HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Brigitte 06-01-2022

De site is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.
We zijn meerdere keren in Naarden geweest voor aanschaf van tv,s altijd goed geholpen met een deskundig advies en zeer vriendelijk personeel.

Daniel. 05-01-2022

Wachten duurde erg lang en de verkoper wist niks te vertellen over de bravia core. Daar buiten om was het netjes en efficiënt. Dit is wel puur over de winkel en de verkoper binnen de winkel. De verkoop zelf online vond ik matig tot slecht.

Joost 05-01-2022

De winkel van platte tv was voor mij wat ontoegankelijk. Maar dat had alles te maken met het feit dat ik in een rolstoel zit. Maar wat betreft adviezen, geduld en kennis is deze ruime fysieke winkel rustiger en luxer van uitstraling dan de bekende elektronicagrootgrutters.Via "beste Koop" van de consumentenbond een keuze gemaakt en platte tv kwam daarmee als voordeligste uit de bus. Alle informatie kon ik krijgen via de chatbox waar duidelijk geen synthetisch dame zat. Met alle vragen over plaatsing, kabels enz. kon ik daar terecht.
Ondanks dat beantwoordde het toestel niet aan de persoonlijke wens maar bleek ruilen geen probleem. Het oude toestel werd opgehaald de nieuwe geplaatst en via een supersnelle installatie met een goed oog voor kleurstellingen en contrast gecombineerd met tips en trucs staat het nieuwe toestel de Philips OLED800er naar volle tevredenheid te stralen.

Wethmar 05-01-2022

Na wat heen en weer mailen wat ik het beste kan kopen ben ik overtuigd van de juiste leverancier.
Het gaat om 2 LG OLED TV'S 48 inch, vandaag is monteur **** bij ons geweest om de tv's op te hangen en te instaleren (super monteur), na ophangen een uitgebreide uitleg. We genieten nu van een prachtig beeld. **** verdiend een 10 (zeer deskundig)

Maarten 05-01-2022

Goed advies gekregen van X (online) en Y in de winkel. Ik ben blij met mijn aanschaf.

Marcel 05-01-2022

Prima en snel geholpen door virtuele Sanne en prima deal gemaakt via chat functie op www.plattetv.nl. Televisie via Click&Collect afgehaald in filiaal Rotterdam. Uitermate tevreden!

Suleiman 05-01-2022

Prima geholpen door Marco in de winkel in Groningen en alles naar wens is verlopen!

Joshuatree 05-01-2022

Prima. Snel en vakkundig in het voorwerk. Daarna prima geholpen en volgens afspraak!

Naarden 05-01-2022

Top service gehad, in de ochtend het advies en in de middag klaar om af te halen. Binnen 5 min de mail dat alles geregeld was. thnx team Platte TV

Markvdoever 05-01-2022

Ben via tweakers bij plattetv.nl uitgekomen. Heb hier geen spijt van gekregen! Contact via de mail verloopt vlot en kreeg een goede aanbieding. Televisie besteld en dezelfde dag nog opgehaald. De winkel was ook op zondag open. Heb ook 3 jaar pixel garantie erbij genomen. Dat kon er na de goede deal nog wel bij. In de winkel ben ik netjes te woord gestaan. Al met al een goede ervaring!
Officiële reactie van HelloTV 05-01-2022

Beste Mark,

Bedankt voor de 10 en voor het feit dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Dit lezen we natuurlijk met plezier terug. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug!

Jelske - PlatteTV

RAM 05-01-2022

De tv uitgezocht op de website en via de mail een mooie korting gekregen, zeker ten opzichte van andere aanbieders. Binnen 20 minuten was de bestelling in orde gemaakt en kon ik de tv ophalen bij een vestiging in de buurt. Ik ben heel tevreden over de service.

David 04-01-2022

Geweldige service gekregen bij mijn vragen en bij de levering van mijn oled77cl16 tv van LG. Ik heb Platte TV gekozen vanwege de mooie kortingsactie. Website is duidelijk en ik heb gekozen voor een installatie thuis. De monteur xxxx was heel aardig en klantvriendelijk en had goede tips. Als minpuntje: Waar ik alleen niet op gerekend had is dat ik deels mee moest helpen met tillen. Xxxx had aangegeven dat Platte TV dat mij had moeten vertellen, maar dat was in mijn ogen niet gebeurd. Ik heb voor de installatie door Platte TV een niet heel klein bedrag moeten betalen en dan verwacht je eigenlijk dat je zelf niet mee hoeft te helpen.

De TV zelf is overigens een pracht apparaat!
Al met al, nog steeds een hele goede ervaring met Platte TV met een hele blije klant.

Hasan Yilmaz 04-01-2022

Prima winkel. De eerste tv die we hadden gekocht was niet in orde. Er werd door personeel meegedacht en aan huis is de tv omgeruild. Prima service dus. Wordt snel gereageerd op vragen en vriendelijke behandeling.

Martijn 04-01-2022

Ik ben goed en snel geholpen. Ook al is de winkel alleen open voor afhalen, de tv was snel gebracht en ik ben ook nog geholpen met het inladen.

Theo 04-01-2022

In de winkel niets op aan te merken,,,,levering niet goed,,we dachten laten alles doen,,,eerste keer beugel televisie krom..Dat was op 13 Dec.2021.,,Hij kwam terug op 3 januari,,,Alles uitgemeten begon te boren ,gaten niet diep genoeg,,,opnieuw nieuwe pluggen erin..liet boor vallen op nieuw tv.meubel..Hij was klaar de.tv. Hing te hoog zat er 15 cm,naast…opnieuw,,heel Monza gestucte muur naar de filistijnen,,,,Wat een kluns lul de behanger.sorry jongen.

Fred Wullink 04-01-2022

Goed geholpen! Vriendelijk en vakbekwame verkoper. Top zaak. 👌🏻 Locatie en parkeer gelegenheid ook goed.

Suzanne 04-01-2022

Fijne winkel met medewerkers met kennis van spreken. Men nam alle tijd voor ons en gaf na de aanschaf van een tv nog handige tips waar we rekening mee moesten houden met de de aansluiting. De jongens brachten de tv netjes naar de auto en hielpen met inladen.

goed geholpen door installateur DK 04-01-2022

Snel, duidelijk en vriendelijk geholpen door installateur (*) bij het monteren en installeren van onze Frame tv.

Camiel 04-01-2022

Snelle levering, maar met een opmerking. De postnl levering van de tv gaat niet naar een huis op een bovenverdieping en dit is met een zware tv wel een issue.
Voor de rest zeer nette service, advies en goed werk gedaan bij het ophangen van mijn tv.
Netjes schoongemaakt en mijn vragen beantwoord.

Neijenhuis 04-01-2022

De winkel staat op een perfecte locatie, om als je een keuze hebt gemaakt je het artikel gelijk mee kunt nemen. Parkeerplaats is dichtbij.

Marcin 04-01-2022

Ik ben heel goed geholpen door heel aardig en professionele personeel. Ben erg tevreden.

Edwald 03-01-2022

Vandaag mijn LG tv 55 inch omgeruild voor een 65 inch. Zeker geen spijt van mijn keuze. De tv werd netjes gratis omgeruild.
De bezorger/monteur, (*) heeft hem daarna geïnstalleerd voor me! erg tevreden met de service daar kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!

Wim saathoff 03-01-2022

Mooie winkel vriendelijk personeel goede duidelijk advies hulpvaardig zou anderen de winkel aanbevelen

Martin 03-01-2022

Mijn bestelde tv was niet goed deze kon ik omruilen keurig geholpen geen probleem of mijn verhaal weer op nieuw te vertellen werd gelijk omgeruild

Yvette 03-01-2022

Goede en duidelijke uitleg gekregen in de winkel. Vriendelijk geholpen en uiteindelijk een goede deal gemaakt voor tv en surroundset.
Vandaag tv thuisbezorgd en opgehangen. Supersnel en hangt top! Dik tevreden.