HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dennis 02-05-2024

Allereerst verliep het aankoopproces foutloos en heel fijn. Heb het via de mail besteld en werd goed geholpen. Er werd lekker geupselld, maar dat kan ik als online marketeer / accountmanager wel waarderen. Ook de montage is vlekkeloos gegaan, tv hand top en hoop er veel plezier van te krijgen.

Waardeer de open en eerlijkheid wat betreft kortingen en het maken van combideals erg. Een volgende keer bestel ik weer bij HelloTV

Ton Konneman 02-05-2024

OP ZOEK NAAR EEN SONOS BEAM KWAM IK BIJ HELLOTV IN DEN BOSCH TERECHT.
DE VERKOPERS WAREN ZEER BEHULPZAAM IN HET BEANTWOORDEN VAN MIJN VRAGEN EN MIJ VAN EEN GOED ADVIES TE VOORZIEN.
DE KOOP WAS DAN OOK SNEL GESLOTEN.,
KORTOM TOP GEHOLPEN EN EEN TEVREDEN KLANT

Wim 02-05-2024

Op aanbeveling naar hello TV gegaan en zijn aangenaam verrast door het goede advies bij de aankoop van de TV.

Peter 02-05-2024

TV gekocht bij HelloTV in Duiven.
In een gemoedelijke ambiance zijn wij uitstekend geholpen; men nam ruim de tijd en gaf terzakekundig advies.
Het leidde ertoe, dat wij een voor ons betere TV kochten, dan wij in gedachten hadden.
De prijzen zijn zeer concurrerend.
De levertijd is snel (1 dag in ons geval) en de TV werd netjes geïnstalleerd en uitgelegd.

Gewoon top.
Ik beveel deze firma van harte aan.

Judy 02-05-2024

Iedereen is vriendelijk en service gericht. Vakkundigheid heeft uiteindelijk doen besluiten een Oled TV te kopen.

Conny 01-05-2024

Vriendelijke medewerker XXX in de winkel. Gaf goede uitleg en advies.
Aardige monteur XXX heeft alles keurig geplaatst en uitgelegd.

henk 01-05-2024

Prima deal gemaakt {lg oled Tv} via de chat. Goed geholpen niet opdringerig. Plezierige conversatie. en op de afgesproken datum bezorgd.

Bert 01-05-2024

Goede service, vriendelijk, goede uitleg en uitstekende nazorg.
Ik ben zeer tevreden met de ervaring in de winkel in Amsterdam, en met de expertise van de monteur die alles bij ons heeft geïnstalleerd.
Netjes gedaan, geduld met uitleg, en goed advies over andere mogelijkheden.

PatC 01-05-2024

Via mail gevraagd naar de extra korting zoals op de website staat beschreven. Zo kon ik gewoon op mijn gemak, wanneer ik wil reageren ipv via de chat. Tim heeft mee een goede korting voorgesteld, maar toch nog boven budget. Natuurlijk een verkooptrucje om een alternatief aan te bieden, maar ook wel fijn dat wordt meegedacht. En hoe goed wordt meegedacht: de TV die ik vanwege de prijs eigenlijk al uit mijn hoofd had gezet, werd voorgesteld, helaas ook boven budget. Na veel twijfel gekozen voor mijn favoriete TV, maar dan een “buitenkansje”. Model dat bij een andere klant is geweest, maar die zich wellicht na 14 dagen zich heeft bedacht. Ik had verwacht dat ik een TV zou ontvangen met wat krasjes, maar behalve dat de stickers er vanaf waren 100% punt gaaf! Zelfs een nieuwe afstandsbediening en nieuwe batterijen. De 65PML9008 voor €769- probeer dat maar eens te vinden. Gemiddeld €250,- goedkoper dan anderen! Bedankt HelloTV!

Corné 01-05-2024

Ben in de winkel in Den Bosch geweest, zeer mooie ruime winkel, geholpen door medewerker. Zeer vriendelijke jongeman die verstand had van zaken en wist waar ie mee bezig was. Door hem toch bij een betere TV uitgekomen als waar ik eigenlijk voor kwam.
ook de site van HelloTV vind ik dik in orde om informatie te vragen over de diverse artikelen.

Jan vanvondelen 01-05-2024

Mijn mening is dat je goed geholpen wordt + evengoed uit leeg +de prijs is aantrekkelijk

Tony Beukema 01-05-2024

Zeer overzichtelijke en mooi ingerichte winkel met een zeer uitgebreide voordelige keuze. De kans dat je hier met lege handen de winkel verlaat is klein.De verkoper was erg klantvriendelijk en dacht positief met ons mee.

M. Dijkstra 01-05-2024

Op maandag 29 april ben ik op zeer sympathieke en vakkundige wijze geholpen door in Duiven!

Mark 01-05-2024

Samsung Serif besteld en binnen 24 uur geleverd door twee zeer bekwame heren van PostNl Extra@Home. Ga zo door!

keesjan 01-05-2024

Goede service in de winkel (Zoeterwoude) en prima installatie bij mij thuis (voor TV Phillips 32inch)

Marijke 30-04-2024

Ben goed geholpen bij Hello TV in Naarden door ......... . Alle vragen zijn beantwoord, de demonstratie op beeld en geluid was goed en heeft ons overtuigd om tot aankoop over te gaan.

Sean Reuben 30-04-2024

Extremely well priced, great discounts!
Very fast, next day delivery.
Excellent service, with 7/day per week chat, and fast responses.

Elian Blaaser 30-04-2024

Geweldige en warme ontvangst. Eerste wat aangeboden wordt is of ik iets wil drinken. Daarnaast en niet geheel onbelangrijk er wordt geen verschil gemaakt wat je koopt en voor welk bedrag. De service blijft onveranderd goed. En tot slot het product wordt keurig naar de auto gebracht.

Richard 30-04-2024

Vandaag een philips ambilight televisie gekocht.
Bij aankomst in de winkel zeer vriendelijk en erg professioneel geholpen,en uitstekende uitleg over verschillende soorten televisies.
Ik zou hier zeker terugkomen,en andere mensen het aanbevelen.

Andre 30-04-2024

Netjes geholpen door een vlotte leuke meid die verstand heeft van de zaken die ze verkoopt.
Het is een nette winkel met veel voorraad, en mooie parkeerplaatsen.

WJB 30-04-2024

Prima geholpen, goede service. Duidelijke uitleg over garantievoorwaarden. Persoonlijke benadering. Beste TV-zaak van Groningen.

Erwin 30-04-2024

Bij Hello TV uitgekomen via een goede bekende en de winkel in Eindhoven bezocht.
Prachtige overzichtelijke winkel waarin de belangrijkste modellen van de wel bekende merken goed opgesteld staan. Na een goed gesprek met de jonge verkoper die goed op de hoogte was mijn keuze laten vallen op een Samsung 8K tv! Montage afspraak aansluitend vastgelegd en gisteren is mijn nieuwe tv geleverd en geplaatst! Super tevreden hierover! 1 uur voorafgaande aan de bezorging gebeld, de monteur was netjes en beleefd en heeft de tv perfect in onderling overleg geplaatst. Mijn eigen Surround set had ik al geplaatst maar zat te dicht bij de tv. Zelfs dit was geen probleem en werd voor mij opgelost na alle tevredenheid. Ik kan niet meer dan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de geleverde service tot op heden......

Ton 30-04-2024

Op de televisie die we hadden uitgezocht konden we via de website van Hellotv niet veel korting ontvangen, maar wel op het aangeboden nieuwe en betere broertje, waardoor we bijna voor hetzelfde bedrag een mooiere tv kochten.
We wilden de tv zelf ophalen en liever niet op laten sturen met een koerier en het apparaat stond een dag later netjes bij het opgegeven filiaal in Duiven op ons te wachten. Alle afspraken stonden goed beschreven en we kregen van (*) nog uitgebreid en vriendelijk advies hoe we de tv het beste aan konden sluiten. Eigenlijk is er over deze aankoop niets negatiefs te melden.

henkos 29-04-2024

Ik kwam bij Hello tv voor een paar luidsprekers en moest wachten op de enige deskundige voor audio. Het heeft ook niet niets Hello TV. Het was even wachten maar het was meer dan de moeite waard. Ik werd uiterst correct en vakkundig geholpen en (*) nam de tijd. Uiteindelijk werd mij een geweldig aanbod gedaan en nog dezelfde dag had ik een paar super luidsprekers gekocht en in huis.

Patrick 29-04-2024

Complete winkel met goed en duidelijk advies. Waar de tijd voor je word genomen.