HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

A den Hartog 17-09-2021

Super goed en vriendelijk geholpen en verstand van zaken en snelle levering

Caroline 17-09-2021

Klantvriendelijk ontvangen door karim. levering was helaas een dag later dan verwacht maar super goed opgelost door jordy we zijn helemaal tevreden top winkel ziet er ook goed uit. Van ons een 10.

JR 16-09-2021

In de Bredase winkel prima geadviseerd door John. Bezorging binnen een week.
Door Tim perfect aan de wand gemonteerd met Slim fit wallmount, geïnstalleerd en onderhoudsadvies gegeven.

Frans 16-09-2021

Wat een zaak! Helemaal tevreden.
Zelden zo'n vriendelijke verkoper getroffen in een winkel. De bestelde apparatuur werd ook keurig naar onze auto gebracht.
Wij haalden onze apparatuur af in de winkel in Zoeterwoude.

C.Groenenberg 16-09-2021

Wij werden vriendelijk ontvangen en onder het genot van een lekker kopje koffie werd ons uitgelegd hoe de frame-tv en booster werkte, bij dit bedrijf is de klant nog koning, een echte aanrader geen andere woorden voor.

Ben van der Sloot 16-09-2021

Nette prijs, keurig geholpen en goede adviezen gekregen.
Heel tevreden met de televisie 👍

Marjolein Groenenberg 16-09-2021

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door J.W.
Duidelijke uitleg onder het genot van kopje koffie.
Wij zullen PlatteTV zeker aanbevelen !!

Mario 16-09-2021

Laten we beginnen bij het begin. Het begon allemaal bij een defect aan me oude OLED tv wat niet meer gerepareerd kon worden. Deze werd gecrediteerd en moest naar de winkel om een nieuwe tv uit te zoeken, maar ik zal gelijk met de deur in huis vallen ik ben een klant met een uitdaging (LOL). Wat een service en geduld hebben ze in vestiging Zoeterwoude stuk voor stuk zijn jullie vakmannen, en hebben jullie stuk voor stuk goede technische kennis om een goed advies te kunnen geven.

Mijn keuze was in eerste instantie de LG 55C16LA helaas had deze erg last van banding en haperde het beeld erg bij lage resolutie beelden. Ik ben toen in gesprek gegaan met de verkoopadviseur (want deze mensen eerste prioriteit is advies) en zat ik erg te twijfelen tussen de Sony 55A84j en de Philips 55OLED805 door tekst en uitleg adviseerde de verkoper de Sony omdat deze betere specs heeft omdat dit ook om een 2021 model gaat. Helaas beviel het contrast niet zo goed bij streaming diensten zoals Netflix, Prime etc. waar ik het idee had dat de helderheid van dit toestel met factor 1.5 afnam.

Ik nam met de vestiging gelijk contact op en vertelde me over mijn probleem. Dit werd gelijk opgepakt en werd de volgende dag gebeld dit was een fijn gesprek moet ik zeggen. Ik vertelde dat ik eigenlijk spijt had dat ik niet voet bij stuk had gehouden en voor de Philips 55OLED805 was gegaan de verkoper zei gelijk dit gaan we regelen. Ik heb nu me Philips aan de muur hangen en moet zeggen ik ben op dit moment super blij met deze uitkomst.

Ik weet dat dit een 2020 model is en dat deze niet alle game features hebben die hedendaagse modellen wel hebben, maar game toch niet op de tv, maar voor de rest wat een prachtig beeld de kleuren zijn vibrant het beeld loopt soepel en het contrast is super.
Nogmaals mijn dank aan alle medewerkers van Zoeterwoude ik kom zeker weer bij jullie terug ik geef jullie stuk voor stuk een 10.

Platte tv.nl in Zoeterwoude 16-09-2021

Namens mijn zwager bij platte tv terecht gekomen en door Burak geholpen om een Philips TV aan te schaffen ,uitstekende service , prima gehokpen.

Andy 16-09-2021

Op zaterdag met het hondje (eerst even gevraagd of dat mocht) naar de winkel geweest in Breda, daar prima geholpen na een rondgang tussen alle verschillende modellen. Na de keuze gemaakt te hebben nog wat kunnen onderhandelen over de prijs, levering en het ophangen van de tv. De woensdag erna is de tv opgehangen, ingesteld en een uitleg gegeven. Alles was super geregeld, het is mijn 2e TV bij deze winkel en zeker niet de laatste.
Officiële reactie van HelloTV 17-09-2021

Beste Andy,

Wat leuk dat u wederom voor PlatteTV heeft gekozen, dat waarderen we enorm. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u ook voor uw volgende aankoop weer terug.

Jelske - PlatteTV

RV 16-09-2021

Vorige week een nieuwe Samsung TV gekocht bij PlatteTV Arnhem. Aanvankelijk wilde ik voor de gewone QLED gaan maar op advies van verkoopster T toch voor een NEO QLED gegaan, deze tv was wat boven budget maar ik werd gewezen op de Samsung cashback actie en icm een korting van PlatteTV heeft het me toch over de streep getrokken om voor de NEO QLED te gaan. Tv geeft schitterend beeld, net weer scherper dan de traditionele QLED. Heel blij met dit goede advies! Tot de volgende keer PlatteTV!

Fred 16-09-2021

Zeer vriendelijke en hulpvaardige afhandeling. Ik ruilde een oude tv in en kocht een nieuwe. De oude werd voor mij uit de auto gehaald en de nieuwe werd ingeladen. Perfecte service.

Jordy en Suraya 16-09-2021

Precies wat je verwacht. Gewoon goede service en gewoon een mooie winkel… zeer scherp geprijsde Samsung gekocht ! Met goede hulp van Timothy die erg kundig was en ons veel kon vertellen over de tv zelf en de garantie.

Erg fijne ervaring gehad!

Marleen 15-09-2021

Erg goed geholpen, super vriendelijk en kundig personeel. Goede en relaxte sfeer in de winkel (Groningen).

P Veldhuizen 15-09-2021

We reden toevallig langs en gingen alleen oriënteren. Door de vriendelijke en vakkundige hulp direct tot aankoop overgegaan.

Michiel 15-09-2021

Top geholpen door ***. En ook in de winkel aardige en behulpzame verkopers. Niet opdringerig en nemen alle tijd voor je.

Edwin 15-09-2021

Afspraak besteld om 2 tv's om te hangen, incl. nieuwe muurbeugel monteren. Monteur (****) belde netjes 1/2 uur vooraf om bezoek aan te kondigen (werd zeer op prijs gesteld) Hij werkt zeer netjes en nauwkeurig, als een professioneel betaamd. Gaf tevens goede tips voor gebruik van goede kabels. Kortom een DIKKE 10!!!!! Chapeau.

Gijs 15-09-2021

Ik had haast maar tegelijkertijd nog onvoldoende scherp wat ik precies wilde. Zowel via de site als in de winkel zelf hebben ze mij perfect geholpen. Ben heel blij met de uiteindelijke keuze en de snelheid van handelen. Ik was niet de makkelijkste klant maar daar ging *** heel goed mee om.

JN Tijssen 15-09-2021

Al drie keer mensen thuis gehad van jullie , maar krijgen niet voor elkaar wat er beloofd is .
Al in Maart dit jaar besteld en mijn bestelling is er nog niet .
Wat een afgang en wat een spijt dat ik met platte TV in zee ben gegaan .
OP geen enkele manier krijgen jullie voor elkaar wat in de winkel en hier thuis door de monteurs wordt beloofd!

Leo N 15-09-2021

Goede verkoopservice. De installatie van de TV is een topper. Heel secuur en netjes gewerkt. Ook uitleg van TV en aansluiting aparte Audio. Zelf uren mee bezig geweest en niet zo netjes geworden.

Emile 15-09-2021

Ik was me aan t informeren op een Sonos ARC een goede vervanging zou zijn van een Beam. Ik ben goed geholpen bij de afweging en kocht de ARC die ook nog eens werd geplaatst.
Erg tevreden met de deal door inruil van de Beam. Ik kom terug. Dank jullie voor de fijne service

Z.Derraz 15-09-2021

Erg goede deal gekregen bij platte tv. Het allerbeste was de installatie door ****. Zeer behulpzaam en kundig. Top installateur

Hans v D 15-09-2021

Prima geholpen door een medewerker van filiaal Den Bosch, vakkundig en goede service,alleen een klein puntje, wij moesten het hele bedrag van te voren betalen of 10 euro met achteraf pinnen. Kwestie van vertrouwen.

Martijn 15-09-2021

Vandaag een nieuwe Samsung tv gekocht in het mooie nieuwe filiaal Den Bosch. Erg goed en deskundig geholpen door vriendelijke Quint en collega. En ook de prijs was helemaal in orde. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

T 15-09-2021

Geholpen door Danny,
Zeer goed en uitgebreid advies. Ook in de winkel werd dit door een collega nog eens overgedaan.
Klant is koning en zo voelt het ook.....