HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Gert 23-08-2021

IK ben blij met te goeden hulp van Robin hij is een fijne man om me te praten was blij met zijn at vies.

Dank je Robin groetjes Gerrit

Chris Scholte 23-08-2021

N.a.v reviews en prijstechnisch gekozen voor Platte TV.
Na huiswerk goed geadviseerd in de winkel en de verschillende mogelijkheden laten adviseren.
Vlotte levering.
Uitstekende installatie door Tim, die de vervangende TV keurig demonteerde van ons Spectral meubel.
Vakkundig monteerde hij het nieuwe toestel en stelde deze in.
Platte TV doet er goed aan zeer zuinig te zijn op een medewerker als Tim een 5 sterren man.

Jacques.aerts 23-08-2021

Mijn vrouw en ik zijn niet zo technisch, wat beeld en geluid betreft. Drie jaar geleden kennisgemaakt met Plattetv en met name met de aldaar werkzame jongelui. Nieuwe tv gekocht en, gezien onze leeftijd, niet gedacht, dat we daar nog ooit terug zouden komen.
Maar we hadden een voet nodig voor een kleine t.v., op de slaapkamer. Weer dezelfde ontspannen sfeer als drie jaar terug, alles werd goed uitgelegd, gratis afstandbediening, omdat ze de juiste batterijen niet hadden. Bedankt, Jos de G., bedankt lieve mensen van plattetv.

Sandra 23-08-2021

Vandaag een nieuwe tv gekocht bij Platte TV een Philipps Ambilight 65PUS8506/12. Wij zijn zeer tevreden, super fijn geholpen en goed geadviseerd. De verkoper hielp zelfs de TV in de auto te leggen, waar vind je deze service nog. Het is voor ons de eerste TV met apps enz. Wij hopen hier écht heel veel plezier van te hebben.

Ton Sprangers 23-08-2021

Goede behandeling van de garantieschade en een passend aanbod. Vriendelijk te woord gestaan.

Stijn 23-08-2021

Via een online zoektocht ben ik bij PlatteTV uitgekomen en op basis van reviews en een goede prijs heb ik mijn nieuwe tv besteld. De levering kon een paar dagen later in het weekend, maar omdat ik zelf niet aanwezig kon zijn, werd keurig een latere datum afgesproken. De levering was via PostNL.

Na enig dagen gebruik viel mij een afwijking op aan de weergave van mijn nieuwe tv, waarover ik via de mail snel en adequaat contact heb gehad. De oplossing was een vervangend toestel, dat snel geleverd werd via PlatteTV zelf. Er werd niet moeilijk gedaan en de belofte over oplossingen bij ontevredenheid werden waar gemaakt.

Zowel de eerste aankoop als de ruil verliepen soepel en dienstverlenend. Antwoorden via de mail kwamen steeds op dezelfde dag - soms al 10 minuten later, en dat was prettig. Een pluim voor de dienstverlening. De contacten verliepen vooral via Ivo.

Klein punt van verbetering was de communicatie op de website. Op de site stond dat het toestel (Samsung Serif) op voorraad was, in de praktijk was dat niet het geval. Een detail, maar toch.

Ik kan PlatteTV zeker aanraden.

O Reitsma 23-08-2021

Na een teleurstellende aankoop van een Samsung tv die defect bleek te zijn zeer goed geholpen en geadviseerd bij het maken van een andere keuze. Daarnaast is het leed verzacht doordat we een scherpe prijs hebben gekregen op de nieuwe Sony tv.
Zeer goede service van Plattetv en de betreffende medewerker. Plattetv is een aanrader voor de geleverde service en kwaliteit.

HdB 23-08-2021

Duidelijke uitleg, transparant en kwamen eerlijk over. Zowel in de winkel als via de mail gaven ze mij de zelfde laagste prijs. Dit gaf voor mij de doorslag om bij Platte tv het product aan te schaffen en zeker de volgende x weer hier terug te komen.

Danielle 23-08-2021

Voor 2 jaar terug onze TV bij Platte TV Amsterdam gekocht waren toen zeer tevreden.
Nu een Extra TV voor de slaapkamer gekocht zijn niet meer bij andere winkels geweest omdat deze winkel een overzichtelijke nette showroom heeft en ook de beste deal sluit.
Bovendien zijn er zeer vriendelijke verkopers die de tijd voor je nemen en deskundig zijn ook nog....

Goed geholpen in Naarden 23-08-2021

Jaren geleden ook televisie gekocht bij deze winkel in Naarden en daarom teruggegaan. Zoals altijd geweldig en snel geholpen. Expertise van de medewerker was ook ruim voldoende.

Erik 23-08-2021

Prima service en meedenkende medewerkers. Top tv en goede kwaliteit beeld. Vriendelijk bedrijf

Gamelkoorn 23-08-2021

Wat een mooie winkel op locatie Rotterdam, groot, overzichtelijk en ruim opgezet.
Personeel komt niet direct op je af, wat wij als prettig hebben ervaren, zodra we aangaven contact te willen kwam Menno ons helpen. Door met Menno in gesprek te gaan en verder geïnformeerd te worden over de mogelijkheden van het product zijn wij direct overgegaan tot aanschaf van een LG OLED65G1RLA. Wij raden het andere zeker aan, als zij aan een nieuw toestel toe zijn, om eens langs te gaan bij één van de locaties van PlatteTV meerdere merken aanwezig

L. van Mourick 23-08-2021

Mooie ruim opgezette winkel waar je rustig kunt rondkijken naar het ruime aanbod van televisie. Wij zijn bij onze keuze enorm goed geholpen door verkoper xxx, die ons na de nodige uitleg over de verschillen etc. met een leuk aanbod wist over te halen om de knoop door te hakken en te kiezen voor die mooie LG oled tv. Bedankt!

Spekkie 23-08-2021

Super service en kundig advies kortom dikke 10, mooie winkel vrolijk personeel fijne sfeer

Ger 23-08-2021

Je koopt niet regelmatig een nieuwe tv. Maar als het zover is, wil je wel goed geïnformeerd worden met de nodige juiste adviezen. Dit heb ik gevonden bij PlatteTV, en wel in de persoon van Kevin B. In alle rust en tijd nemend, met begrip voor de klant. Prima service, zelfs tot aan de auto. Ben trouwens heel tevreden met de aankoop, een LG OLED55C16LA.

Eric Hoogervorst 23-08-2021

Snel en deskundig geholpen
Uiteindelijk gekregen waar ik voor kwam
Ik zou platte tv zeker aanraden

Klaas 23-08-2021

Met een duidelijk beeld van wat ik dacht te willen op vrijdagmiddag de winkel binnen gestapt.
Daar netjes te woord gestaan en met een goed onderbouwd advies met een ander model naar buiten gelopen.
Kennis van zaken en alle modellen te bezichtigen in de winkel is erg prettig

Guus 23-08-2021

Fantastisch geholpen in de winkel, duidelijke uitleg en adviesen. In de bezorging is verlopen als afgesproken en de bezorger was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Een echte aanrader "PLATTE TV " .

Marcel Steenbergen 23-08-2021

Deskundig en vriendelijk geholpen door de verkoper. Mooie zaak overigens. Alle vragen zijn goed beantwoord, waarmee ik een juiste keuze kon maken samen met de verkoper. Extra service door een goed advies te geven over de luidsprekers.

Thijs 23-08-2021

Deze week heb ik het filiaal in Groningen bezocht om informatie te verkrijgen voor een nieuwe televisie. Bij binnenkomst heb ik een rondje gedaan om alles te bekijken, toen ik klaar was werd ik geholpen door verkoper Marco. Met zijn deskundige advies en informatie heeft hij mij verschillende opties in tv’s laten zien zodat ik mijn keuze kon baseren op wat ik echt zoek in een tv.
Na een nachtje erover te hebben geslapen ben ik weer terug gegaan naar de winkel en heb ik bij Marco mijn nieuwe tv aangeschaft. Met de service die ik heb gekregen van Marco, ben ik blij met mijn nieuwe aanwinst.

James 23-08-2021

Ik vond deze winkel op internet met aantrekkelijke prijzen.

Locatie Naarden was voor mij een locatie in de buurt en ben daar gaan kijken.

Vriendelijke verkopers die niet meteen op je af stormen , je netjes begroeten en je de tijd geven om je te oriënteren .

Na goed gëinformeerd te zijn ben ik tevreden met twee TV's naar huis gegaan.

Dave 23-08-2021

Dankzij uitstekende kennis een mooie tv voor mijn oma kunnen uitzoeken.

Deze zaak raad ik zeker aan.

H van Houten 22-08-2021

We zijn vandaag uitstekend geholpen door Boris.
Hij heeft middels de juiste vragen op een deskundige wijze naar de TV geleid die we wilde gaan kopen.
We zijn zeer tevreden over deze benadering

Omer 22-08-2021

Super service behulpzaam goed advies voor de tv die ik heb aangeschaft de LG OLED77 G1RLA

Nn 22-08-2021

Goed alle mogelijkheden bekeken e geluisterd wat wij wilden! Vriendelijke man met kennis. Blij met de aanschaf! Mooie prijzen!