HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hans 31-12-2021

Deze winkel, Platte TV Amsterdam, scoort op alle fronten maximaal. Winkelbezoek, telefonisch contact chatcontact, contact met de installatiedienst: alles loopt optimaal. De installateur (xxxxx) is punctueel en weet precies wat hij doet. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Hij kan alles goed uitleggen en denkt mee met met mij als als klant. Als hij de deur uitloopt doet alles het en weet ik hoe ik met de afstandsbediening moet omgaan.

Lianne 31-12-2021

Wat een fijne klantservice. Goed en snel geholpen en binnen 1,5 uur op oudjaarsdag onze nieuwe Sony televisie opgehaald met een mooie korting erbij! Medewerkers in Doetinchem zijn vriendelijk en hebben een lach op hun gezicht bij binnenkomst. Op naar het nieuwe jaar!

Hasevoets 31-12-2021

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf Platte TV nl.
Ik kreeg alle info door vlotte medewerkers, de bestelling en de correcte SNELLE levering verliep vlekkeloos.
Doe zo verder mensen. Een tevreden klant uit Beringen-Koersel in Belgie.

Christiaan Janssen 31-12-2021

Wat een uitstekende service in deze lockdown tijd. Zowel via hun chat als via WhatsApp met de winkel in Den Bosch. Snelle antwoorden, goed advies, snelle levering en een prima prijs.

Margriet 30-12-2021

Goede service. Klant vriendelijk. Snelle reactie bij defect aan toestel en snel met helpen

wjjj 30-12-2021

Prettig voorgelicht in de winkel, een mooi scherpe offerte gehad, vriendelijke deskundige monteur bij het installeren, goed advies gehad over hoe cashback te gebruiken. Kortom een prima service en een aanrader. Top

Henk 30-12-2021

Een erg fijne winkel voor de aanschaf van onze nieuwe tv, de sony bravia kd-43x89j.
Ayrton, degene die de tv bij ons thuis heeft geïnstalleerd, is zeer kundig en erg voorkomend.
We werden zelfs door hem getipt een andere hdmi-kabel, nl. de 2.1 pro, te gebruiken voor een betere beeldkwaliteit.

Helen 30-12-2021

Zeer goed geholpen. Allereerst via de chat en daarna de tv afgehaald in de winkel in Rotterdam. De medewerker gaf goede uitleg en was zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer mooie winkel.
Zou zeker terug gaan voor een nieuw aanschaf en aanbevelen bij anderen.

Christelle 30-12-2021

Wat een goede vriendelijke behulpzame service krijg je bij PlatteTV. Ik heb al een paar keren hulp gehad door medewerkers die je bellen als je daarom vraagt in een chat (ookal zo makkelijk) ook daarnet weer. Ik kwam er niet uit met de frametv die ik gekocht had bij Plattetv in Breda. Vandaag contact opgenomen en belde zij terug ondanks erge drukte werd er vriendelijk en uitgebreid tijd voor me genomen. Ik ben een oudere dame en snap het allemaal niet gelijk maar het was geen probleem. Ik zal met deze ervaringen altijd eerst naar plattetv gaan als ik iets nodig heb want er worden niet alleentv’s verkocht maar ook andere artikelen. Bedankt mensen van PLATTETV!!! Mij zal je als vaste klant zeker terug zien

Marijke 30-12-2021

Zeer kundig en erg snelle reacties via de mail, oude tv ingeleverd en nieuwe opgehaald in Doetinchem. Een magazijnmedewerker was erg behulpzaam de TV werd netjes in de auto gelegd.

Sjef 30-12-2021

Keurig geholpen, koffie erbij. Verkoper luisterde goed naar de wensen en stelde een tv voor waarbij alle wensen ingevuld werden. Na aankoop had ik nog wat vragen. Mijn mails werden direct beantwoord. Daarna was er een probleem met de cashback. Was een procedurefout van mijzelf maar de medewerkers hebben dit adequaat opgelost. Opvallend was ook dat er nooit doorverwezen werd naar een andere collega dit het zou moeten oplossen. De case werd vlekkeloos opgenomen door de medewerker die op dat moment beschikbaar was. Kort gezegd, niets dan lof!
Officiële reactie van HelloTV 30-12-2021

Beste Sjef,

Wat ontzettend leuk om uw ervaring met ons terug te lezen. Uiteraard staan we ook voor u klaar op het moment dat er iets niet goed verloopt, fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Ed Antonissen 30-12-2021

Na een fijn verkoop gesprek in de winkel was het gisteren de dag van het installeren.
Best spannend 75inch ophangen lijkt mij.
Edwin, de installateur, belde dat hij eraan kwam. Opgewekt, met z’n gereedschapskoffer als metgezel is hij aan de slag gegaan. Meten is weten!
Alles onder controle…. Gaten geboord, beugel vast geschroefd en samen de TV opgepakt en opgehangen. Strak in de nieuwe wandkast.
Blij met Platte TV & Edwin. Dank! Wij kijken met plezier en voldoening naar onze nieuwe TV….

Henk van Eech 29-12-2021

De monteur maakte een goede indruk. Hij was bekwaam, rustig en vakbekwaam.
Hij ging niet weg voordat alles perfect werkte.
Dus een AANRADER.
Met vriendelijke groet:
Henk van Esch

peter&gré 29-12-2021

30 november jl hebben mijn vrouw en ik een Samsung TV aangeschaft tesamen met een soundbar.
Wij hebben deze apparaten in de winkel in Amsterdam gekocht.
De winkel op zich is al een belevenis. Alle bekende merken zijn in aparte delen van de winkel overzichtelijk aangebracht. Dus geen overweldigende en intimiderende opstelling van apparaten ,dozen ed. zoals je elders wel aantreft.
De aardige medewerkers laten je rustig kijken en desgevraagd geven zij prima advies.
Vandaag is door *** de tv ed geïnstalleerd. Van zijn deskundigheid en het gemak waarop hij eea heeft geïnstalleerd waren wij onder de indruk. Ook zijn adviezen mbt voor- en nadelen aangaande opstelling en instelling van de apparatuur waren voor ons zeer verrassend en inspirerend.
Al met al zijn wij buitengewoon gecharmeerd van Platte TV en hun medewerkers en weten voor de toekomst en vragen waar wij moeten zijn voor deskundig en (belangrijk) vriendelijk advies.
Wij zullen het daarom niet nalaten om Platte TV bij vrienden en kennissen aan te bevelen.

Jordy N 29-12-2021

Vandaag kwam installateur DK de Samsung neo Qled installeren. Naast het secure werk wat hij heeft geleverd heeft hij super veel vakkennis wat hij dan ook graag overbrengt. Ben zeer tevreden met het resultaat!

Berry 29-12-2021

Fijne monteur heeft alles ook duidelijk uitgelegd en heel netjes en precies gewerkt zou het iedereen kunnen aanraden platteTV

RvL 28-12-2021

Via de chat netjes geholpen en een goeie deal kunnen sluiten. Met na een foutje in de order snel hersteld. Na een paar dagen gebeld over de status, telefonisch niet te bereiken maar via de chat werkt het prima.

Jesse Remijnse 28-12-2021

Was opzoek naar een Samsung QLED tv omdat onze oude tv aan vervanging toe was. Na goed te hebben gezocht kwam ik uit bij de Samsung 55Q74T van vorig jaar. PLatte TV had een van de laagste prijzen, dus ik ben op hun website uitgekomen. Daar zag ik tot mijn verrassing dat ik een chatbericht kon sturen voor een nog scherper tarief. Deze kreeg ik en heb toen meteen de medewerker een order laten aanmaken, die ik dan ook de volgende dag kon gaan ophalen in Rotterdam.

Dezelfde avond werd ik gebeld door een medewerker dat de TV klaarstond in Rotterdam, maar dat hij een aanbod had. HIj gaf aan ook dezelfe TV te hebben, maar dan van modeljaar 2021. Deze was net wat nieuwer, en was weer een stukje verbeterd t.o.v. de TV die ik had uitgekozen. Hij kon mij deze nieuwere aanbieden voor een kleine meerprijs van 50 euro. Hier ben ik op ingegaan en deze kon ik vervolgens nog steeds de volgende dag ophalen.

Vandaag ben ik dus naar Rotterdam gereden om de TV op te halen. Keurige winkel en goede service. Het personeel was erg vriendelijk en hield zich netjes aan de corona maatregelen. Na de betaling kreeg ik mijn factuur mee en kon ik met mijn nieuwe Samsung 55Q74A weg.

Wat ik echt super vond, was dat de TV door het personeel persoonlijk naar mijn auto werd gebracht en ingeladen. Zeker het formaat van de TV was dat erg prettig.

De beeldkwaliteit is vooralsnog helemaal geweldig. Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad, dus ik kan nog niet oordelen over de service na aankoop. Maar als die net zo goed is als voor en tijdens de aankoop, dan maak ik me nergens zorgen over.
Officiële reactie van HelloTV 29-12-2021

Beste Jesse,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wat ontzettend leuk om uw ervaring met ons online en in de winkel in Rotterdam terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Karin 28-12-2021

vandaag is mijn nieuwe TV naar volle tevredenheid geïnstalleerd door Ron van Platte TV filiaal Amsterdam. Ik geeft niet snel een 10, maar deze keer wel. Eerst rustig besproken wat de juiste hoogte zou kunnen zijn, netjes gewerkt,, ook de uitleg na installatie was perfect.

Dirk 28-12-2021

Net voor sluitingstijd via de chat vragen gesteld over een nieuw aan te schaffen TV. Duidelijk uitleg en een mooie offerte gekregen. Volgende dag mailtje dat mijn nieuwe TV in de winkel was, naar Amsterdam gereden en mijn oude TV ingeleverd. Ondanks Lockdown prima en snel geholpen in de winkel. TV staat inmiddels en ik ben er erg tevreden mee.

Stan de Wijs 27-12-2021

Prima winkel. Deskundige medewerkers en je wordt vriendelijk behandeld.
Ook de service is prima. Medewerker heeft thuis alle problemen opgelost.
Ook de prijsstelling is duidelijk. Je weet van tevoren wat het kost voor hulp aan huis.
Keurig nette medewerker.

Eveline de Jong 27-12-2021

Mooie aanbieding! Behulpzame en vriendelijke monteur en mooie producten! Ga zo door! 👍🏻

Wilma 26-12-2021

Zeer vriendelijk geholpen, er werd uitgebreid de tijd genomen voor ons. Wij werden gewezen op de mogelijkheden die er voor ons waren en alles werd duidelijk uitgelegd. Wij kwamen een defecte geluidsbox afleveren voor reparatie en kochten ook een nieuwe box. Voor ons bezoek werden wij telefonisch uitgebreid geholpen en zijn daarna naar de winkel gegaan waar ons nieuwe product al klaar stond.

Ommema 26-12-2021

Goed gekeken wat ik wilde hebben. Even gebeld en kon hem meteen ophalen.
Prima service. We zijn er blij mee.

Frenk 26-12-2021

Wij hadden thuis al een selectie gemaakt waarvan wij dachten dat het de juiste tv zou zijn voor ons. Deze was bij PlatteTv op voorraad en konden we de volgende dag meteen ophalen. En gezien we de kerst niet zonder wilden zitten wel erg makkelijk. Tevens was de Tv ook nog scherp geprijsd. Bij aankomst werden we te woord gestaan door verkoper in de vestiging in Naarden. Deze wist in onze ogen veel van de producten. Vroeg hoe we tot deze keuze waren gekomen en kwam met het voorstel om het nieuwere model van 2021 te nemen welke eigenlijk 300 euro duurder is. PlatteTv nam 100 euro voor hun rekening en LG zou ook 100 euro terug storten waardoor je voor 100 euro een upgrade had met een betere processor. Tevens nog het advies voor een bus schermreiniger en een vernieuwde HDMI kabel. Ik ben zelf verkoopadviseur en let ook altijd op hoe anderen dat doen. verkoper krijgt een 10. Kennis ruim voldoende voor zover ik dat kan beoordelen. Vriendelijk. Doet suggesties maar niet op een vervelende mannier. Nee is ook een antwoord wat hij respecteert. De extra verzekering vonden wij niet nodig. En hij ook daar deed hij nog zijn best voor maar onze nee was ook oke. Top geholpen. Zou ook een volgende keer weer terug gaan.