HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Erwin 01-02-2023

Snelle en goede service.
Via de chatfunctie op de website en een afwijkende afleverdatum doorgegeven.
Alles goed en juist geleverd op de juiste datum.

Prima en volgende keer graag weer.

Pieter 01-02-2023

Marco heeft mij een uitstekend advies gegeven over de juiste tv voor mij. Hij was geduldig, stelde de juiste vragen en was attent in het afronden de koop!

Jan van laar 01-02-2023

Leuke en dienstbare verkopers. Goede en rustige uitleg. Alles bij een lekker kopje koffie. Top.

Bjorn 01-02-2023

Verkoper (Leon) gaf goed en duidelijk advies en nam de tijd voor uitleg ondanks dat sluitingstijd was. Winkel straalt rust en ontspannen uit en hierdoor stel je koper op z'n gemak.

Adrie Nootebos 01-02-2023

Ik heb een Samsung OLED tv met soundbar bij hallo tv gekocht op advies van jullie medewerker/monteur Danny K. Ik ben zeer tevreden met alle adviezen die hij mij heeft gegeven.
Ook de service bij de montage was uitstekend, vakkundig en met een heel net eindresultaat.
Als het had gekund zou ik Danny K. een 11 hebben willen geven.

Anouk 01-02-2023

Goed geholpen en advies gekregen over de tv. Aangegeven wat wij als wensen hadden en daar is op ingespeeld.
Op de site van te voren al gekeken. Dus in de winkel was de keuze na het advies zo gemaakt.

Bert 01-02-2023

We hebben na een prima mailcontact voor de eerste keer de winkel bezocht om onze gereserveerde reciever op te halen en we hebben dat zeer positief ervaren de medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam een echte aanrader voor iedereen

Vincent 01-02-2023

Zijn super goed geholpen duidelijk advies deskundigheid top door verkoper F in vesting Duiven op 29 januari

Frans 01-02-2023

Vind het mooi dat ik mijn oude tv nog kon inruilen en dat die nog gerecycled kan worden bij de aanschaf van de Samsung freestyle. Werd ook goed en snel geholpen door de support afdeling bij het maken van een deal. Ook voor het eerst binnen gekeken in een winkel. Ziet er mooi uit en er is veel keuze. Jammer dat ik de freestyle niet gelijk kon meenemen, maar deze word snel gratis bezorgd bij mij thuis. Top winkel. Aanrader.

Caroline 01-02-2023

Heel vriendelijk geholpen door het personeel. Duidelijke uitleg gekregen bij de TV en opties besproken ook voor aansluiting met betere HDMI kabels voor optimaliseren beeldkwaliteit. Netjes geholpen met oude TV uit de auto halen en nieuwe TV in de auto leggen.

Kasem Marsijla 31-01-2023

Danny K, is vandaag 31 januari 2023, bij mij thuis geweest om mijn nieuwe TV op te hangen en te installeren. Was lekker op tijd bij mij thuis en het ophangen ging erg gemakkelijk en vakkundig. Danny geeft adviezen qua hoogte en afstand ed. Ook bood hij aan om de boel alvast gereed te maken voor eventueel een Soundbar, door alvast een gat te boren voor de kabels. Zat niet in de planning, maar ook direct een soundbar aangeschaft. Hij moest er wel even voor bellen ed., maar uiteindelijk ook een leuke aanbieding gekregen voor de soundbar.

René 31-01-2023

Ik was op zoek naar een mooie Sonos aanbieding en omdat het assortiment groot is bij HelloTV, kwam ik al heel snel bij hun uit. Ik had nog wat korte vragen en die waren snel en naar alle tevredenheid beantwoord via de chat. Ben vervolgens over gegaan tot mijn aankoop.

Frank 31-01-2023

Goede winkel met idem advies, al een tijdje op zoek naar een tv met sound at. Online uitgezocht, maar door een winkel in de buurt in de avond alles nog op kunnen halen. Goed advies voor een beugel en soundbar. Voordeel van een fysieke winkel en toch online prijzen / acties.

Ralf 31-01-2023

Na lang overwegen vorige week toch de beslissing gemaakt voor een nieuwe tv

Erg goede ervaring met de begeleiding vanuit hello tv

Sebastiaan 31-01-2023

in de winkel zijn wij perfect geholpen door de medewerkers. deze hebben ons naar de tv gebracht die aan al onze wensen voldeed. 2 weken later is de tv opgehangen met opnieuw perfect advies over de ophang hoogte. dit allemaal voor een scherpe prijs waar andere winkels niet eens in de buurt kwamen.
top winkel met top service en personeel

Eric 31-01-2023

Zoals altijd weer vriendelijk geholpen en voorzien van de juiste informatie, dus reden om weer terug te komen bij mijn volgende aanschaf.

EvG 31-01-2023

Heel goed en vriendelijk geholpen in de winkel op Ekkersrijt, Eindhoven. Duidelijke uitleg passend bij onze zoekvraag. TV inmiddels een week in huis en bevalt prima.

René Verbruggen 31-01-2023

Erg overzichtelijke winkel niet te vol , en mooi en ruim aanbod van de laatste modellen.
Attent personeel die zeer goed technisch advies geeft en meedenkt in oplossingen. Je krijgt een familie gevoel tijdens je verblijf daar .
ook als er nog wat veranderd moet worden tussen aankoop en levering wordt er erg goed meegedacht en opgelost.
In een woord TOP....

Eddy van den Goorbergh 31-01-2023

Super goed geholpen .
Verkoop die veel verstand had van het product.
Ondanks het druk was hoed de tijd genomen.thx kom hier zeker terug.

Melvin van der Groen 31-01-2023

Ik ben in de winkel op Ekkersrijt geholpen door medewerker .... Hij heeft mij duidelijk uitleg gegeven over de aanschaf van mijn TV. Denk hierbij aan de specificaties van de TV maar ook over de actie v.w.b. BTW vrije dagen en cashback actie. Ik heb goed advies gekregen en ben blij met mijn aankoop. Puntje van kritiek wat ook cross sell betreft en waarom ik geen 10 geef: het schoonmaakspul en een kabel voor 8K horen bij de aankoop van een 8K tv maar bij zo'n dure aanschaf zou het netter zijn als je het erbij krijgt en dat je het er niet nog eens extra bij moet kopen. Anders zou ik het ook vermelden voordat iemand mondeling akkoord geeft op het kopen van een tv (bijvoorbeeld)

Piet Petri. 31-01-2023

Fijne tv winkel,goede voorlichting, prima deal kunnen maken inclusief goede prijs voor mijn in te ruilen tv.ook bezorging was prima.Bezorger kwam spontaan nog eventjes mijn muur checken waar de tv aan moest hangen,op verborgen stroomkabels. Helemaal top.

Fritz 31-01-2023

Mooie ruim opgezette winkel, waar ik deskundig werd geholpen met het kopen van mijn Sonos sub woofer, die ik onlne had besteld , met een inruil aktie

Magret 31-01-2023

Netjes geholpen goede uitleg over het verschil van tv’s de verkoper wist waar hij over sprak

René Schuil 31-01-2023

Uitstekend geholpen.
Niks opgedrongen.
Goede uitleg gehad.
Ons rustig verschillende merken Oled tv's laten beoordelen om vervolgens een goede keuze te kunnen maken.
Mooie inruil gehad voor mijn oude tv.

Leo van der Veen 31-01-2023

Al vaker uitstekend en naar tevredenheid geholpen in Groningen! Vooral het meedenken en duidelijke uitleg en eerlijke voor en tegens in onze kamer samen doornemen en op een redelijke prijs uitkomen samen. Top.