bedankt Dax. Blijft vreemd dat samsung dat probleem niet kan verhelpen en niet de oplossing weet en jullie wel. Toppers.

Jan 26-04-2022

Geholpen door M. Denkt actief mee, geeft goed advies en maakt een mooie prijs!

Cor 26-04-2022

Dit is alweer de 3e tv die ik bij PlatteTV koop.
Zeer tevreden over de aankopen, en de geleverde info.
Geen opdringende verkoop praatjes mee gemaakt.
Voor mij tot op heden één goed bedrijf.

Charlotte en Jos 26-04-2022

Via een collega ben ik bij Platte TV terecht gekomen. Geen seconde spijt van gehad. Vriendelijke en terzake kundige verkoper, die eerst polste wat wij wilden en daarna zijn advies gaf. Zeer tevreden. Afgesproken om de TV en soundbar te laten installeren. De monteur (xxxx) is een kundige en zeer vriendelijke jongeman. Hij heeft alles keurig opgehangen en alles goed doorgesproken. Al met al is Platte TV zeker aan te bevelen, vandaar de 10.

Danyel 26-04-2022

Ik heb mijn tv omgewisseld voor een oled de tv, is geïnstalleerd, prima vakmensen en goede uitleg.
Fijne winkel, goed personeel, een aanrader.

Rachel 26-04-2022

Super meegedacht.
Super vriendelijk!
Echt niks te veel.
Zijn heel erg tevreden!! Verkoper xxxx bedankt!