HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ed Griek 02-07-2023

Je wordt prima en correct geholpen Super goede service in de vestiging Amsterdam
Zeker een aanrader om deze zaak in Amsterdam te bezoeken

M 02-07-2023

Je werd goed geholpen en voor een goeie aanbieding mijn nieuwe tv gekocht!!

Ralph 02-07-2023

Mooie ruime winkel met breed aanbod. Aardig en kundig personeel met duidelijke uitleg en advies.

RvD 02-07-2023

Ik kon niet kiezen welke tv ik zou nemen, ik ben raadzaam bij gestaan door de verkoper, heeft me overtuigd en ik ben zeer tevreden met mijn toestel.
RvD.

Peter 02-07-2023

Goed advies, snelle service en zeer snelle levering
Beleefde verkoper en correcte afhandeling van de verkoop

Carin 01-07-2023

Wij zijn perfect geholpen , goede uitleg, goede adviezen. Goede keus kunnen maken , en zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Henk 01-07-2023

Mooie aanbiedingen, wordt snel geholpen, hebben onze tweede tv nu daar gekocht. Ruime keuze en eerlijk advies keurig en beleefd geholpen door Naveen in utrecht!

Cobaard 01-07-2023

Deze winkel is voortgekomen uit "platte TV", waar ik eerder een tv gekocht heb. De keten is enorm vergroot, wat te merken is aan de prima werkende website. Ik heb zojuist met een aantrekkelijke korting een TV aangeschaft. Vriendelijk personeel in de winkel in Den Bosch. Deze winkel is een aanrader.

Frank 01-07-2023

Wij hebben vandaag in de winkel in Eindhoven de phiilps 55oled808 gekocht,nadat wij in de winkel binnenkwamen werden wij vriendelijk geholpen door een van de medewerkers die vertelde verschillende mogelijkheden wat deze tv allemaal kan,en liet ons ook het mooie ambilight zien ,zag er geweldig uit,zeer indrukwekkend.Nadat hij alles heeft verteld hebben wij besloten de tv te kopen.Nogmaals goede service en uitleg. En zeer vriendelijke medewerkers.

Ria Dijkstra 01-07-2023

Goed en deskundig geholpen door medewerker. Goede prijs en afspraken mbt levering kunnen maken. Kortom, tevreden.

Marta 01-07-2023

Wij werden ten eerste heel gastvrij ontvangen, met een heerlijke cappuccino.
Hierna zijn we heel kundig geholpen en geadviseerd door de medewerker. Hij was heel vriendelijk en nam alle tijd voor ons, had geweldige kennis van zaken wat ons hielp om uiteindelijk onze keuze te kunnen maken. hij was zeker niet opdringerig en dat mag ook eens gezegd worden.

Arthur 01-07-2023

Mooie winkel in Breda met veel keuze. Kwam voor Samsung Neo Qled. Mede na advies van de verkoper Ralf, (een vriendelijke, niet opdringerige, klantgerichte verkoper met verstandvanzaken) een hele mooie korting gekregen en een goede inruilprijs voor mijn oude tv. Dit samen met een cashback van Samsung was reden genoeg om voor een Oled te kiezen.
Duidelijk info over de gang van zaken mbt de inruil tv en goede afspraak over inleveren gemaakt. En lekkere koffie ;-)
Kortom, zoek je een nieuwe tv? dan eerst bij Hello TV binnenlopen

Paul 01-07-2023

Aktieve benadering en hulpvaardig. Ondanks dat model niet in de winkel was, wist de verkoper vh alternatief; uitgebreid gecheckt op specs

Peter 01-07-2023

Ben goed ingelicht over de tv die ik wou hebben en de prijs kwaliteit van de tv door medewerker Marco in filiaal in groningen zo ook de extra garantie voor de tv genomen

Wout 01-07-2023

Prettige online koop gedaan, kreeg mooie aanbieding. Proces liep vlot alleen de betaalbevestiging liep opmerkelijk traag

Rafsan Madjoe 01-07-2023

Ik heb in korte tijd 2 keer via hellotv goederen aangeschaft en ik ben uitermate tevreden. Goede service, gebruiksvriendelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden. Ik raad het echt aan iedereen aan. De bezorging verliep ook heel soepel en conform afspraak.

Wilfred 01-07-2023

Goed geholpen in Utrecht. Goede uitleg en daar ook de tijd voor genomen. Neo Qled en een Samsung soundbar aangeschaft.
Uiteraard is ook de prijs niet geheel onbelangrijk, en ook daar denkt HelloTV ook zeker in mee. Schiet in ieder geval al op als je een 2022 model aanschaft😉. Al bij al zeer tevreden over hoe ik ben geholpen.

G.Koerntjes 01-07-2023

Klant vriendelijkheid,goede uitleg van het product door Shivan. Wij zijn er blij mee!
Was de moeite om naar Duiven te rijden. Bedankt

G.Koerntjes 01-07-2023

Was de moeite om naar Duiven te rijden. Bedankt

Beltman 01-07-2023

Wij hebben vandaag 1-7-2023 een Philips Ambilight tv gekocht waarbij wij zijn geadviseerd door Chris (winkel Groningen).
Hij nam alle tijd voor ons en gaf ons duidelijke informatie om tot de juiste koop te kunnen over gaan. Sowieso erg tevreden over Hello TV. Dit is nl al de 3e aankoop bij deze winkel. Mooie, overzichtelijke winkel, aardig personeel, goede informatie. Ik kan deze winkel dan ook van harte aanbevelen!

Erik 01-07-2023

Begrip en een goede oplossing werd geboden. Wij zijn zeer tevreden, nu alleen de levering van de nieuwe tv nog.

Jos Clarijs 01-07-2023

Uitstekend geholpen, te woord gestaan en geadviseerd. masi wilde heel graag aanvullende accesoires verkopen en moet zeggen aardig gelukt. Hdmi. Kabeltje voor 90 euro was me iets te.

Maarten 01-07-2023

Scherpe prijzen - snelle service - top advies - veel keuze - laatste nieuwe producten direct beschikbaar

Nelly 01-07-2023

Ik had graag een 11 gegeven, mijn ouders zijn na een brand alles verloren tot het huis aan toe. Gewoon gevraagd aan Hello TV in DUIVEN of zij een TV ter donatie hadden en ik kon gewoon een TV ophalen. Zooo lief. Mijn ouders zaten te huilen van blijdschap. Nogmaals heel heel erg bedankt team van Hello TV Duiven

Ben en Mariëlle 01-07-2023

We zijn zo fijn geholpen in de winkel. Ze zijn eerlijk over hun producten, en helpen echt mee om de juiste keuze te maken. We zijn blij met onze nieuwe televisie, dank zij de zeer behulpzame medewerker Ralf. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.