HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

andre 02-12-2020

Goede service en netjes geholpen door personeel en door postNL zeer netjes geleverd Top.

Bjørn 02-12-2020

Snel en prima geholpen door *****, vestiging Amsterdam. Gewoon goed begrepen wat wij wilden, en 10 minuten later met een mooie nieuwe tv de winkel uit. Zelfs nog wat korting omdat wij hem zelf meenamen. Inmiddels alles geinstalleerd. Prima in orde.

I dwaal 02-12-2020

Prima bedrijf goede service en bediening.
Perfect geholpen.
Aanbeveling waard.

Stef 02-12-2020

goede en eerlijke behandeling, afwachten wanneer de tv geplaatst wordt geen duidelijkheid over

Femke 02-12-2020

Omdat wij op Black Friday niet konden komen, hebben ze onze bestelling apart gezet. Zo konden we een dag later snel en gemakkelijk onze bestelling ophalen. Super service!

Paul en Stefanie 02-12-2020

Zojuist de mooiste tv van Nederland gekocht, aldus onze zeer kundige en ervaren verkoper (13 jaar verkoopervaring!) Hij enthousiasmeerde ons enorm, wij zien reikhalzend uit naar het moment dat onze nieuwe tv in de kamer staat. Erg goeie sfeer in de locatie in Nijmegen: relaxed en met rust en aandacht geholpen. Aanrader!

Alwin 02-12-2020

Keurig geholpen in de zaak in Naarden. Audio apparatuur besteld. Gisteren gemonteerd door monteur S.K. Uiterst vriendelijk geholpen en vakkundig gemonteerd en geïnstalleerd. Tv en soundbar aan de muur gemonteerd. Staat geweldig. Overige apparatuur geplaatst en gemonteerd. Heel erg blij mee. Complimenten voor zaak platte tv en de deskundige monteur !!

Jessica 02-12-2020

Mooie winkel. Winkel is in mijn woonplaats dus gemakkelijk te bereiken. Vriendelijk geholpen. Werd een alternatief aangeboden, dus verkoper denkt mee. Dat is fijn.

Piet 02-12-2020

Als je afspraken maakt met de klant bij de verkoop moet je ervoor zorgen dat die uitgevoerd worden of de klant een eerlijk verhaal voorhouden. Beloven dat tv op woensdag geleverd wordt. Blijkt dat deze zelfs niet op voorraad is wat je wel hebt voorgehouden. Je kan wel de snelle verkoper zijn, maar betrouwbaarheid is toch de norm die klanten verwachten. Helaas die mis jij.

Uiteraard wil ik andere klanten helpen. Zojuist contact gehad met PlatteTV Eindhoven. De afspraak was om op 2 december een nieuwe tv te leveren. De verkoper heeft een mooi praatje verkocht totdat de koop rond was. Vandaag blijkt dat de tv helemaal niet op voorraad is en dat hij op zijn vroegst op 12 december geleverd kan worden. Daar ga ik niet op wachten, dan maar de koop ongedaan maken. Uiteraard kan dat meneer, maar u krijgt uw geld pas tussen de 3 en 5 werkdagen op uw rekening gestort. Hiermee laat PlatteTV, Eindhoven zien dat zij niet in staat zijn om een probleem op te lossen en de klant tevreden te houden. Zeer ontevreden over hun handleswijze.

Marcus 02-12-2020

Supergoed geholpen en thuis gekomen met een TV die boven mijn verwachtingen voldoet.

Herman Slager 02-12-2020

Het betreft hier de installatie van een nieuwe tv bij ons thuis. Beter konden we ons niet wensen, wat een vakmanschap, vriendelijkheid en geduld.

B. Schaars 02-12-2020

We zijn in Nijmegen door R geholpen, hij dacht mee en dat was fijn. Een goede rustige uitleg, dus geen haast klus.

Wietze & Elly 02-12-2020

We zijn voortreffelijk geholpen door verkoper ****. Duidelijke en goed onderbouwde uitleg over de verschillende type tv's met oog voor onze eigen wensen. Nam de moeite om een tv van het formaat zoals wij nu thuis hebben naast de tv te zetten waar we belangstelling voor hadden om te laten zien wat het verschil in afmeting was. We zijn zeer tevreden over de bejegening en bevelen Platte TV Groningen van harte aan bij vrienden en familie.

Jan Bugter 02-12-2020

Ik heb voor platte tv gekozen via vrienden en voor de goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen door ****

Servaas 02-12-2020

Fijne service. Snel en goed geholpen.
Onderscheidend van andere zaken.
Reden om terug te keren.
En...scherpe prijzen.

Rob 02-12-2020

Eerst gekozen voor een Philips tv, maar door twijfel toch besloten om deze om te ruilen. Uiteindelijk gekozen voor een Sony KD-43XH8599. Zeer tevreden over de tv. Bedankt voor de goede service en de hulp tijdens de keuze, met in het bijzonder het personeel van de vestiging in Doetinchem!

pieter 01-12-2020

Super service, vriendelijk en ruim assortiment
Personeel met kennis
Helpen ook met tv naar auto dragen etc

Marcel 01-12-2020

We kiezen altijd voor PlatteTV Nijmegen voor de aanschaf van tv's en stereo installaties, omdat we al tijd professioneel en vriendelijk geholpen worden door adviseur Daniël, die ons altijd eerlijk en betrouwbaar adviseert! Verder is de winkel netjes en overzichtelijk ingedeeld en wordt er een ruim assortiment aangeboden. Ook deze keer zijn we weer geslaagd en zijn we zeer tevreden met onze nieuwe aankoop!

Giacinto 01-12-2020

Heel vriendelijk, duidelijk en de tijd genomen om alle mogelijkheden uit te putten. Persoon met heel veel kennis en kunde. Een aanrader voor iedere klant met of zonder kennis van tv’s

D 01-12-2020

Bijzonder slechte klantenservice, stuurt je maar heen en weer naar de vervoerder als er iets misgaat en negeert de instructies van de vervoerder.
Officiële reactie van HelloTV 03-12-2020

Beste D,

Helaas heeft PostNL het deze week veel drukker dan verwacht. Veel van onze leveringen zijn al aangemeld bij PostNL op het depot, u ontvangt dan een Track & Trace code via de mail. We adviseren u om die goed in de gaten te houden. Als u deze nog niet heeft ontvangen, ontvangt u deze zodra PostNL uw bestelling heeft opgehaald. Uw pakket zal zo snel mogelijk bezorgd worden, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken, we kunnen alleen nog niet exact zeggen wanneer. Ook wij balen hier natuurlijk enorm van, onze excuses voor het ongemak.

Jelske - PlatteTV

Ben Janssen 01-12-2020

Kortom een erg fijne winkel vriendelijk en vooral deskundig geholpen. Mooie lokatie met ruim parkeer gelegenheid. Zeer tevreden

Frits K. 01-12-2020

Op zoek naar een nieuwe TV maar welke. Bij Platte TV ben ik prima geholpen door M. Zonder allerlei technisch gebabbel maar waar nodig een uitleg die ik begreep. Wat ook opviel dat er niet werd gepusht om een bepaald merk of type te kiezen. Ook nog even naar een soundbar geleverd wat wederom een helder verhaal was. De gekozen TV kon gelijk mee, de soundbar komt later wel

Piet Piraat 01-12-2020

Een mail gestuurd via het formulier op de website omtrent een gepersonaliseerde aanbieding voor Black Friday. Op de maandag voor Black Friday heb ik het ingestuurd en tot op de dag van vandaag niets gekregen. Bellen kan niet wat ik zeer vreemd vind, ook de smoes wegens drukte van Black Friday vind ik raar. Dan maar via de chat gevraagd, na ruim een half uur een dame gesproken die antwoordde met tussenpozen van 5 tot 10 minuten. Ze hadden inmiddels de prijzen weer verhoogd wegens het succes van Black Friday, wat dat dan ook mag betekenen, aanbieding is aanbieding toch. Ze kon als gepersonaliseerde aanbieding het voor de oude prijs aanbieden!? Hoezo sigaar uit eigen doos. Maar goed heb gevraagd of ik die dan op kon halen dezelfde dag nog in het filiaal in Doetinchem. Dat kon waarschijnlijk wel maar dat was niet zeker, ik zei dat ik anders wel met deze aanbieding naar het filiaal ging om hem op te halen maar dat kon niet omdat Doetinchem alleen een afhaalpunt was waar niet betaald kon worden, dat moest via een betaallink die Ik via de mail zou krijgen. Kreeg even later een mail met het voorstel en het ordernummer maar geen betaallink. Volgende dag ook nog niets en nu een week later kan ik hem ineens ophalen. Afspraken van niets zonder status updates of mail. Heb hem inmiddels voor dezelfde prijs gekocht bij de plaatselijke Expert winkel met gratis aanvullende service tot aan mijn deur. Ik heb bij plattetv veel moeite moeten doen voor eigenlijk helemaal niets, de plaatselijke elektronica zaak gaat dus gewoon mee met de internet prijzen dus steun dan liever de plaatselijke middenstand ipv. dit soort dozenschuivers.

B. Dekkers 01-12-2020

****van Platte TV Zoeterwoude heeft mij top geholpen. Goede service, en een mooie deal gemaakt. Ook was het geen probleem dat ik de tv wat later geleverd wil hebben gezien wij nog niet in het nieuwe huis wonen. Super!

BAM54 01-12-2020

Zijn ons bewust dat Coronatijd zijn beperkingen geeft. Goed voorgelicht in de winkel. Via offerte gekocht. Helaas bij eerste afspraak ophangen TV niemand gezien. Bij navraag ( die wat lastig verliep vanwege drukte in de week Black Friday) bleek de TV niet geleverd te zijn door LG. Voor ons niet prettig omdat dit vooraf niet gecommuniceerd was naar ons. Hele dag zitten wachten. Wel is er direct een nieuwe afspraak gemaakt op zeer korte termijn na levering van LG. Keurig, klantvriendelijk en professioneel geplaatst. Telefonische bereikbaarheid met Platte TV kan beter. Wel optie via chat en email maar telefonisch zijn zaken beter uit te leggen en af te stemmen vinden wij. Prijs- kwaliteisverhouding is goed.