HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Guido 17-11-2023

Goed en vakkundig geholpen. Hij begreep mijn voorkeur en drukte geen ander merk/voorkeur door. Prettige sales !

Willem 17-11-2023

Nou ja toegegeven, een tien is wel erg hoog maar een 9 vond ik te laag. Allereerst heb ik gekozen voor hellotv (filiaal Groningen) omdat ze hier gespecialiseerd zijn in tv's en omdat zij ook op de website gedegen uitleg geven bij elk toestel.
Ik kon ongestoord en op mijn gemak het aanbod bekijken en dat was ook prettig. Toen ik vragen had heeft medewerker alle details heel duidelijk en uitgebreid uitgelegd waardoor ik een goede afweging heb kunnen maken welk toestel het beste zou passen in onze situatie. Er heerst een ongedwongen, professionele en ontspannen sfeer en er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen zonder dat je iets in de maag wordt gesplitst.
Ik zou iedereen adviseren hier als eerste heen te gaan, er is een ruim aanbod dus voor elk wat wils.

Dick 17-11-2023

Alles keurig geïnstalleerd en duidelijke uitleg van de tv. De monteur vroeg Zelfs nog om een stofzuiger om alles keurig achter te laten.

theodorus 17-11-2023

Wij zijn vandaag in de winkel in Eindhoven adequaat ,deskundig en vriendelijk geholpen.

Jan Meertens 17-11-2023

Na online onderzoek te hebben gedaan naar een tv kwam ik uit op de site van Hello TV.
Hello TV was veruit de goedkoopste aanbieder die ik online kon vinden.
Tevens goed uitgelegd wat de kwaliteiten en minpunten van de televisies waren,
Daarop besloot ik een bezoek te brengen aan de winkel op het Sontplein in Groningen.
Een zeer vriendelijke verkoper vroeg mij als hij van dienst kon zijn.
Aangezien ik een hoop vragen had omtrent de vele televisies ben ik wel een uur in in gesprek geweest met de verkoper.
Daaruit kwamen 3 televisies die pasten in mijn budget en waarvan ik de kwaliteit prima vond.
De verkoper had veel geduld en had verstand van zaken omtrent de vele mogelijkheden die de televisies hadden.
Nadat ik had besloten welke tv het zou gaan worden had ik hem gevraagd als er nog iets met de prijs kon doen want online stond aangegeven dat je om een korting kon vragen.
En inderdaad kreeg ik nog een fikse korting.
Daarom raad ik deze winkel aan voor iedereen die voor een mooie prijs zijn of haar TV naar wensen
voldoet.
Dus voor deze winkel voor mij een dikke 10.

M.V.G. Jan Meertens

M van der Weiden. 17-11-2023

Ben heel goed en vakkundig geholpen in de winkel en ben van plan omdat aan mijn familie en vrienden te zeggen en dat het de moeite waard is om de winkel te bezoeken .

Roy 17-11-2023

Goede prijs voor een Samsung TV. Black Friday korting met nog een extra korting van €100. Vriendelijke geholpen in de winkel. Goede en nette uitleg over onderhoud van TV en de optie tot garantie uitbreiding. Tv netjes in de auto gezet door het personeel. Top winkel.

Yvonne 17-11-2023

Op naar die 10 dan, dik verdiend.
Goede samenwerking tussen online en in de winkel.
Eerste keer geholpen druk in de winkel en ivm actie later de week is er netjes een reservering gemaakt, vandaag terug om te betalen. Gewoon prima service 👍

Mark 17-11-2023

Mooie winkel (Den Bosch) en vriendelijk en gastvrij personeel. Lekkere koffie aangeboden gekregen. Goede informatie gekregen van de verkoper die mij voor de hele bestelling fantastisch heeft geholpen!

Wil 17-11-2023

Ik werd goed en deskundig met verstand van zaken geholpen . Ik werd op jullie winkel gewezen door een vriend Mvg ...

M.M. Kerkhof 17-11-2023

Hele goede uitleg. Komt erg betrouwbaar over. Fijn personeel. Fijne winkel.

Roello 17-11-2023

Hele mooie goed ingerichte winkel, keurig ontvangen door een dame, en verder geholpen door.,.,..

Bente 17-11-2023

Hele vriendelijke medewerkers, helpen je met zoeken naar het juiste product.
Mooie winkel!

Gert 17-11-2023

Uitstekend behandeld van binnenkomst tot vertrek. Hele mooie overzichtelijke winkel

Piet Muselaers 17-11-2023

Wij kwamen op een rustig moment in de zaak en werden vriendelijk, correct en vakkundig begeleid naar de aankoop van een puik tv-apparaat door ......in in de zaak in Den Bosch.

Bigpapa 17-11-2023

De winkel Zoeterwoude-Rijndijk daagt je meteen bij binnenkomst uit om al het moois op het gebied van televisie en daarbij behorende muursteunen, kabels e.d. uitvoerig te bekijken, te bewonderen en vooral ook te testen op het gebied van geluid, kleuren en mogelijkheden van (persoonlijke) instellingen. Het was vooral fijn om zelf rustig rond te lopen, de interesses te bekijken zonder direct in de nek te worden gehijgd door verkopers. Nadat ik mijn keuze had gemaakt kwam er op mijn verzoek direct een verkoper die alle vragen die ik had uitvoerig beantwoordde en waar nodig het geluid of de kleurinstellingen en het menu toonde met alle mogelijkheden zonder enige vorm van opdringerigheid.
Zeer verrast was ik dat ik uiteindelijk bij de koop van de tv nog een flinke korting kreeg bij de afrekening. Om, in plaats van alleen maar even in de winkel rond te kijken, toch direct tot koop over te gaan heeft zeker ook te maken met de deskundigheid van de verkoper die zeer bereid was alle vragen te beantwoorden en mij alle tijd gaf mijn keuze te maken.

Caro 17-11-2023

Mooie winkel! Groot aanbod aan tv’s. Ik heb bij het maken van de juiste keuze goed advies gekregen en ben netjes geholpen. Hierdoor een goeee keuze kunnen maken!

Johnny 17-11-2023

Zijn niet in staat om de gemaakte beloftes na te komen.
Levering laat meer als een week op zich wachten, waar levering binnen 1 a 2 dagen belooft word.
Maar wel de concurrent belachelijk maken .
Wat een super slecht bedrijf.
Ik kom er nooit weer .
Vestiging Groningen

W.J. Westerbeek 17-11-2023

Wij hebben 16 novermber bij HelloTV Utrecht een Samsung Oled tv gekocht , het is een mooie en overzichtelijk winkel en zeer deskundig uitleg van de verkoper over de diverse TV's en klantvriendelijk personeel. Kom zeker terug wanneer dat nodig is.

Jorieke 17-11-2023

Mijn helden bij hello tv. Zo goed meegedacht en niks was te ingewikkeld. Engelen geduld! Vaste klant voor de jaren die gaan komen

RB 17-11-2023

Geholpen door XXX in Amsterdam.
Vriendelijk, goed advies en weet waar hij het over heeft. Geen geneuzel, loopt niet te pushen en helpt oprecht mee naar het vinden van de juiste tv naar eisen/budget/situatie. Gewoon de best mogelijke deal gekregen en daardoor 2 mooie Samsung tv's gekocht.

Serghei 17-11-2023

De beste winkel Ik kocht mijn tv's in Rotterdam, een goede winkel en vooral responsief, professioneel personeel. Ik wilde een Neo Qled uit 2022 kopen, ze boden me een model uit 2023 aan, en ze boden me ook korting aan! Volgend jaar ben ik van plan meer tv's te kopen, ik koop ze in deze winkel. De beste TV's, voor de beste prijs!Aanbevelen!!!

Fabian 17-11-2023

Uitstekend geholpen door XXX in Den Bosch. Hij nam de tijd voor ons en liet alle verschillende mogelijkheden duidelijk zien, erg prettig. We zijn zeer positief en zouden deze winkel zeker aanraden. Nogmaals bedankt voor je advies XXX en we zien elkaar in de Kuip ;).

Daymen 17-11-2023

Televisie aangeschaft bij de locatie Den Bosch. Alles is op een duidelijke en rustige manier uitgelegd waardoor ik een goede keuze voor mijzelf kon maken. Professionele hulp en professionele winkel. Zeker een aanrader!

Fatih 17-11-2023

Hele mooi winkel met ruime keus. Vriendelijk en professioneel geholpen.

Dankjewel XXX en tot de volgende keer.