HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Sander 01-09-2022

Op zoek naar een tv met specifieke eisen. Wilde 43inch, zuinig, 4K HDR en liefst rond de 400€. TV gevonden, en na goed advies en een goede aanbieding de perfecte TV gevonden. Volgende dag stond die al in de woonkamer. Perfecte service en communicatie.

Pascal 01-09-2022

Vriendelijke medewerker die me goed op weg kon helpen voor de juiste aankoop snel en correct geleverd precies volgens afspraak super blij en de prijs mes scherp

Henk 01-09-2022

Erg goed geholpen in Breda
Internet is gemakkelijk, maar de kennis, en service daar voor is een winkel top.
Ook het installeren thuis is erg goed verlopen, wij zijn erg blij met onze aankoop

EllyH63 01-09-2022

Ik ben in Naarden bij Hello-tv geweest, heel erg fijn geholpen en goede uitleg gekregen

J.R. 01-09-2022

In groningen bij HelloTV zijn wij geholpen door X. Nadat wij onze wensen kenbaar hebben gemaakt, zijn er een paar modellen geadviseerd. De duidelijke/professionele uitleg heeft ons doen besluiten om hier een TV te kopen

Marieke 01-09-2022

Goed contact gehad
Tv is netjes opgehangen
Ik ben super tevreden
Ik kende hello tv niet, maar het is mij erg goed bevallen

Leeuw 01-09-2022

Heel goed geholpen en prima uitleg gehad.
Ook mooi dat er net aanbieding was van de tv die wij zochten..
Garantie voor 5 jaar voor actieprijs hoewel die al verlopen was.

Aankoop LG OLED 55 C2 01-09-2022

Op woensdagochtend, is geheel volgens afspraak, is mijn LG OLED 55 C2 geleverd en mijn inruil tv gecontroleerd en meegenomen. Alles verliep heel soepel. Supersercice!!!

Hello tv is oke 01-09-2022

Prachtige winkel met deskundig personeel. Verkoper Mehmet en de monteurs Pascal en Timo zijn fantastische medewerkers. Meer dan lof voor deze jongens. De tip voor Hello TV kreeg ik van een relatie.

Y.K 01-09-2022

ik ben heel goed en deskundig geholpen. Verkoper denkt graag met je mee en zet geen druk op je. Ze voorzien jou van goed advies en een scherp aanbod.
Dankjewel!

Kaçmaz 01-09-2022

Wij zijn súper tevreden. Helemaal over de hulp van Henk-Jan!! Dé audio kenner en hulp! Uiteindelijk zijn we bij de denon soundbar, denon 350 en de marantz cd6007 uitgekomen. De marantz tuner was niet meer nodig omdat we uiteindelijk kozen voor het draadloze speaker systeem. De platenspeler (pro-ject Carbon evo) hebben we helaas elders moeten bestellen omdat jullie deze niet in jullie assortiment hebben. Van deze hebben we nog niet kunnen genieten omdat er waarschijnlijk nu niet de juiste kabel tussen zit die het geluid goed transporteert. Maar de rest werkt al prima! Henk-Jan heel erg bedankt voor al je adviezen (en jouw geduld)

Bertus 01-09-2022

Na mail /chat contact heb ik mijn tv besteld en diezelfde dag nog opgehaald. Leuke korting gekregen op zowel de prijs als de verzekering. Vriendelijk en goed geholpen door Marc. Hele mooie winkel (Duiven) en goed bereikbaar. Kan dit iedereen aanraden, professionele zaak.

Abhishek Mishra 01-09-2022

Edwin did excellent work .He was Friendly courteous and professional.The TV was installed and hanged perfectly with utmost precision

Perkaas Badal 31-08-2022

Netjes geholpen... Verkoper heeft alle tijd en geduld gehad om goed uit te leggen... Ben tevreden

Steven 31-08-2022

Super service van Hello tv. Mijn in April aangeschafte samsung frame tv had een rare storing. Vanuit Hello tv na 4 maanden keurig omgeruild voor een heel nieuw toestel. Super service. Ga zo door. Ik kom hier zeker terug.

Bas 31-08-2022

Eerlijke een aardige mannen in Utrecht!
Goed geholpen en geadviseerd, snelle levering en goeie service!

Jordy 31-08-2022

Erg goed geholpen door een geduldige X bij het uitkiezen van een soundbar. Eerlijk en transparant bij het kiezen. Werd erg gewaardeerd, anders product online besteld waar het mogelijk goedkoper is.

T S 31-08-2022

Friendly and helpful service, gave me quite a big discount. The only thing that went a bit wrong was with the delivery. I specifically asked if they would bring the TV to the third floor, and this was apparently not part of the deal and I had to get it up there myself … not ideal for singles ;)

Eduard pleijsier 31-08-2022

Super klantgericht bij installatie tv. Had sonos audio 3 jaar geleden elders gekocht kwam nooit goed geluid uit. Vorige verkoper was twee keer geweest. Niks dus. De Hello installateur pakte app van sonos en na 3 jaar heb ik nu geluid. Was super tevreden

Henk , uit den bosch 31-08-2022

Hoi gisteren bij hallo tv geweest om een tv te kopen.
Een zeer prettige winkel waar je je echt op je gemak voelt en er wordt ook nog koffie aangeboden.
Wij zijn zeer netjes geholpen door Liam en legde alles duidelijk uit.
We zijn uiteindelijk met tv naar huis gegaan.

P Stoffels 31-08-2022

We zijn op plezierige wijze en vlot geholpen door Boris. Hij nam alle tijd en legde e.e.a. goed en volledig uit. Rust in de zaak was ook heel prettig. Kortom we zijn content.

Ben vR 31-08-2022

Uitstekende service. Voldoende kennis van producten. Vlotte bediening. Prima parkeergelegenheid.

Nick 31-08-2022

HelloTV heeft een prima TV geleverd. De site werkt snel en simpel. Je kunt de TV's goed met elkaar vergelijken en het bestellen verloopt soepel en snel. Ook de klantenservice werkt goed. We hadden geen gegevens gekregen over de levering, na een belletje hadden we het binnen een minuut in de mail. De bezorging was zonder problemen.

Waarom dan geen 10? De site werkt niet als je je bestelling wilt volgen. Altijd dezelfde foutcode en wil je chatten met een medewerker kan de chatfunctie voor 10 minuten aangeven dat je over 5 minuten aan de beurt bent. Wat ook niet meehelpt is dat je vier keer een mail krijgt om een review te schrijven. Kortom op IT gebied valt er nog wat te verbeteren. Als ze dit verbeteren zou ik zeker een 10 geven!

Lex 31-08-2022

Gisteren fantastisch geholpen door Nick in filiaal Amsterdam, die heel goed advies gaf. Prima tv en Sonos + HDMI kabel en abonnement voor 3 je. afgesloten. Bij aansluiten brak mijn HDMI kabel en wat denk konik nu bij Jeroen en krijg gewoon gratis een nieuwe. Wat een top bedrijf

Sep 31-08-2022

Zeer tevreden met de aankoop en de goede service van Fabian, met een goed gevoel de deur uit.