HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan S 24-09-2023

Prachtige winkel en prima parkeergelegenheid. de prijs van de aangekochte tv was lageer dan bij andere zaken. prima en vriendelijk geholpen door een van de medewerkers.

Patrick van Zijl 24-09-2023

Vandaag Sonos arc gekocht in Naarden TOP service geweldig uitleg door medewerker Thoren

Mau 24-09-2023

Goed advies, persoonlijk en voor een goede deal een mooie tv gekocht. Echt een aanrader.

Kulwarn 24-09-2023

Zeer goed geholpen door de medewerker in de winkel. De verkoper wist precies waar die het over had en wat de klant wilde.

Wim van Dijk 24-09-2023

Bij het binnenlopen vandecwinkel viel mij decreet op die hier heerste.
Geen opdringerige verkopers. Gewoon met een goed en deskundig verhaal mijn wensen besproken. Ik heb op basis daarvan mijn keuze kunnen maken. Prima winkel, dikke 10.

Ad.Hellings 24-09-2023

Op aanraden van mijn schoonzoon tv gekococht voor op de slaap kamer ivm
Ziekte van mijn vrouw.z

We zijn er zeer tevreden over.fijn kunnun kopen goed en vriendelijk .
adviesFijne verkoper.

A.Herens 23-09-2023

fantastische winkel, goede keuze, aardig personeel, geven goede adviezen. omdat het oude model oled tv waarvoor ik kwam niet meer leverbaar was werd er echt een super strakke prijs gemaakt voor het nieuwe model. sommige online winkels vragen zelfs nog meer voor het oude model. ik ben echt super tevreden...

Peter 23-09-2023

Zoekend naar een nieuwe Tv in het grote aanbod bij Hello TV correct geadviseerd en fijn geholpen door uw collega's. Zeer tevreden met de geadviseerde resultaat. Zijn er erg blij mee.

Maarten Zoutebier 23-09-2023

Geweldig geholpen in winkel Zoeterwoude door verkoper T. Perfecte uitleg en verkoper T nam de tijd om alles zo duidelijk mogelijk aan mij uit te leggen! Zowel winkel Hellotv als Verkoper T een echte aanrader voor een ieder.

Petra 23-09-2023

We zijn geholpen door Stephano, filiaal Rotterdam. Zeer goede service en erg vriendelijk personeel.

Hello tv alles is oké 23-09-2023

Goed overleg via Gmail en als je er niet uitkomt dan staan ze voor je klaar, binnen een uur antwoord.

Almir 23-09-2023

HelloTV biedt altijd een ruime keuze en minstens zo belangrijk: een goede keuzehulp en advies. Ook de after sales is dik voor elkaar. Duidelijk en mensen met verstand van zaken. Hele goede service via de chat. Dankje Jasper en Jeroen!

Prem Bidjai 23-09-2023

Ik kom er vaak en word altijd goed en snel geholpen. Ook de after sales is heel goed geregeld.

Joep 23-09-2023

Vandaag bij HelloTV geweest om mijn oude tv in te ruilen en een nieuwe op te halen. Eenmaal aangekomen werd ik vakkundig geholpen door medewerker. Tijdens het gesprek kon hij me een mooie deal aanbieden die nog beter was dan de deal die ik al had. Uiteindelijk ben ik goed geholpen en met een mooie nieuwe tv naar huis gegaan. Nouja, hij wordt maandag gratis bezorgd ;)

Ozkan 23-09-2023

Medewerker heeft ons goed geadviseerd en hebben een goede keuze kunnen maken.Mooie scherpe prijzen en zeer vriendelijk personeel .Dankjewel HELLO TV

Rik van der Meijden 23-09-2023

Hele fijne hulp gehad van B****. Fijn en eerlijk advies over de verschillende tv's. Fijn op weg geholpen om een goede keuze te maken. B** luisterde goed naar onze wensen en gaf daar goed advies bij. We zijn heel tevreden over de service!

Remie 23-09-2023

Schone zaak, nette personeel en het belangrijkste is de goede prijs..... Kwaliteit en service is pas te beoordelen als je iets met je product hebt gehad en hoe ze er op reageren..... Tot nog toe is het top geef ze een 9

LG 23-09-2023

Goed geholpen, Mooie deal en een mooi toestel in huis. Zeer tevreden tot nu toe!

jan smit 23-09-2023

WE zijn zeer goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel voor het maken van een goede keuze voor ons product

v.d.Bosch 23-09-2023

Wij komen vaker als klant bij de winkel in Doetinchem. Zoals altijd werden we fijn geholpen door P***. Hij komt altijd met mooie deals en geeft hierin ook goed en eerlijk advies.

Dennis 23-09-2023

Mooie winkel behulpzaam goede service
Goede uitleg raad het iedereen aan om daar je spullen te kopen..top winkel goed geholpen

Lita 23-09-2023

Ik ben goed en duidelijk geholpen door Naveen,en zou iedereen aanraden een kijkje te nemen in de winkel in Utrecht voor dat je in een ander soort media winkel gaat.
10punt voor Hello tv

Rich 23-09-2023

Uiterst behulpzame medewerkers die zich hebben verdiept in de producten die ze verkopen en daardoor goed advies kunnen geven.

Frank Sanders 23-09-2023

**** is heel vriendelijk.
Hij ontving ons ook netjes en legde alles goed uit.Hij gaf ook advies om een spanningsbeveilging apparaat er bij te kopen. Hebben we meteen gedaan. Ook de T V in de auto leggen was geen probleem. Dit was onze derde aankoop hier en de volgende TV koop ik weer bij Hello Tv.

Pascal 23-09-2023

Goede online service en de tv netjes thuis komen brengen en de inruil tv opgehaald. Snelle service