HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Merijn69 17-09-2020

Top advies. Eerlijk en onafhankelijk. Volgende aankoop gaan we ook hier doen.

Elizabeth 17-09-2020

Ik ben super tevreden over mijn ervaring met plattetv.nl. Vorige week heb ik mijn eerste bestelling geplaatst en de volgende dag keurig geleverd. Via klantenservice daarna nog fijn geholpen. Beloftes worden nagemaakt, en dat kan ik heel erg waarderen.

Dijkstra 17-09-2020

Wij hebben als hulp gebruikt gemaakt van een verkoper , was zeer behulpzaam en gaf ook goede voorlichting over beeldschermen. Iets waarvoor wij eigenlijk niet kwamen ,maar werd door ons zeer gewardeerd . Onze bestelling werd ook vlot afgehandeld . Dank hiervoor .Komen vast wel weer.

G iwema 17-09-2020

Wij vinden dat we perfect zijn geholpen erg vriendelijk personnel en goed uitgelegd

Hansapk 17-09-2020

Ik had mij al langer georiënteerd op een nieuwe tv. Eerst inlezen, wat er tegenwoordig allemaal op de markt is. Even een keuze maken is nog niet zo handig, daar wil je toch nog wel wat advies bij hebben.
Ik was al bij een winkel binnen gelopen en daar enig advies ingewonnen. Met de nieuwe info, moest ik deze toch even laten bezinken voordat ik een keuze kon maken.
Vervolgens binnenlopen bij PlatteTV in Nijmegen. Daar werd ik keurig netjes geholpen. Het was een leuk geanimeerd gesprek, dat iemand die al 16 jaar daar werkt nog zo enthousiast is is leuk om te zien.
Ik kreeg nog nieuwere info, waarbij nog wel het probleem was het formaat van de tv. De meeste vrouwen willen niet zo'n groot scherm in de woonkamer hebben. Vooraf goed kunnen bespreken of deze afmeting geruild zou kunnen worden voor een kleinere afmeting, hetgeen geen probleem was.
Bij thuiskomst kon het formaat niet op enige goedkeuring rekenen. Hierop contact genomen met de zaak, waarbij was afgesproken dat de tv geruild zou kunnen worden. Helaas (voor de vrouw) is de afmeting niet op voorraad, en moeten we het nog even doen met deze, tot het kleinere model wordt geleverd.
Al met al heb ik een fijn gevoel bij deze aankoop, waarbij de voorlichting in de winkel zeer goed was.

Martin 17-09-2020

D&R came here to help me put my 70" on the wall. I was just expecting to get help making the holes and throwing the TV on the wall but they helped with much more than that. Advise regarding positioning, cable management, future-proofing for more devices I got besides from a perfectly mounted TV. Very happy!

Jan 17-09-2020

Top geholpen, en prima uitleg gehad. Kabel erbij genomen. Strakke prijs!
Aanrader!!

Henk 17-09-2020

Ondanks dat Platte TV inmiddels ook een grote speler op de Nederlandse markt is, wordt je daar als potentiële koper nog steeds op een zeer persoonlijke manier benaderd. Geen opdringerige verkoper. Goed advies en zeer behulpzaam. Een kopje koffie hoort daar ook bij. Daarnaast is Platte TV ook nog eens sterk in het doen van van een erg goed prijsaanbod. Inmiddels heb ik verschillende apparatuur bij Platte TV gekocht. Mijn ervaring is gebaseerd op de medewerkers van het filiaal Eindhoven, maar ik kan mij niet voorstellen, dat het in andere filialen minder is. Van mij dus een dikke 10 voor de medewerkers van Platte TV.

Mathy 17-09-2020

Snelle reactie via de site, met daarop volgend een mooie aanbieding,
Overzichtelijke winkel, netjes, en niet onbelangrijk goede corona maatregelen
Goed en vriendelijk geholpen, en geadviseerd

Greetje 17-09-2020

Zeer goede hulp gehad bij het maken van een keuze in de winkel. De levering en zeker de plaatsing door D en R was uitstekend en zeer uitgebreid!

Recep 17-09-2020

Ik had oorspronkelijk een Samsung QE55Q90T gekocht. We vonden deze een tikkeltje te klein. Hebben deze zonder boe of ba mogen omruilen naar een 65Q90T.
De omruiling gebeurde door JV van plattetv. Vriendelijke en behulpzame kerel. Hielp ook even mee bij het ophangen van de tv.

Peter (Den Haag) 16-09-2020

Goed geholpen fijne uitleg erg hulpvaardig tv zelfs in de auto gedaan en wat fijn is de oude tv kon worden ingeruild super blij met mijn Sony ag9!!

Tom 16-09-2020

Uitstekende service. Deskundig geholpen. In prijs gezakt toen bleek dat ik het toestel elders goedkoper kon krijgen.

R. Smits 16-09-2020

Ik werd prima geholpen, juiste info gekregen wat uiteindelijk mijn keuze heeft bepaald. Eerlijk en oprecht advies.

j Kuiper 16-09-2020

De winkel was mooi ingericht, ik kwam om het geluid te horen.
dat is toch moelijker dan ik dacht, veel ander geluid te horen .
Dus toch maar op de review geleund om de tv te kopen.

Top service 16-09-2020

Spontane behulpzame mannen! Geen vraag is te gek! Goed geholpen ben zeer tevreden! Kom zeker weer terug!

Ray 16-09-2020

Goed geholpen ‘savonds laat via de chat.
Dit was tot mijn verbazing geen chatbot!
Goed advies en een goede prijs gemaakt. Volgende dag opgehaald en vriendelijk gewezen op alle functionaliteiten van de nieuwe 4k smart tv.
Tevens even georiënteerd op de bbq afdeling. 😀
Officiële reactie van HelloTV 18-09-2020

Hallo Ray,

Wat leuk om te horen dat u zowel via de chat als in onze winkel zo goed bent geholpen. Zowel online als in de winkels staan productexperts voor u klaar om u te voorzien van een persoonlijk advies. Heel veel plezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug voor een nieuwe TV, audio of barbecue ;-)

Jelske - PlatteTV

PP 16-09-2020

Het bezoek was via mail voorbereid en in Naarden afgehandeld. Top geholpen, niet gewoon afrekenen en weer weg, nee even de tijd nemen, uitleg geven, extra info zodat we het maximale uit onze tv kunnen halen. Tevens even helpen de tv in de auto te leggen. Het zijn de kleine dingen die het doen. Daarnaast ook een mooie aanbieding gekregen op de aangekochte tv wat natuurlijk ook fijn is.

Peter 16-09-2020

Ik kwam de winkel en had al iets in mijn hoofd toen kwam er een medewerker aan en ging meteen naar mijn keuze .
Dat kwam voor mij heel vertrouwelijk over en kocht ook meteen mijn keuze tv.

G&G 16-09-2020

Wij liepen vandaag de winkel in Nijmegen binnen, gewoon om eens te kijken wat er zo allemaal was. Na rustig samen te hebben rond gelopen, want dat mochten we in deze winkel. Stonden we bij een soundbar te kijken en vroegen aan een verkoper, of we deze mochten horen. De verkoper, de enige in de winkel met een bril op, ging gelijk aan de slag om deze te laten horen. Na wat gesproken te hebben over de soundbar en wat wij eventueel in de toekomst wilde, kwam hij al vlug met een een eerlijk advies om ook eens even naar een andere soundbar te kijken die meer op de toekomst gericht was, dmv uitbreiding van extra boxen etc. Na nog wat over en weer gesproken te hebben en ook nog bij een tv gekeken te hebben, vroegen we hem om ons een mooi voorstel te doen van een tv met een soundbar. Hij ging aan de slag en kwam met een goed voorstel qua tv en uiteraard geluid omdat dit voor ons belangrijk was. We hebben toen afgesproken om een kopje koffie te drinken en het aanbod op ons in te laten werken. Toen we later terug kwamen in de winkel zijn we voor het aanbod gegaan uiteraard incl. montage en een goede verzekering die ze aanboden. Dus zo zie je maar, je gaat alleen maar even kijken en loopt de winkel uit met de aankoop van een mooie tv en soundbar. We zijn perfect geholpen door deze "brildrager"en hadden bij hem in iedergeval het gevoel dat hij met ons meedacht en niet alleen maar in de winkel stond om te verkopen, kortom een winkel waar we iedereen aanraden om er een keer heen te gaan!!

WereldBol 16-09-2020

Onlangs voor het eerst een TV gekocht bij PlateTV en het was meteen een top ervaring.

Bij binnenkomst goed ontvangen en voorzien van een eerlijk en uitgebreid advies. Er werd de tijd genomen en op mijn vele vragen kon netjes antwoord worden gegeven. Toen gekozen voor een Oled vanwege de zwartwaardes, maar uiteindelijk viel het thuis tegen vanwege de spiegeling. Gelukkig kon ik de volgende dag de tv omruilen voor een Qled. Voor beide tv's een hele goede deal gekregen, waarbij PlatteTV ook nog eens tegen een kleine prijs een zeer uitgebreid garantiepakket aanbiedt.

Als je gaat voor alles in één (service, prijs, garantie, merkdealer en advies), dan is PlatteTV de winkel waar je heen moet gaan!

marcel 16-09-2020

shop is mooi duidelijk en ik ben goed en keurig geholpen door verkoper en goede service en heeft verstand van zijn vak dank je wel en mijn tv hangt al aan de muur moest alleen om 17.00 uur langere bouten halen maar hij hangt heb er veel plezier van groetjes marcel

G te Braak 16-09-2020

Via de goede reviews ben ik naar de Platte TV in Groningen geweest, ik wist al wat voor tv ik wilde , maar wilde ook mijn oude tv inruilen. Ben keurig geholpen en als zeer tevreden klant weer de deur uitgelopen met dank aan verkoper André.
Officiële reactie van HelloTV 16-09-2020

Beste G te Braak,

Bedankt voor het schrijven van uw review. We zijn blij om te vernemen dat u zo goed geholpen bent door André in onze winkel in Groningen en dat u een goede inruildeal heeft ontvangen. Heel veel kijkplezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Pieter 16-09-2020

We werden uitermate vriendelijk en deskundig geholpen en gingen met een goed gevoel weer naar huis

natascha 16-09-2020

Goed geholpen! Goede uitleg over de verschillende tv's. Zou de winkel zeker aanraden aan iemand anders!