HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ton de Jong 31-10-2021

Prima behandeling heldere uitleg ruim assortiment volgende keer graag tijdens de afhandeling graag een bakkie koffie oid gr. ...

Berry de Wit 31-10-2021

Zeer klantvriendelijk geholpen. Meteen aandacht voor wat je op het oog hebt. Zeer goede uitleg en levering.

Desiree 31-10-2021

Heel goed geholpen met het uitzoeken van een TV voor onze zoon en voor in de keuken!

M. 31-10-2021

Zeer fijn geholpen door medewerkers filiaal Utrecht. Tv staat prachtig in woonkamer ! Enige verbeterpunt was de bezorgers die niet wisten hoe de tv moest worden gemonteerd. Maar de winkel en haar personeel een dikke pluim

Smid 31-10-2021

Na heel wat tv's te hebben en reviews te hebben gelezen, uiteindelijk terecht komen op de Philips 58PUS8535 via PlatteTV. Een eerlijk en oprecht advies gekregen over de modellen die mijn interesse hadden. Na afweging van alle voor en nadelen het advies opgevolgd en zeer blij met de keuze. De TV geeft een zeer scherp beeld, ook vanuit andere hoeken van de kamer. Nu 3 zijdig ambilight IPV 2, en het menu van Android is zeer praktisch in gebruik. Al met al zeer content met de TV en de service vanuit PlatteTV!

Gradje52 31-10-2021

Vorige week ter oriëntatie in Nijmegen in de winkel geweest en geholpen door verkoper. Dit was op zo’n prettige informatieve manier dat ik vandaag terug ben gegaan om bij verkoper een nieuwe LG OLED EVO tv te kopen en tevens een Sonos soundbar! De tv wordt morgen al geleverd! Zeer prettig gevoel bij deze winkel!

Ph krul 31-10-2021

Mooie winkel, heel vriendelijk personeel met veel kennis. kregen wat te drinken . Geen pusherig gedoe. Echt verstand van tv's.

Dhr.H.v.Z 31-10-2021

Platte T.V vestiging Naarden : voor ons dichtbij, vrije parkeerplaatsen, ruime opstelling en keuze van T.V. toestellen. Stephano heeft ons goed voorgelicht en in het hele proces TOP begeleid.
Heeft veel kennis van zaken. Ook Toby heeft goede info gegeven.
Het hele team komt correct, vriendelijk en gastvrij over!

voordeliger dan we dachten 31-10-2021

Ze luiteren goed ,verkoop je het beste wat bij jouw past en niet de grootste of duurste .
Behulpsaam om geld terug te vragen bij TV-fabrikant, dus je hoeft niet zelf de ingewikkelde procedure te doorlopen

Marlijne 31-10-2021

Super goede service, fijn online contact en een volledige uitleg in de winkel. Er wordt snel geschakeld en goed met je meegedacht, zonder dat er echt commerciële druk op je wordt gelegd.

Emile Hegeman 31-10-2021

Mooie shop in utrecht, goede snelle hulp, vriendelijk denkt mee, respectvol. Geholpen tv in de auto te leggen, uitleg gehad over de cashback actie. Behulpzaam. En een mooie winkel!

Brenda 31-10-2021

Vandaag bij Platte TV geweest te Naarden. Fantastisch geholpen door Toby. Klantvriendelijk en goed voorgelicht geholpen. Resultaat aanschaf prachtige LG-OLED 65G1RLA met bijbehorende soundbar.

John 30-10-2021

Vind het een erg fijn bedrijf, ze hebben veel verstand van zaken en ze nemen veel tijd voor je. Ze hebben veel tv’s als voorbeeld dus genoeg keuze. En een nette prijs!

Paul Ditvoorst 30-10-2021

Vriendelijk aan de telefoon, maar na betaling en afspraak voor levering de volgende dag moest ik vier dagen wachten op mijn tv. Tv is nog steeds niet binnen. Telefonisch moeilijk bereikbaar, ik stond 45 minuten in de wacht en heb maar opgehangen. Dit bedrijf doet niet wat het beloofd. Koste mij uiteindelijk drie vrije dagen.

Maarten uit Amsterdam 30-10-2021

Ik geef Danny, Ron en Raul een dikke 10. Niet alleen hebben ze verstand van zaken, zijn ze erg beleefd, denk met je mee maar zijn ook nog eens super netjes tijdens het ophangen en installeren.

Ook de service is goed. Als iets toch niet bevalt doen ze niet moeilijk en ruilen ze het zo om, terwijl het al geïnstalleerd is!

Adriaan 30-10-2021

Ik ben zeer tevreden wat betreft de services alles werd duidelijk uitgelegd

Marco 30-10-2021

Goed advies, ook als je interesse hebt voor een eenvoudige tv. Zelfs in hun assortiment van enorme en prachtige schermen.

JPGEUSEN 30-10-2021

Wederom zijn we zeer goed geholpen in deze winkel in Den Bosch. Bij het afrekenen had ik een foutje gemaakt met de bankapp waardoor ik niet meteen de factuur kon betalen. Heel vervelend maar een prima oplossing bedacht door de verkoper waardoor we niet veel later alsnog onze spullen konden afrekenen en meenemen. We zijn hier ook heel goed geadviseerd over welke tv het beste bij ons zou passen en het daarbij behoren audiosysteem. De prijs was bovendien bespreekbaar en paste daardoor net binnen ons budget.
Zelfs de producten werden voor ons in de auto gelegd. Superservice wederom bij Platte TV en ik kan daarom deze winkel zeker aanbevelen!

Michelle 30-10-2021

Vond dat de verkoper weet waar die over praat, geen verkoop praatjes gewoon eerlijk en oprecht naar mijn mening. Blij dat ik hier de tv heb gekocht en niet ergens anders zoals mediamarkt of bol.com

R. Heidinga 30-10-2021

In een erg mooie winkel werd ik heel prettig geholpen door R.M. . Hij nam de rustig de tijd om mij van de nodige informatie te voorzien over de LG Oled Evo zonder mij naar een aankoop te pushen. Verder kreeg ik nog een aantal erg nuttige tips over bekabeling e.d. en aanwijzingen om problemen te voorkomen. Toen ik ook nog een goede deal kon maken ben ik tot aanschaf over gegaan. Na drie dagen werd de tv al geleverd en vakkundig geïnstalleerd door S.K. en A.T.. Dit waren twee bijzonder vriendelijke heren die mij ook nog aan een superieure HDMI kabel konden helpen toen bleek dat de mijne geen 4K kon doorgeven. En ook van hen kreeg ik nog aantal nuttige adviezen. Kortom ...ik ben een erg tevreden klant die nu van prachtig beeld kan genieten. Dus raad ik iedereen deze winkel vol overtuiging aan.

Peter 30-10-2021

De XL shop in Amsterdam ziet er mooi en verzorgd uit. Op de site hadden we al wat TV’s bekeken en vergeleken. In de shop hebben we eerst rustig rond gekeken en werden vervolgens aangesproken op een zeer vriendelijke wijze. De medewerker heeft ons meegenomen langs diverse modellen. Meteen maar, nu we er tocht zijn, naar een Subwoofer en Soundbar geluisterd. Door het objectieve advies hebben we uiteindelijk een andere tv (Samsung Neo Qled 4K) gekocht dan gedacht. De Subwoofer en Soundbar klonk zo mooi dat we die ook maar meteen meegenomen hebben. Alles op voorraad en na een cappuccino tevreden naar huis.

Angelique 30-10-2021

Eerst op internet wat gekeken. Via mail wat vragen gesteld, snel antwoord. Toch maar naar de winkel om te kijken en voor extra info. Goed geholpen.

Hans 30-10-2021

Bij binnenkomst van de winkel word je gelijk en zeer deskundig geholpen niets is te veel en er wordt goed met jou situatie meegedacht. wij zijn geholpen door een vakman wat een verschil met de welbekende dozen schuivers zaken....!!!
Mijn zoon heeft ook een nieuwe televisie nodig, dus gaan we graag terug naar deze zaak.
Wat betreft de winkel een zeer goede overzichtelijke mooie zaak zonder herrie en fratsen.

Piet van de Wal 30-10-2021

Alles was 100%
Ook de hulp per telefoon ivm telefoonverbinding met TV
Perfect en belangrijk....gaven mij alle tijd
Bedankt !!

marco 30-10-2021

goed geholpen...scherpe prijs...koffie...en helpen inladen...goede parkeergelegenheid voor de deur....tja....gewoon zeer tevreden
zeker een aanrader