HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Umit Eski 12-10-2022

Geweldige support, persoonlijke benadering, supersnelle service en snelle levering. Ik zou het iedereen adviseren.

Willy 12-10-2022

Had een tv besteld waar ik niet tevreden over was, met EEN belletje was dat meteen opgelost.
Met hulp van de winkel uit Ben Bosch ws dit euvel meteen weg.

Carla Cock de 12-10-2022

Kundige , duidelijke en beleefde uitleg en goede service. De klant is koning bij Hello TV.

Frans Lakerveld 12-10-2022

Samsung Neo QLED 8K 65 QN 800 B .
Gekocht bij Hello tv in Zouterwoude .perfecte voorlichting en laten installeren door een topper goede uitleg
En perfect beeld
Ik beveel deze zaak voor 100 % aan

Mario 12-10-2022

Wij waren in Duiven om ons te oriënteren op een nieuwe smart tv ,en we zijn geholpen door medewerker Marc van hello tv. Vol geduld heeft hij ons alles uitgelegd over alles wat belangrijk was in het maken van een goede keuze. , en onze vragen uitgelegd en beantwoord , dit alles zeer correct en vakkundig . We zijn wij uiteindelijk overgegaan tot de koop van de door ons gewenste tv , en hebben een zeer tevreden gevoel eraan over gehouden. We kijken uit naar de levering.

zakaria 12-10-2022

Dhr D.K. Heeft ons super goed geholpen. Dacht goed mee met onze eisen. Super!!

Richard 12-10-2022

Prettig , vriendelijk en vakkundig personeel.
Uitstekend te woord gestaan, alle vragen worden netjes en goed beantwoord. Er word goed geïnformeerd en geadviseerd.
Enig minpuntje is dat er niet werd verteld dat het product ( met best wel een flinke waarde) met PostNL werd verstuurd zonder dit te vermelden. Hierdoor werd de in de winkel afgesproken leverdatum dus teniet gedaan wegens dat PostNL achter loopt. In de winkel maak je dus een afspraak wanneer het word bezorgd maar dit heeft loopt hierdoor dus fout en dat is echt een minpunt zeker gezien het om een prijzig product gaat.

Jef 12-10-2022

Afgelopen zondag ben ik in de winkel in Breda tot een akkoord gekomen over de aanschaf van een nieuwe TV. Ik werd gastvrij behandeld en de verkoper was niet opdringerig. Tijdens het bestelproces werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. 3 dagen later heb ik de TV opgehaald en inmiddels naar tevredenheid geïnstalleerd. 3 familieleden van mij hebben hier ook al een TV gekocht naar tevredenheid. In tegenstelling tot de grotere webshops valt hier tenminste nog te praten over de prijs. TOP!

N.Massaar 12-10-2022

Wederom goede service en professioneel advies ontvangen.
Reden om hier weer terugkomen.

Hans 12-10-2022

Goede keus en goede prijzen Vriendelijk personeel Zijn aan de slag nu om samsung die weigert om een toegezegde cashback te betalen zover te krijgen dat ze zich aan de afspraak houden Aan te bevelen winkel

Rody 12-10-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe 65 inch tv. Mijn eerste keus was een LG 65C16LA dit is een model uit 2021. Ik heb toen de knop voor extra korting ingedrukt en moest hierbij mijn emailadres invullen voor de extra korting. Niet veel later kreeg ik een mail met het bericht dat ik op het toestel wat ik wilde maar weinig korting zou kunnen krijgen. Verder werd er hetzelfde toestel alleen de nieuwste voor een erg mooi prijsje aangeboden. Ik vond dat wel een mooi aanbod en heb het via mail akkoord gegeven. Tot zover een prima service en was ik erg tevreden. Toen kwam er nog wat mailverkeer over en weer. De eerste met de vraag over een 100% pixelgarantie verzekering wat ik een redelijk aparte extra service vond gezien de fabrieksgarantie enz. Ook een verhaal over dat de fabrieksgarantie pas bij 6 a 7 dode pixels overging tot actie (vervangen toestel, enz). Dat zou bij deze verzekering al na 1 dode pixel zijn. Ik mailde terug dat ik verwacht dat de producten goed zijn die geleverd worden dus zonder dode pixels enz en dat ik een extra verzekering dus niet nodig achtte. Vervolgens een ander die me mailde. Dag was namelijk al verstreken (na 21.00 uur) die alsnog het belang probeerde te vertellen van de verzekering. Ook werd deze nog voordeliger aan me gebracht met extra korting. Deze mail weer beantwoord als de eerste mail. Mijn prima gevoel verdween hier over de winkel. Vervolgens een volgende mail welke apparaten ik hierop wilde aansluiten. Netjes de vraag beantwoord over de diverse apparaten en dat ik daar allemaal 2.1 hdmi kabels voor heb. Want ik verwachtte uiteraard de vraag welke kabels en dat 2.1 hdmi kabels de beste waren om het maximale uit de tv te halen. Deze had waarschijnlijk wel gekomen als ik had gezegd dat ik bij 1 apparaat een 2.0 hdmi kabel zou hebben met dus het extra aanbod om een hdmi kabel bij te kopen. Deze mail werd weer opgevolgd met een schermreiniger pakket. Ook deze mail heb ik beantwoord met dat ik dat niet nodig achtte voor nu. Weer een extra ding wat je zou kunnen kopen. Dit langdurige mailverkeer vond ik als consument redelijk vervelend en niet bevorderlijk voor de koop. Het zou kunnen worden gezien als extra goede service maar zo ervaarde ik het niet. Ook omdat ik een consument ben die redelijk veel research doet alvorens ik überhaupt overga tot een aankoop. Maar de verdere afhandeling was wel weer prima. Nadat de mail binnenkwam met de betalingslink en de nota kreeg ik Netjes van postnl home een mail van wanneer de tv geleverd zou worden en dat was ook echt keurig op deze tijd het geval. Tv in goede orde ontvangen en is echt een genot voor het oog.

Dus Hellotv zeker een goede winkel maar het doordrammen van extra aankopen kan je bij sommige consumenten maar beter achterwegen laten of gewoon in 1 mail allemaal tegelijk aanbieden zodat de klant er ook in 1 mail op kan terug reageren.

Floris 12-10-2022

Mooie winkel, snelle levering, heldere informatie en doen ook niet moeilijk over retourneren!

Simo 12-10-2022

We visited Naarden shop and got very good view on both the TV and Soundbar. We also understood that 55" was better than 65" for us. We agreed on a package deal, which we further sealed online, after some questions which were promptly answered by Ivo & Tim.

We chose HelloTV because of competitive package deal and good first impressions of service. Thank you!

Cedric 12-10-2022

TV besteld die volgens de site op voorraad was in Utrecht, maar bleek na de bestelling toch niet te kloppen helaas. Gelukkig hadden ze hem wel nog in amsterdam. Verder mooie deal gemaakt

NZ 12-10-2022

Geholpen door xxx, klantgericht en netjes! Weet veel te vertellen over de televisies en heeft kennid van zaken.

Ellen 12-10-2022

Fraaie winkel in Utrecht met enorm assortiment . Verkoper xxx heeft kennis van zaken en is zeer klant gericht. Weet klanten zonder enige ‘technische’ kennis juiste keuze te laten maken. Wil daarbij niet perse duurste TV verkopen. In paar maanden tijd 2 TV’s bij hem aangeschaft.

matthijs 11-10-2022

Top service.
Wel af en toe wat meer communicatie mogelijk.
Keuze is mega en hulp online werkt goed.

Sjef van Gennip 11-10-2022

Uitermate klantgericht, denk met je mee en heel scherp geprijsd en heel vlotte correcte levering

Jo 11-10-2022

Bij aankoop van onze tv zijn zijn wij vakkundig geholpen door man met bril. Bij levering van onze tv bleek dat er allemaal barsten in het scherm zaten . De doos was ook beschadigd . De bezorgdienst extra@home post.nl heeft hem bezorgd wat trouwens een heel slechte bedrijf is.Ben terug gegaan naar man met bril van hello tv die onmiddellijk actie ondernam om ons zo snel mogelijk een nieuwe tv te bezorgen. Eigen personeel heeft hem toen gebracht wat een verschil. Complimenten voor hello tv personeel in Nijmegen.

Kortekaas 11-10-2022

Vandaag TV geleverd en geïnstalleerd door medewerker xxxx. Wij hebben het als zeer prettig ervaren. Was duidelijk in hetgeen hij ging doen. De uitleg en installatie was voor ons perfect. Zijn manier van werken was kundig en serieus wat ons een vertouwd gevoel gaf. Wat een aanwinst voor het bedrijf Hello tv.

Tom 11-10-2022

Zeer goeie klantbenadering, welkom met kopje koffie. Ook de gelegenheid geboden om zelf te kijken en vergelijken. Niet opdringerig en goed luisterend naar onze twijfel. Ook herkenning door meerdere collega's. Fijne sfeer. Top.

Jarl Brouwer 11-10-2022

Mevr . van vestiging Amsterdam heeft mij meer dan uitstekend geholpen!! Zelfs mijn mailtjes wist zij te beantwoorden buiten de winkel tijden
Al met al een zeer deskundig advies en ik kan niet wachten totdat de tv binnen is!!

Khalid 11-10-2022

Top service !
Heel goed geholpen
Scherpe prijzen en goed kwaiteit.
Ben heel tevreden!

Gert 11-10-2022

luistert goed , kennis van zaken, zeer klantgericht, geeft oplossingen, staat open voor suggesties kortom een zeer gewenste manier van klantbediening.

Ikonia42 11-10-2022

Tot de koop van mijn TV ben ik eigenlijk wel goed geholpen, maar na de aankoop was toch alles een stuk minder. Heb ook de service A-Z genomen voor 3 jaar. Ik kan jullie vertellen dat ik er nu al van spijt van heb, want echt een service heb ik niet kunnen zien.

Heb de TV volgende dag binnen gekregen. Na dat ik het uitgepakt had en inelkaar wou zetten kwam ik erachter dat er krasjes waren waar de poot er in zal ingaan. Heb toen gelijk fotos gemaakt, maar toen ik de afstandsbediening uitging pakken zat daar ook een duidelijke kras op.

Heb toen gelijk geprobeerd om contact op te nemen maar helaas zonder succes. Het was zaterdag rond 17.00. Via chat kon ik niemand bereiken via telefoon heb ik 2x geprobeerd na ongeveer 25 min wachten werd de verbinding verbroken. Na een herhaalpoging weer zonder succes. Heb daarna maar een kort mail gestuurd via mail en het probleem uitgelegd. Wat ik zeer vervelend heb ervaren is ook de informatie op de site. Klantenservice is open tot 21.00 staat er maar contact opnemen was niet mogelijk.

Maandag contact gehad voor een oplossing.

Ze boden me een nieuwe afstandsbediening aan en als comensatie doekje of een hdmi kabel.

Ben er niet mee akkoord gegaan want het is niet acceptabel om voor nieuwe product dit als compensatie te geven. Had op zijn minst meer compensatie verwacht.

Na een gesprek van 1 uur lang is het compensatie een bedrag van 30 euro geworden met een nieuwe afstandsbediening. Wat ik nog steeds niet acceptabel vond. Want niemand zou dit als nieuw beschouwen en gaan kopen als die het van te voren zag. Ik zou het persoonlijk eerder als Show Model of een Outlet Product gaan beschouwen maar dat is dus mijn mening.HelloTV had een andere mening erover.

Dus wou het tv op laten halen en een nieuwe hebben of eventueel natuurlijk ergens anders gaan halen.

Maar helaas werd er door D…l verteld dat ze het pas in november konden ophalen. Zeer vervelend om te horen maar dus het bod van 30 euro en een nieuwe afstandsbediening toch wel geaccepteerd. Want minimaal 3 weken thuis met dit TV zitten was geen optie. Kreeg het gevoel dat ik vastgezet werdt.

Later kreeg ik nog een mail of ik tevreden was antwoord was negatief. Heb nog als reactie een speciaal telefoon nummer ontvangen die ik kon bellen. Heb geprobeerd om ze via telefoon te bereiken maar na ongeveer 15 min wachten weer geen succes. In het kort als ik een tv zou halen zal ik eerder naar een andere shop gaan kijken. Heb ook spijt dat ik A-Z service heb betaald.