HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

J. 02-10-2022

Goed geholpen door een verkoper in de winkel Amsterdam. Geven goed en onderbouwd advies. Eindelijk weer is een echte gespecialiseerde TV winkel!

Leroy 02-10-2022

Ik was op zoek naar een TV met een specifieke breedte. Ik werd hierbij goed geholpen met een goede uitleg en snelle afhandeling. Ik kom zeker terug in de toekomst.

Jan Korevaar 02-10-2022

Zeer vriendelijk geholpen in een mooie winkel er is ook voldoende parkeergelegenheid
in de vierhavenstraat te Rotterdam

Peter Valentijn 02-10-2022

Leuke ontvangst scherp geprijsd en zeer vriendelijke verkoper.
En een pracht toestel!

Ekin 02-10-2022

B. uit Amsterdam heeft me uitstekend geholpen met de aanschaft van een Philips TV
Zo heeft hij met eerlijke advies gegeven wat ik moest opletten bij een aanschaft van de TV
Het voelde goed en heb het meteen aangeschaft
Een dikke 10 heeft hij verdient!

Bas 02-10-2022

Erg vriendelijk geholpen in de vestiging van Groningen door verkoper. Duidelijke uitleg en goed geholpen met de keuze.

Carlos Zaal 02-10-2022

Aan de hand van mijn wensen gelijk naar de juiste modellen verwezen, gewezen op de voor en nadelen per model en nam netjes de tijd. Geen wachttijd.

Richard 02-10-2022

Bij de nieuwe tv's goed geholpen door verkoper. Jammer dat de tv niet op voorraad staan.
Bij de gebruikte tv's ben ik voor de gek gehouden. Je geeft je budget aan vervolgens worden er tv's gepakt boven budget. Je wordt lekker gemaakt met iets en ze hopen dat je voor duurder gaat. Niet voor herhaling vatbaar!

Jeroen 02-10-2022

Supper service, nette installateur, netjes en precies gewerkt. Aantal tips gekregen voor gebruik en schoonmaken. beste A. Top!
Gr

Will 02-10-2022

Doen wat je vraagt, flexibel en verstand van zaken. Snelle afhandeling en levering. Prijsconcurrerend

VDB 02-10-2022

Heel vriendelijk en goede uitleg door Boris uit de winkel van Eindhoven. Geen pushgedrag, wat wij veel aangenamer winkelen vinden. Hoop dat de service na verkoop even goed is dan de verkoop zelf

Edward 02-10-2022

Prima winkel we waren snel tot een deal gekomen
Vriendelijk personeel
Winkel is heel goed bereikbaar mooi en overzichtelijk

Jan Kieft 02-10-2022

Zeer gemotiveerde medewerker die verder gaat dan het standaard verhaal. Hij is kundig en weet waar hij het over heeft. De medewerker is enthousiast en wil graag meedenken over je eigen wensen waarbij hij betrokkenheid laat zien en je graag wil toewerken naar een mooie beleving van multimedia. De winkel is een plaatje en geeft je een goed overzicht van de vele mogelijkheden.

F.Zwaagstra 02-10-2022

Geweldige winkel. Veel keuze. Vriendelijk personeel die ook goede uitleg geven! Goede service!
Prijzen voordeliger dan andere winkels! Hoge inruilkorting! Wat moet ik nog meer zeggen?
Gewoon naar hello tv gaan, daar kom je met een glimlach vandaan!

Frans Luijk 02-10-2022

Zeer duidelijke voorlichting en eerlijk advies. Diverse voorbeelden laten zien en tevens goede informatie en advies ontvangen over de grootte van het scherm

Els 02-10-2022

Klantvriendelijk en deskundige medewerkers. Uitstekende prijs overeengekomen.
Meedenkend en altijd bereidwillig en bereikbaar.

Dennis 02-10-2022

Zeer goede service en advies. Zijn ook eerlijk in wat goed en minder is. De tv is netjes geleverd en op de afgesproken tijd. Ik ben erg tevreden

Alphons 02-10-2022

Een ruime overzichtelijke zaak in Zoeterwoude. Zeer goed geholpen. Er wordt meegedacht met de klant en zijn wensen. Niet alleen het duurste wordt aangeprezen, maar er wordt gekeken naar de mogelijkheden van de klant. Zeer vriendelijk en met kennis geholpen.

Eric 02-10-2022

erg tevreden over onze aankoop, goed geadviseerd door het personeel. na wat prijsvergelijkend onderzoek gedaan te hebben uiteindelijk toch bij Hello TV uitgekomen.

Nic 02-10-2022

Wij zijn goed geholpen door Medewerker in Nijmegen. Duidelijke uitleg en hij weet zijn verkooppraatje zo goed te houden dat we voor een betere tv gingen dan waar we eerste instantie voor kwamen. Puur en alleen omdat hij zelf ook volledig achter het product staat, goede service erbij geboden. Vriendelijke man, we zullen deze winkel zeker aanraden.

S.Voorbij 01-10-2022

Deskundigheid advies van personeel, (vestiging Duiven)
Duidelijk in uitleg over verschillen soorten tv’s, voor mij als vrouw goed te snappen. Vriendelijk,, mee denken wat passend is voor onze woonkamer, prijs kwaliteit, licht inval, afstand enz. Kortom erg tevreden, zou hello tv Duiven zeker aanraden.

Han 01-10-2022

Heb meerdere malen aankopen gedaan bij hellotv (voorheen Platte TV) en steeds tot volle tevredenheid. Wordt vriendelijk en deskundig geholpen. Heb de aankopen gedaan in het filiaal in Amsterdam. Voordeel is hiervan dat het makkelijk te bereiken is en voldoende parkeer mogelijkheden. Ook de mogelijkheid om veel modellen van TV'S te kunnen bekijken/vergelijken is hier goed mogelijk. Veel te zien onder één dak. Dus gewoon een aanrader.

Pierre Smolders 01-10-2022

Montage door A… super uitgevoerd, meegedacht en alles keurig geïnstalleerd.

Frank 01-10-2022

Uiteraard kende ik jullie shop. Ik was al lang (digitaal) klant, maar ik was niet tevreden met de kwaliteit en beddengemak van de bestaande combinatie van geluidsboxen en Oled tv. Na het aanhoren van mijn klacht en wensen bedacht Colin voor mij een oplossing, waar ik gelukkig van zou kunnen worden. Ik heb er een nachtje over mogen slapen en twee dagen later heeft hij na nog wat vragen van mij alles in mijn auto geladen en mocht ik thuis gaan knutselen. De dozen met alle speakers van Sonos zitten /staan allemaal op hun juiste plek en ik heb nu een kwaliteit en gebruiksgemak wat ik wenste voordat ik de shop binnenkwam. Dus Collin, bedankt, prima gedaan. je belofte is volledig ingelost. Frank

Vince 01-10-2022

Zeer kundig advies; op al mijn vragen een duidelijk antwoord. Een 9 omdat er nog wat te wensen over moet blijven, maar wat kan ik zo 1,2,3 niet verzinnen.