HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Yordy 25-07-2021

In december een Sony TV gekocht waar ik veel problemen mee heb gehad. Het probleem werd serieus opgenomen. Het probleem kon helaas niet opgelost worden, dus ben ik in contact gekomen met Matthew om te kijken naar een oplossing. Matthew kwam met goede voorstellen en heb uiteindelijk na advies van hem gekozen voor een schitterende samsung 65inch Neo QLED tv.

Andre 25-07-2021

In naarden een LG tv voor gebruik in de slaapkamer gekocht
Perfect geholpen door Timothy

Rob 25-07-2021

Eerlijk en duidelijk advies. Men denkt met je mee en zijn klantvriendelijk.

Kom er graag terug!

Ron& Michelle Priem 24-07-2021

Wij zijn vandaag met veel onderhandelen en via livechat tot een goede deal overeen gekomen. Waar wij met BCC niet uitkwamen door zeer onvriendelijk personeel en mooie praatjes bleven de heren van "Platte TV" uiterst netjes, behulpzaam en zeer vriendelijk!
Wij zijn via hele goede vrienden bij jullie gekomen aangezien wij nooit van "Platte TV" hadden gehoord.

Voor de goede service, ruim uitleg, alle tijd van de wereld, vriendelijkheid en engelen geduld geven wij uiteraard jullie een 10!!!!! DIK VERDIEND PLATTE TV :)

MEH 24-07-2021

Goed advies van de verkoper waardoor ik uiteindelijk een juiste keuze heb kunnen maken. Inmiddels de TV geïnstalleerd en al kunnen genieten van de super beeld en geluidskwaliteit.

Jeroen 24-07-2021

Ik was op zoek naar een soundbar om het geluid van de tv te verbeteren.
De adviseur (Jordy) nam alle tijd om ons te helpen met het testen van verschillende exemplaren. Hij kwam zelfs nog met een voorstel om er een uit het magazijn te pakken en te installeren. Die (Denon DHT-S416) is het ook geworden. Super service.

Kiske 24-07-2021

Fantastische winkel! Vele opstellingen van allerlei merken. Kunt goed vergelijken. Zowel audio als video. Een aanrader voor iedereen. Verder goed geholpen door Ralf, een van de verkopers. Wij hebben nu de Sonos Soundbar Arc daar gekocht en thuis geinstalleerd. Radio, TV en de App installeren geen probleem. Geweldig geluid.

Martin 24-07-2021

Absoluut een 10. De winkel waar je moet zijn voor deskundig hulp, vriendelijkheid en een goede prijs .

Marco 24-07-2021

Mooie ruime en overzichtelijke winkel. Erg vriendelijke en deskundige medewerkers!

Wesley van den Berg 24-07-2021

Vandaag super geholpen door Sanne van Platte tv, eerder geholpen door Naveen die in de winkel in Utrecht staat. Nogmaals dank voor je advies Naveen.

Vandaag alle geduld gekregen en uitleg van Sanne. Super

Ed 24-07-2021

Vriendelijk, behulpzaam personeel, met verstand van zaken. Ik had thuis al de keuze gemaakt, maar dankzij PlatteTV weet ik dat dit ook een goede keuze was.

Daan Oude Elferink 24-07-2021

Ik kom zelf uit Arnhem en daar kun je natuurlijk ook TV's kopen. Maar net als mijn voorgaande TV's heb ik ook deze keer mijn nieuwe TV bij PlatteTV in Nijmegen gekocht. De reden? De kennis, vriendelijkheid en service van deze mooie winkel. D. bedankt voor je service, ik ben erg blij met mijn nieuwe TV!

Leigh Wassermann 24-07-2021

We had excellent service from Mark. Firstly he agreed to help us in english because our dutch isnt of a high enough standard. He then helped us with all our questions and offered us the benefit of his knowledge on QLED, OLED Neo QLED and Nano technologies. We then decided on the LG NANO and got excellent advise on the extended warrenty and the HDMI 2.1 cables. Thanks to Mark we had a very pleasurable experience in your Utrecht store.

Ed 24-07-2021

Snelle info via livechat, tv gereserveerd in filiaal en kon hem meteen ophalen
Wachttijd in de winkel was best lang omdat er maar 1 persoon aanwezig was, collega was ziek naar huis gegaan. Dus jan gebeuren dus.
Verder alles goed afgehandeld

Jarno 24-07-2021

Perfect geholpen bij platte tv in Nijmegen.
Ik was op zoek naar een soundbar en de verkoper (met zeer veel verstand van zaken, maar kan ook niet anders als je er al 17 jaar werkt) heeft mij eerst gevraagd wat voor een tv ik heb (ook gekocht bij platte tv), of ik daar tevreden over was en wat mij wensen zijn over de zaken waaraan de soundbar moet voldoen.
Daarna het een en ander laten zien en vooral horen, wat een geluid zit er tegenwoordig in die dingen. Toen ik na het zien en horen een aanbod kreeg wat ik niet kon laten lopen is de koop gesloten.
1 ding weet ik zeker, ik ga voor de volgende aankoop weer naar platte tv.
Bedankt voor de super service en ik kan niet wachten tot hij bezorgd wordt.

Geert-Jan Vogels 24-07-2021

Gisteren een mooie Sony tv gekocht voor mijn dochter bij Platte TV winkel in Eindhoven. Inhoudelijk zeer goed geadviseerd door X. Hij had veel geduld, was uiterst vriendelijk en gaf een prima advies. Na de keuze werd een correcte prijs bepaald. Netjes geholpen bij het inladen en met een goed gevoel en een uitgebreide garantie vertrokken. Uitstekende ervaring en complimenten aan X.

Daan Spieker 24-07-2021

Super mooie winkel in amsterdam vriendelijk personeel veel verstand van zaken mooie LGc1 gekocht

H. van der Horst 23-07-2021

Via een kennis bij PlatteTV naar binnen gelopen. Op zoek naar een vervanger voor een overjarige stereo installatie. R van Team Nijmegen sprak ons aan. Hij was net met zijn lunch bezig en wilde ons gelijk van dienst zijn. Vanzelfsprekend lieten wij hem eerst zijn lunch afmaken. Daarna heeft hij twee wat oudere analoge mensen met het nieuwe digitale audio tijdperk laten kennismaken. Alle tijd nam hij om alle ins en outs van een soundbar, bediend via een app, aan ons te demonstreren. Alle geduld had hij om voor hem normale zaken en "analoge" vragen nog een keer rustig uit te leggen en te beantwoorden. R, nogmaals bedankt. "PlatteTV" heeft veel meer diepgang dan de naam van het bedrijf doet vermoeden.

F & R 23-07-2021

Geweldig geholpen door monteur R. Heel vriendelijk, behulpzaam en zeer ter zake kundig. Uitstekende uitleg over de werking van de televisie gekregen. Kortom: 👍

Piet 23-07-2021

Goede website, maar ik wilde de tv nog wel even zien in de shop, prima geholpen met uitleg en advies,
De tv was voorradig en gelijk mee genomen.
Installatie ging makkelijk.
Prima.

Haye Westerhoff 23-07-2021

Geweldig service vriendelijk personeel en snel geholpen uitstekend inruil service

Daniëlle 23-07-2021

Vandaag naar de PlatteTV in Rotterdam geweest. Met het idee ons te oriënteren op de tv die wij ingedachten hadden. Bij binnenkomst kregen we rustig de tijd even door de winkel te lopen. Dit vinden wij heel prettig. Daarna vroeg Masie Amin of hij ons kon helpen, stelde vragen om onze voorkeuren te weten. En heeft ons daarna geholpen een goede keuze te maken.
Naar de winkel gaan met het idee je alleen te oriënteren en daarna weggaan met een gekochte tv, dit komt door de goede service, de klantvriendelijkheid en de scherpe prijs.

J.G. Heino 23-07-2021

Ben telefonisch op de hoogte gebracht dat mijn bestelling binnen was. Snelle service, goed geholpen.

margo 23-07-2021

Zeer snelle vriendelijke hulp met kennis van zaken. Eerst via de e mail en later in de winkel te Breda. Enthousiaste medewerkers die ook hetzelfde vertellen, waardoor je met vertrouwen je aankoop doet.

Raf 23-07-2021

Prettig geholpen door de medewerker van PlatteTV te Utrecht bij het vinden van een mooie smart tv, waar ik heel content mee ben.