HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bianca Wallenburg 28-08-2023

Had op de website gezocht naar een soundbar omdat de mijn defect was. Ondertussen gechat met een medewerker en hij adviseerden om hem mee te nemen naar de winkel om te testen. Helaas toch overleden. Heb nu een nieuwe en ben er helemaal blij top gedaan Hello TV

Marco 28-08-2023

Door de positieve info die was j hadden ontvangen van vrienden en kennissen over Hello TV Duiven zijn wij ons daar gaan oriënteren voor een nieuwe led tv. We zijn prima geholpen, de verkoper nam alle tijd, liet verschillende opties zien en had een duidelijke uitleg over de verschillende soorten led tv’s, voor en nadelen. Technisch zeer vaardig onderlegd. We zijn met een goed gevoel huiswaarts gekeerd met een mooi tv toestel tegen een mooie prijs.

Boogies 28-08-2023

Fijne zaak, laten je eerst rustig kijken en helpen je dan vakkundig.
Prachtig toestel, mooie korting gekregen en keurig thuis afgeleverd.
Jammer dat mijn optische kabel te kort is. Had ik al verwacht, maar kreeg er geen gratis bij. Mocht hem wel voor de helft kopen. Jammer, op zo’n bedrag mag je toch wel een kabeltje cadeau doen? Anders was het 10 geweest i.p.v. een 9.
Kortom, goed advies. 77 inch IS groot maar zal snel wennen op een kijkafstand van 5m.

Rob 28-08-2023

Wij zijn in Zoeterwoude geholpen, een hele vriendelijke en spontane man.
Hij heeft ons diverse tv toestellen laten zien met de voor en nadelen.
Door de goede informatie waren wij er al snel uit.
Hij staat perfect op de plaats waar hij moet komen.
De levering ging ook soepel en snel, dus wij zijn heel tevreden.
Ga zo door !!!

Roy 28-08-2023

Ik ben keurig geholpen online en in de winkel in Nijmegen. We hebben een leuke deal kunnen sluiten en ik kon de tv en de sound at direct meenemen, bezorgen was ook geen probleem. Dus goed advies, mooie prijs en directe voorraad.

Tilly 28-08-2023

28-08-2023
Opzoek naar een nieuwe tv,we wilde een groter exemplaar.
De derde winkel (Hello tv) in Amsterdam zijn we geslaagd.
Een overzichtelijke shop,en de klik was er meteen.
We wisten wat we wilde,en zijn heel sympathiek en uiterst vriendelijk voorgelicht en bijgestaan met onze vragen,dank daarvoor.
Dit alles heeft ons besloten de tv te kopen.

Henny 28-08-2023

De man die onze tv kwam omruilen i.v.m. een defect direct na aanschaf is een topper! Supervriendelijk en vroeger dan verwacht stond hij voor de deur. Dank zij hem ook nog enkele nuttige tips gekregen.

Peter Senf 28-08-2023

Prachtige shop = ruim overzicht van leverbare toestellen. Bediening door personeel is prima en "to the point"

Nick 28-08-2023

Na een prettig gesprek via de mail, kon ik mijn order dezelfde dag nog ophalen in de winkel! Zeker een aanrader!

Michael 28-08-2023

Toppers zijn het allemaal in Zoeterwoude. En winkel is om door een ringetje te halen. Eigenlijk een grote snoepwinkel. Of mancave!!

Kees 28-08-2023

Goede duidelijke website met veel keuze. Bij het bestellen een aantal vragen gesteld waar je snel een antwoord op krijgt. Scherpe prijsstelling. Na de bestelling levering al op de volgende dag.

M v d werken 28-08-2023

14 september is tv geïnstalleerd door xxx, zeer vakkundig en zeer netjes gewerkt,goede uitleg.
In de winkel laat men je een goede keus maken in de kamers waar de tv hangt ,personeel zeer vakkundig er wordt je niks opgedrongen alles bij elkaar een dikke 10 verdient

Dick 28-08-2023

Prima en snel geholpen door de medewerkers van Hello TV: enig minpuntje vond ik gegochel met prijzen om verzekering te verkopen bij de TV mbt pixels. Denk dat je beter één prijs kan aanbieden en niet eerst hogere prijs en gedurende het gesprek gaat de prijs omlaag.

Peter Berta 28-08-2023

Ever since I`m living in the Netherlands I puchase my TV`s from HelloTV. this time I upgraded my previous LG OLED to the newer one. Help we direct and top-notch! Henk-Jan from Groningen was very fast and helpful. No question where I go next time.

Gerard 28-08-2023

Heel goed geholpen in Breda door Tom, heel goed advies en beste prijs! Via de website gevonden.

M. van de Klok 28-08-2023

Hartelijk ontvangen in de winkel in Nijmegen met koffie en thee. We zijn zeer deskundig geholpen, de medewerker wist waarover hij sprak, hij had antwoord op al onze vragen en stelde zelf de juiste vragen waardoor we de tv hebben gekocht waar we helemaal blij mee zijn. Ook de aansluiting thuis werd daardoor een fluitje van een cent.
Ruime keuze in de winkel, deze is centraal gelegen, met een parkeergarage dichtbij. Wij kozen ervoor om de gekochte tv zelf op te halen, de route daarvoor werd goed uitgelegd. En de tv stond keurig klaar toen we arriveerden. Wij kijken dan ook zeer tevreden terug op deze aanschaf.

Martijn 28-08-2023

Prettig geholpen in Doetinchem! Goed advies en een mooie tv aangeschaft. Dit is de derde tv die ik in Doetinchem heb gekocht met goed advies! Aanrader!

Jonathan 28-08-2023

Sinds kort zijn wij verhuisd en kwamen wij tot de conclusie dat het toch echt wel tijd was voor een nieuwe televisie (ik wou dit al veel langer, maar mocht nog geen nieuwe TV kopen).

Na een tijdje zoeken wat voor TV we dan wilden, zijn we uiteindelijk overeengekomen dat het een Philips Ambilight televisie moest worden.

Uiteindelijk zijn we dan toch even wezen kijken op internet en kwamen wij uit bij HelloTV. Het leek ons een leuk idee om naar een van de winkels te gaan zodat we zelf zouden kunnen zien hoe de TV er uit zag.

Wij zijn in de auto gesprongen richting HelloTV Naarden. Hier zijn wij geholpen door Jerreau. De televisie die wou wouden was helaas niet meer op voorraad en werd ook niet meer geleverd. Hierop hebben wij een soortgelijk model aangewezen gekregen en dit was de Philips 65PUS8807 2022. Deze Televisie was voor ons ook mooi en voldeed aan al onze eisen. Ook hebben wij het garantiepakket er bij gehaald. Omdat als er wat met de televisie was de eerste 3 jaar, dan zou HelloTV direct langskomen met eventueel een leentoestel. (want ja je moet een TV hebben als je eigen weg is.)

Nadat we deze televisie besteld en betaald hadden zijn we met een tevreden gevoel gaan winkelen in een andere stad. De volgende dag (zaterdag) kwam in de middag onze nieuwe televisie en helaas omdat we een verjaardag ergens hadden, kon ik de televisie in de avond pas uitpakken. Toen de bakwagen openging zag ik de doos van onze nieuwe televisie tussen heel veel spullen staan. Zo stond onze tv tegen de zijwand met daartegenaan een gasfornuis en nog een groot apparaat.

Eenmaal thuis ben ik uiteraard gelijk de doos open gaan maken en Ik zag het een en ander waar ik een beetje van schrok op het scherm, maar bedacht me eerst dat het misschien de beschermfolie was omdat deze in een hoekje al los was. Nadat we de televisie volgens instructies hadden gemonteerd en dan eindelijk de stekker in het stopcontact te stoppen, kwam de grote teleurstelling.

Onze mooie nieuwe televisie had op meerdere plekken dode pixels en aan de rechterkant miste zelfs een heel stuk van het beeld. Hierop heb ik de volgende ochtend direct contact gelegd met de chat van HelloTV. Zelf hou ik meer van bellen, maar helaas is er geen telefoonnummer te vinden op de website en kan je alleen een terugbel verzoek indienen, waarbij je binenn 1 werkdag teruggebeld wordt.

Na wat over en weer chatten met Yassira van de klantenservice, kwamen we tot de conclusie dat er 3 opties waren:

1. Omruilorder (dit duurde anderhalve week)
2. Zelf te TV naar een locatie van HelloTV brengen en dan een leentoestel krijgen of geen leentoestel en dan zou ik de volgende dag een nieuwe thuisbezorgd krijgen.

Met beide opties zouden wij sowieso niet akkoord gaan, omdat ons in de winkel de garantie verkocht is, dat als er wat met onze televisie mis was, HelloTV direct langs zou komen, met een leentoestel, om alles op te lossen en nu kwam het er op neer dat het, voor mij, te lang zou duren of ik moest zelf een kapotte TV retour rijden.

Uiteindelijk ben ik samen met mijn broer en de kapotte televisie naar Naarden gereden en heb ik daar aangegeven wat voor garantie mij verkocht is en dat die garantie niet nageleefd wordt. Hierop werd mij verteld dat de garantie uiteraard op afspraak is en dat dat voor veel mensen te lang duurt. Hierop heb ik aangegeven dat dit niet bij het verkooppraatje is verteld en dat ons is gezegd dat, wanneer er iets met de televisie aan de hand is, HelloTV direct langs zou komen.

Het model wat wij hadden, was niet op voorraad in Naarden en de opties die ik had was de TV daar laten en de volgende dag een nieuwe thuisgestuurd krijgen of een nieuwer model van 2023 voor een meerprijs van €200. Helaas kon ik ook hier niet mee akkoord gaan omdat ik al lichtelijk gepikeerd was dat de garantie die verkocht is, niet geboden is en ik zelf met een kapotte TV naar Naarden moest rijden, maar ik was vastberaden dat ik met een andere TV naar huis zou gaan omdat ik het niet vertrouwde dat hij bezorgd werd omdat ik dan de volgende dag misschien weer in Naarden stond.

Na wat overleg en gemompel over en weer kwam verkoper Thoren met de coulance dat ik €50 kon bijbetalen en dat ik een review achter zou laten en dan zouden wij de Philips 65PUS808 2023 krijgen. Hier ben ik mee akkoord gegaan en hier is dan mijn review.

Conclusie:
Uiteindelijk is alles goedgekomen en doet onze nieuwe tv het goed! Wel moet ik eerlijk aangeven dat ik het toch heel jammer vind dat er in de winkel een verkooppraatje wordt gehouden over garantie en dat HelloTV direct langskomt bij problemen, want dat zit in de garant (bij Philips betaal je al gelijk €80 voorrijkosten aldus de verkoper van HelloTV), maar eindstand moest ik zelf met de kapotte TV terug naar de winkel omdat ik anders lang moest wachten.

Tip voor HelloTV:
Verkoop in de winkel wat je waar kan maken en niet waar je naar wil streven en niet waar kan maken (ik snap dat jullie een verkooppraatje hebben om beter te verkopen).

Tip voor toekomstige kopers van een televisie:
Als je meer garantie wil dat je televisie heel aankomt en niet beschadigd, vervoer hem dan zelf naar huis.

Marianne 28-08-2023

Uitgebreide uitleg over de TV's en een uitgebreide vergelijking met andere TV's is mogelijk, zodat ik goed mijn keuze heb kunnen maken.

Selly 28-08-2023

Vriendelijke, bekwame, service gerichte medewerker. Die weet waar hij het over heeft. Mooie aanbieding voor een prima televisie gekregen, extra aanbod gekregen van meerdere services, die handig zijn bij de aanschaf van deze televisie Had antwoord op al onze vragen.
De aankoop kon meteen afgerond worden en de televisie wordt morgen geleverd . Er werd ons ook verteld waar we allemaal hulp kunnen ontvangen indien nodig. En hoe we alle extra dingen moesten nabestellen

Dirk 27-08-2023

We hebben een Samsung TV gekocht en zijn uitstekend geholpen door HelloTV. Goed advies en er werd goed meegedacht.

German 27-08-2023

Vandaag keurig geholpen door een medewerker in Utrecht. Bedankt voor je goede uitleg en klantvriendelijkheid en het heerlijke bakje koffie. Nadat ons is gevraagd waar we naar op zoek waren, de voor en nadelen van verschillende samsung tv's uitgelegd. Hebben we een Samsung oled tv aangeschaft. We zijn er nu al erg blij mee. bedankt en ga zo door!

Ron 27-08-2023

In de winkel in Utrecht geholpen door winkelmedewerker .
Vriendelijk en deskundig advies , nemen echt de tijd voor je .
Denk met je mee en kijkt voor een aantrekkelijke korting !
Echt een aanrader om daar voor een nieuwe tv te kijken

Frans 27-08-2023

Monteur Groningen heeft fantastisch werk geleverd tv hangt keurig aan de muur met nieuwe kabels perfect!! zijn zeer tevreden!

Theo 27-08-2023

Heel duidelijke uitleg over de verschillende type tv's met de voor- en nadelen. Op het einde werd er nog een mooie korting uit de hoge hoed getoverd! Bedankt hellotv en natuurlijk .