HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Wouter 16-04-2023

Aardige verkoper, mooie winkel. We zijn goed geïnformeerd, maar hebben uiteindelijk meer uitgegeven dan we wilden. Was fijn geweest als de extra opties eerder waren toegelicht.

Harrie 16-04-2023

Op aanbeveling ben ik naar hello tv in Den Bosch gegaan.

Ik vindt het een ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel, waar je een goede en duidelijke uitleg krijgt over de producten.
Het gekozen product werkt uitstekend en is makkelijk te installeren.

ik ben naar tevredenheid geholpen door verkoper van hello tv Den Bosch

Ruud 16-04-2023

Kwam deze winkel tegen op internet.
Bij binnenkomst keek ik mijn ogen uit van de ruime keuze van televisie's.
Werd aangesproken door een verkoper die zich voorstelde als Danny.
Zijn uitleg was duidelijk en op elke vraag had hij een antwoord
probeerde niet het duurste toestel aan ons te slijten
uiteindelijk hebben wij een nieuwe Tv bij hem besteld.
Top Danny

H.Tol 16-04-2023

Prima geholpen en van advies voorzien door Danny K. tijdens de installatie van m'n philips oledtv 55/907. Tevens de door mij gebruikte stereoset laten vervangen door een Denon avc s660h. Een week later door Danny al afgeleverd en geïnstalleerd. Alles werkt prima.

Maurice 16-04-2023

Ik wil graag mijn fantastische ervaring delen over HelloTV. Toen ik op zoek was naar een nieuwe tv, viel mijn oog op deze winkel vanwege hun uitgebreide assortiment en goede reviews. Na het bekijken van de gebruiksvriendelijke website van HelloTV en het vergelijken van verschillende modellen, besloot ik om bij hen te bestellen.

En daar heb ik geen moment spijt van gekregen! De levering en plaatsing van de tv verliep vlot en professioneel. De medewerker van HelloTV heeft mij uitstekend geholpen bij het kiezen van de juiste tv. Zijn kennis en expertise waren duidelijk te zien en hij beantwoordde al mijn vragen op een vriendelijke en geduldige manier.

Toen de tv arriveerde, werd deze snel en zorgvuldig geplaatst en geïnstalleerd. Rodrigo, monteur van HelloTv, nam de tijd om alles uit te leggen en te zorgen dat ik optimaal kan genieten van mijn nieuwe aankoop. Ook hielp hij mij om mijn oude tv naar de zolder te verplaatsen!

Maar het beste deel van de hele ervaring was de tv zelf. Het beeld en geluid zijn machtig mooi en het mag duidelijk zijn dat de tv van hoge kwaliteit is. Ik ben zo blij met mijn aankoop dat ik niet kan stoppen met kijken!

Al met al kan ik HelloTV van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe tv en uitstekende service. Hun website is eenvoudig te gebruiken en de levering en plaatsing van de tv zijn zorgvuldig en professioneel. Heel blij dat ik voor HelloTV heb gekozen en zal zeker terugkomen als ik in de toekomst nog meer elektronica nodig heb.

Bedankt HelloTV en Rodrigo voor alles wat jullie hebben gedaan om mijn ervaring zo geweldig te maken. Jullie hebben er een klant voor het leven bij!

Martin 16-04-2023

Nette winkel vriendelijk personeel en met goed advies van verkoper die kennis had van zaken en nette prijzen

Blij met Hello T.V 16-04-2023

Ik had een T.V nodig en aangezien mijn vriendin heel tevreden was met de service en prijs technisch. Ze zee je moet naar Hello TV gaan. eerlijk gezegd had ik daar nog nooit van gehoord. Maar zo gezegd zo gedaan. Een prachtige ruime winkel mijn oog viel op een OLED van LG, maar dat liet mijn budget niet toe. Toen naar de Samsung want daar kwam ik voor maar dat viel tegen weer terug naar de LG toen een medewerker gevraagd. Hij legde alles haarfijn uit wat het verschil was tussen Q led en O led. Van de O led haalde hij toen best veel van de prijs af. Dus ik helemaal blij hij ook blij. Dank je B voor de goede service.

Erik ter Stege 16-04-2023

2x een philips Ambilight smart TV gekocht, een OLED en een Led UHD. beide een geweldig beeld, vooral de OLED.
Mooie grote winkel van Hello TV in Duiven, alle grote merken zijn vertegenwoordigd, veel keuze en behulpzaam personeel.
Goed geholpen door Renzo met advies en service mogelijkheden.
Top aanschaf.
Bedankt Erik.

Erik ter Stege 16-04-2023

Goed geholpen door Renzo met advies en service mogelijkheden.
Top aanschaf.
Bedankt Erik.

Jolanda 16-04-2023

Mooie winkel, vriendelijk personeel en zeer goed geholpen met een goede uitleg

Almedina 16-04-2023

Super geholpen door Liam Vlek, voorzien van goed advies. Nemen ook echt de tijd voor je, leuke zaak en goede adviseurs!

Monz 16-04-2023

Really great experience, very fast delivery ( less than 24 hours in my case ), lowest price ( I searched a lot ) , the only strange thing for me , is you should ask for discount by chatting/phone for some selected products, and also website sometimes needs multiple refresh to work

Peter 16-04-2023

Nette verzorgde winkel waar je vriendelijk wordt ontvangen en geholpen wordt wanneer je er om vraagt. Het niet moeten maar je mag geeft een prettig gevoel. Goede kennis van de tv's en vanwege een leuk voorstel een tv gekocht en meegenomen.

Klaas 16-04-2023

Duidelijke keuze, snelle levering en goed advies. alles volgens afspraak goede prijs, blij mee

Stanley 15-04-2023

Ik moet de tv nog krijgen, echter gaat dat niks veranderen aan mijn mening van de service van Michael. Daarnaast complimenten voor de integratie van chat en de webshop!

Ricardo schuil 15-04-2023

Ik was best lastig heb meer dan 3 weken gemaild en gechat en uiteindelijk een heel goede deal kunnen sluiten.
Medewerkers zijn aardig geven goed en deskundig advies.
Ik ben super blij met mijn nieuwe spullen.
Ik raad Hellotv ten zeerste aan.
Thoren en bryan hartstikke bedankt en de andere medewerkers natuurlijk ook.

Vic 15-04-2023

goed advies. deskundige medewerker. Snelle bezorging. Bij beluisteren blijkt de keuze ook goed.

Rene Koot 15-04-2023

Super vriendelijk en bekwaam gelopen door verkoper. Men neemt de tijd en luistert naar de behoeften/wensen van de klant.

Willem 15-04-2023

Ik ben oprecht onder de indruk van de prettige service in de winkel in Utrecht. Misschien komt het door het lage prijsimago dat ik minder verwachte. Maar er is op alle fronten meegedacht. Onder andere over de bezorging. Tevens zeer duidelijke uitleg over de specifieke onderhoudstips voor mijn nieuwe tv. Ondanks de relatieve drukte in de winkel ben ik in alle rust geholpen door A.G.

Chantal 15-04-2023

Zeer tevreden over onze aankoop tot nu toe. Website is duidelijk en overzichtelijk. Prijs is scherp. Wat we leuk vonden is dat we middels een knop op de website om een scherpe prijs konden vragen, middels de mail kregen wij een voorstel. Ook konden we onze vragen stellen en werden deze vlot beantwoord. De afspraak voor bezorgen en installatie was snel gemaakt en de installateur was keurig optijd, vriendelijk, kundig en nam alle tijd. Wij zijn heel tereden en raden hello tv zeker aan gebaseerd op deze aankoop en ervaring.

Anoniem 15-04-2023

Erg goed geholpen door Masi. Technisch goede feedback en eerlijk advies. Zeker aan te bevelen.

Harry 15-04-2023

We werden goed informeert
Ik was op zoek naar een oled tv
Door het bekijken naar oled tv gaaf de verkoper een tip
Een tv Samsung qlet-oled naar te kijken
En het beeld was iets helderder dan bij oled
En zijn wij daar voorgegaan

Emre 15-04-2023

Ik werd goed geholpen in de winkel door Leon. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd waardoor wij een tv hebben gekozen naar ons wensen. Top service!

A.J. 15-04-2023

Op 4 april jl. ben ik bij hello tv fil.Groningen geweest om een tv te kopen.
Het toestel dat ik wilde hebben was helaas niet op voorraad en werd voor mij besteld
Dit alles verliep naar wens mede doordat ik met de verkoper wat aanknopingspunten had.
Het toestel zou binnen enkele dagen geleverd worden, dit was helaas niet het geval.
Vandaar een 9 en niet de 10.
Het filiaal ziet er geweldig uit, echt een eye-catcher.
Hier kom ik zeker terug.

Maikel Epping 15-04-2023

Bij de aanschaf van een tv zeer goed geholpen door *****! Hij gaf ons duidelijk advies over de verschillende mogelijkheden. Na de aanschaf hadden we nog een paar vragen. Die zijn keurig en snel beantwoord door **** zelf. De tv staat nu een week en we zijn er super blij mee. Goede service, bedankt, ******!