HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jvds 06-09-2022

Zeer goed advies via de telefoon gekregen, in Utrecht zijn we verder geholpen met goede uitleg. Voorbeeld hoe het ook kan!

John en ina 06-09-2022

We gingen niet om te kopen ,alleen maar even kijken, maar we werden zo enthousiast van de verkoper die ons informeerden over de televisies dat we een nieuwe gekocht hébben, bekwaam, enthousiast, en heel vriendelijk, alles goed uit gelegd, dat was voor ons de druppel,die ons deed besluiten. En we hebben echt geen spijt, iets kleinere gekocht op advies van de verkoper👍👍

Carl 06-09-2022

Ondanks dat de verbouwing nog. Niet helemaal klaar was zag het er netjes uit.
Vriendelijke medewerkers.
Geven goed advies. Staan open voor onderhandelen.

Jammer dat de spray voor de tv wat hoog geprijsd is.

Nette zaak en ruim 👍

Dutcher 06-09-2022

Lekker werkende website, goeie prijzen, geinige constructie met 'korting vragen', Snelle levering en montage service, waarbij de monteur ook de hele TV even heeft helpen instellen. Deed echt moeite en was gezellig om over de vloer te hebben (Dank je wel, ..... ). Maakte het allemaal erg relaxt. Dus tot nu toe vriendelijke mensen gesproken online als ook thuis. Overall een efficiënte ervaring. Zeker een aanrader.

Marcel 06-09-2022

Na lang zoeken hebben de medewerkers van Hellotv gevonden wat de problemen met de Soundbar waren. Ze hebben hem ook meteen daarna omgeruild voor een nieuwe. TOP

Roel 06-09-2022

Via de website gechat met een medewerken en er werd mij een korting aangeboden die ik goed vond. Ik ben het product in de winkel gaan ophalen, bleek dat er nog een extra korting mogelijk was, zonder dat ik hier zelf naar vroeg. Verder gewoon goed geholpen door de medewerker.

Arie 06-09-2022

Er hangt bij ons inmiddels een mooie tv strak aan de muur, alle snoeren zijn netjes weggewerkt en de apparatuur is goed aangesloten. Wij zijn zeer tevreden over de plezierige en deskundige manier waarop *** e.e.a. heeft geinstalleerd. Ook onze bijkomende vragen over verschillende apps e.d. kon hij moeiteloos beantwoorden.

Mohammed 06-09-2022

Ik ben de winkel ingestapt in Amsterdam om te oriënteren op een nieuwe tv. Na enkele tv's te hebben gezien heb ik met de verkoper een betere tv online kunnen vinden van HelloTV. Ik heb een complete tv besteld met beugel en installatie en heb daarbij een leuke korting ontvangen van de verkoper! Nu hangt er een geweldige tv in de woonkamer en heeft HelloTV er een vaste klant bij!

Vos 06-09-2022

Nette shop met net personeel
Goed geholpen door *** Filiaal Den Bosch
Goede uitleg over de gekochte goederen en met verstand van zaken
Nette prijs dus al met al een top winkel

Jan Tuijn 06-09-2022

Vooral het geven van advies een sterk punt. De huidige techniek groeit je als pensionado vaak boven de pet.
Duidelijke uitleg en advies omtrent de gewenste aankoop.
Geen enkele aanwijzing van drang of agressieve verkoop.

Marco 06-09-2022

Altijd zeer duidelijk en vriendelijk word ik geholpen. Zoveel lekkerder dan online .Lekker persoonlijk en toch ook zakelijk. Weten waar ze het over hebben.

Bernice 05-09-2022

Goeie winkel, mooi en schoon.
Ik werd geholpen door een klantvriendelijke professionele adviseur, weet waarover hij praat, kennis paraat en deelt eigen persoonlijke ervaring dat vond ik erg prettig. Communiceert goed, overweegt de beste opties en mogelijkheden obv je voorkeur. Het is erg fijn als je als onwetende klant zo goed geïnformeerd kan worden, en kan worden begeleid bij het uitkiezen van een product/artikel als je er nog niet over uit bent. Wist op al mijn vragen antwoord te geven, of ging het gelijk uitzoeken of navragen. Werd door het overige personeel vriendelijk ontvangen en begroet!

Mart 05-09-2022

Leuke winkel en mooie bestelsite, ook de uitleg via medewerker via chat werkt prettig. De prijzen zijn scherp en de tv werd de volgende dag al geleverd!

van der Maarel 05-09-2022

In de winkel is de online bestelling keurig gewijzigd.
De levering zou op een ongunstige dag uitgevoerd worden. Nu kunnen ophalen in de winkel

Marianne 05-09-2022

Vriendelijke service en goede uitleg. Geen massa gevoel als bij grote concurrenten.

Joepie777 05-09-2022

Vriendelijk en neemt de tijd,
alleen jammer dat telefonische bereikbaarheid slecht is.

Peter 05-09-2022

Door een vriend opmerkzaam gemaakt dat jullie mooie tv's hebben. Met mooie prijzen. Door *** uitstekend geholpen. De koop was snel gebeurt. Had echt kennis van zaken en niet opdringerig. Een super aanrader!!

Chris 05-09-2022

Ik was opzoek naar een nieuwe tv en kwam via een goede vriend bij Hellotv terecht. Wat een top zaak. Vooral de vestiging in Amsterdam is geweldig. Je krijgt koffie en kan met hele goed info de juiste tv uitkiezen. Verkoper Tk en Verkoper N zijn de adviseurs waarnaar je moet vragen! In 1 woord Topservice!!

Anouk 05-09-2022

Ik was opzoek naar een tv voor mijn man. Doordat ik goed geholpen ben door de medewerkers voor Hellotv op een veel betere en mooiere tv uitgekomen voor bijna dezelfde prijs.
Ook het ophangen van de tv hebben wij door Hellotv laten doen. Wij zijn hier erg tevreden over. De tv hangt perfect en ook deze medewerker was super vriendelijk ondanks de enorme hitte bij ons in huis.
Kortom een dikke aanrader!

Mansoor 05-09-2022

Hello tv Amsterdam heeft verschillende merken televisies , de personeel beschikken over genoeg kennis en advies. Ik heb advies op maat gekregen over mijn aankoop. N. Amsterdam heeft super geholpen
Dankjewel N.Amsterdam

Md65 05-09-2022

Prima hulp bij mijn keuze, en een goede prijs, vriendelijke service, eigenlijk alles wat je nodig hebt, om de juiste keuze te maken

Claudia vd linden 05-09-2022

Keuze uit veel modellen in verschillende prijsklasse. De medewerker kwam op ons afgelopen om te vragen of hij ons kon helpen. We wouden graag een 50 inch tv,omdat groter niet paste op ons kastje. Hij zocht er een aantal op en heeft de verschillen laten zien. Graag wouden we er een die gelijk mee te nemen was. Dat was er nog maar q dus keuze snel gemaakt. We zijn er blij mee

celvin Keur 05-09-2022

Super mooie winkel en heel aardige attente verkoopster die ons Superduper geholpen heeft

Ronny 05-09-2022

Goede winkel,vandaag geholpen door xxx.
Deze verkoper gaf mij vandaag nog een paar juiste adviezen die voor mij doorslaggevend waren.
Ik heb gelijk de Philips 55 PUS8807 gekocht.

Limitnl 05-09-2022

Marantz versterker gekocht online met behulp van ***, volgende dag in huis. Top. Door tussenkomst van vakantie was ik een dag te laat met retouren maar daar werd gelukkig niet moeilijk over gedaan. Top service en bedankt!

Ik had een review beloofd, dus bij deze ***

Groet