HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bartelings 10-09-2022

Uitstekend geholpen met veel uitleg zonder dat ik daarom moest gaan vragen! Deze mensen weten waar ze het over hebben en leggen dit op een heldere manier uit! Precies wat eigenlijk iedere klant verwacht bij dit soort aankopen!
Zeker een pluim en dus een 10 voor de prettige behandeling!

Marc 10-09-2022

Na eerst een onvriendelijke medewerker via de chat te hebben gesproken is het per mail wel erg goed opgelost.
TV bleek na uitpakken een defect te hebben, binnen een week had ik een ander. Prima opgelost door reparatie afdeling.

Monica 10-09-2022

Ik kwam met een heldere wens en vraag naar een tv. Ik kreeg het gevoel dat hiernaar werd geluisterd, geen ‘gezeur’ over een duurdere tv die veel beter was dan mijn gewenste tv. L**** dacht goed mee ten aanzien van hoe ik de tv zou gaan gebruiken en gaf adviezen waar ik wat aan had. De prijs in de winkel bleek ook nog eens goedkoper dan die op de site, scheelt ook. En de extra garantie was niet duur dus ook afgesloten. Ik denk dat ik goed geïnformeerd ben en Leon heeft me zelfs geholpen de tv in de auto te laden. Top!

Suzan 10-09-2022

Zeer snel en correct geholpen, eerst via de mail door Tim met een passende aanbieding. Vandaag naar de winkel in DB geweest en daar ook super geholpen door L****, de set stond al klaar dus alles verliep vlot.

Quinty 10-09-2022

Ik ben in Naarden geweest. Super klantvriendelijk winkel. En ben zeer tevreden met de service!

Desire 10-09-2022

Nadat ik op internet aan het neuzen was voor een mooi tv kwam ik al snel bij www.hellotv.nl terecht. Goeie hulp gekregen en wow wat een ruime keuze. We waren er snel uit en de deal werd gesloten. Nu aan het genieten van een mooie tv en als nog als teof op de taart een mooie Soundbar gekocht.

Monique 10-09-2022

Heb winkel als prettig ervaren. Kundig, vriendelijk en betrouwbaar advies. Prettig geholpen door Boris.

Jose Tavares 10-09-2022

Goed service vriendelijke personeel goed geholpen ik ben tevreden met mij aankoop

Jonathan 10-09-2022

Winkel leverde eerst een verkeerd product, daarna moest ik de retour zelf betalen met de belofte dat hello tv het zal terugbetalen.
Ik heb daarna hetzelfde product opnieuw gekocht. Volgens de site "vandaag besteld, morgen in huis". Het heeft 4 werkdagen geduurd. Onmogelijk om iemand telefonisch aan de lijn te krijgen. Via chat ging het wel vlot. Maar dat is natuurlijk niet zo eenvoudig om te communiceren.
Achteraf kreeg ik elk uur een mail met de vraag om een goede review te schrijven. Zelfs nadat ik tot tweemaal toe heb aangeduid dat ik geen mails meer wens te ontvangen.
Het product was uiteindelijk wel in orde met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vandaar nog een 5/10

Mj alderliefsten 10-09-2022

Prima winkel goed geholpen mooie prijs snel geleverd zeer tevreden
Volgende keer weer

Marjolein Smit 10-09-2022

Super goede service, ben goed en kundig geholpen! Vandaag 3 tv”s gekocht. Erg blij met onze aankoop.

Derk Middel 09-09-2022

Zeer tevreden over hello tv, heb er nu 2 tv’s gekocht!! Zeer vriendelijke personeel en behulpzaam ook na de aanschaf! Top!!

R 09-09-2022

Afgelopen week super geholpen met het uitzoeken van een TV door z in het filiaal Amsterdam. Vriendelijke en sympathieke gast. Je kon merken dat die wist waar die het over had.

M. Dijkstra 09-09-2022

Een prettige, rustige winkel waar het personeel alle tijd voor je heeft.
Medewerker heeft ons een prima uitleg gegeven over de Samsung 55S95B en gaf ons het goede gevoel om met vertrouwen deze tv te kopen.

bert en marion 09-09-2022

lang geleden dat we zo vriendelijk werden geholpen en de zaak zelf liet ook niets te wensen over koffie meneer mevr etc.etc

Arie 09-09-2022

Mooie winkel en prima geholpen door medewerker met het kopen van een prachtige 65 inch sony tv
We zijn er heel tevreden mee
Top

Rene 09-09-2022

Super service en klantvriendelijk. Naast het feit dat ze je goed helpen met het zoeken naar de juiste tv leveren ze ook mooi op tijd

Jeffrey 09-09-2022

Wij zijn tijdens ons bezoek in de winkel in Rotterdam goed door de medewerker geholpen. Wij hadden welliswaar al een model op het oog, maar zijn ook gewezen op alternatieven en werd er doorgevraagd naar onze wensen en kijkgedrag. Dit verliep uiterst prettig en hebben dan ook met een goed gevoel onze TV tijdens dit bezoek gekocht.

Rob845 09-09-2022

Duidelijke website, prima prijs, super snelle levering en duidelijke communicatie.

Ludo 09-09-2022

We hebben vandaag een Philips TV in de winkel in Eindhoven gekocht.
De verkoper was voor ons duidelijk en nam alle tijd. Hij was wel bezig "in eerste instantie" om een TV uit de nieuwste serie te verkopen, terwijl ik toch wel had aangegeven dat een "overjarig" model voor ons ook goed was. Uiteindelijk is het wel een nieuw model geworden....
Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en de bediening in de winkel.

Marcel Bakker 09-09-2022

Op de site had ik een Philips tv gezien die ik in de winkel in Groningen wou bekijken.

Na zeer goed advies van de medewerker heb ik een andere Philips tv gekocht die nog beter aan mijn voorwaarden deed. Ik ben zeer goed geholpen en koop mijn volgende tv ook zeker bij hellotv in Groningen

Chris 09-09-2022

Prima geholpen in winkel. Snel en met goed resultaat.
Artikel op tijd geleverd conform afspraak.
Sonos speaker doet het prima.

Fam.de keizer 09-09-2022

Supervriendelijk personeel hele mooie zaak incl.luister ruimte en na klein foutje toch super opgelost door ...... m.v.g .....

Arend 09-09-2022

Vandaag een nieuwe reciever gekocht.
Goed advies gekregen,dat was best moeilijk want ik heb een hele complexe installatie.
Helaas niet op voorraad ,maar de medewerker heeft er voor gezorgd dat het morgen al bezorgd wordt. Ik ben hier goed geholpen en tevreden met de aankoop.

Rob 09-09-2022

In Eindhoven zeer goed geholpen door .... Zeer goede uitleg en demonstratie. Mooi aanbod gehad en prachtige 8k televisie gekocht en Atmos soundbar.