HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jurgen 01-12-2022

Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg en goed advies. Ook nog zeer nette prijs

Thijs 01-12-2022

Ik heb mijn product in de winkel in Eindhoven gekocht. De medewerkers waren erg vriendelijk. Daarnaast was HelloTV de goedkoopste plek voor mijn product.

Martin 01-12-2022

Hello tv had veruit de laagste prijs t.o.v. concurrentie. In de winkel geholpen door enthousiaste verkoper. Goed advies en deskundige uitleg over de mogelijkheden van de tv's.

Diana 01-12-2022

Fijne, ruime winkel waar je ook makkelijk kan parkeren bij de vestiging in Rotterdam.
Vriendelijk personeel, goed geholpen bij het maken van de juiste keuze.
Tv is nog niet binnen dus daar kan ik nog niet over oordelen maar dat komt vast ook helemaal goed.
Ik heb alle vertrouwen in Hello TV 😊

Geert 01-12-2022

Fraaie shop, goed en rustig ingericht. Dit in combinatie met vakkundig en ook klantvriendelijk personeel geef dit direct een voordeel t.o.v. de concurrentie ! Deal was snel geregeld en ook de levering en installatie volgde conform afspraak

Hans van Maanen Sharmaanhof 01-12-2022

We waren in dewinkel in Utrecht en direct aangesproken door een vrouwlijk personeelslid met de vraag of we koffie wilden. Ze stuurde naar onze vraag waar wij voor kwamen direct de juiste persoon Daniel naar ons toe om ons te helpen.
Daniel heeft goed verstand van zaken en legde ons uit dat we voor een lagere prijs een ander merk tv konden nemen dan waar we voor kwamen maar die exact de zelfde kwaliteiten had.
Top service van de store in Utrecht , Daniel bedankt !!

Mustapha Aamri 01-12-2022

Klantvriendelijk en Goede service goede uitleg en leuke kortingen top winkel

Danny 01-12-2022

Mooie winkel met veel keuze en kundig personeel. Bij binnenkomst kregen wij eerst wat te drinken aangeboden waarna een adviseur ons mee heeft genomen door de winkel heen om de beste opties voor onze wensen te tonen. Uiteindelijk gekozen voor de 65inch gallery van LG.

Kim De Vries 01-12-2022

Wij zijn vandaag in de winkel geweest voor een tv en soundbar. Hier kwam gelijk een super vriendelijke medewerker genaamd Jordy ons helpen een mooie combinatie te vinden, naar ons budget. Dit is dan ook goed geslaagd! Hij wist ons erg veel te vertellen over alle soorten tv’s en soundbars. Heel erg bedankt!!!

Corrienetten 01-12-2022

Ik had wat problemen met de nieuwe tv . Maar dat hebben ze super goed op gelost
Ook de man die de nieuwe tv aan heeft gesloten heeft me perfect alles goed uitgelegd,

Ralf 01-12-2022

Een mooie winkel (‘s-Hertogenbosch) met een ruim aanbod aan televisies. De medewerkers zijn er vriendelijk en denken graag met je mee. Natuurlijk willen ze wat verkopen maar zijn eerlijk in hun adviezen. Daarbij is de technische kennis (3 verschillende medewerkers gesproken) van hoog niveau. Totaal niet te vergelijken met mijn ervaring in verschillende grote elektronica zaken (Media Markt, EP, BCC, Expert, etc) en voor mijn gevoel ook de Coolblue. De a-z garantie is aan te raden, al krijg je het gevoel dat je een Ryanair ticket aan het boeken bent, omdat het mogelijk maakt om de tv om te wisselen (binnen 4wkn) en geen gezeur met dode pixels wil hebben. Van de proeftijd heb ik dan ook gebruik van gemaakt en dit ging zonder problemen. Zelfs de muurbeugel hebben ze omgewisseld. HelloTV heeft graag dat je onderhandeld over de prijs (schroom je niet en vraag slim naar de mogelijkheden). Ook loont het om zowel in de winkel als enkele malen op de chat te onderhandelen voor de beste prijs (dus niet meteen toehappen). Dat voelt een beetje naar nadat je iemand hebt gesproken maar ze gaan daar goed mee om :). Verder nog een TV ingeruild voor een nette prijs! Dit alles met een goede lach en gastvrijheid.

Be 01-12-2022

Winkel in Groningen goed geholpen. Mensen zijn attent en helpen je graag met informatie met informatie voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Geven je de voor- en nadelen en helpen je zo een keuze te maken in het ruime aanbod wat ze bieden. Mijn keuze gemaakt na een weekje bedenktijd - voor mijzelf. De gekozen tv was op voorraad en hangt nu mooi aan de muur.

padeller 01-12-2022

Ik heb voor Hello TV gekozen voor de gunstige prijs/kwaliteit verhouding, deskundig advies en vriendelijkheid.

Van zoest 01-12-2022

Prima geholpen , door vriendelijk en deskundig personeel , heel anders als bijv een mediamarkt , kom hier zeker terug 👌

Wings 30-11-2022

Vandaag hebben de mannen van HelloTV onze nieuwe LG83G2 TV opgehangen en geïnstalleerd. De mannen werken uitermate netjes en schoon! De TV hangt kaarsrecht en superstrak tegen de muur aan. Tijdens de installatie wouden we een extra HDMI kabel erbij ook dat was geen probleem! We kregen de extra HDMI kabel zelfs met korting. Kortom Super Service! Van ons krijgt HelloTV een dikke vette 10!

Bedankt en tot de volgende keer!

Gordebeke 30-11-2022

Kennis van zaken! Er wordt goed geluisterd en alle vragen die je stelt worden netjes en goed beargumenteerd beantwoord. Daar komt nog eens bij dat ze goede deals hebben en je goed ontvangen wordt.

Alex 30-11-2022

Goede shop met prima deals en vakkundig advies. Bij binnenkomst in de winkel in Utrecht kijk je, je ogen uit. Laat je niet te snel verleiden om voor het grootste scherm te gaan! Hellotv komt ook vaak als goedkoop uit de bus bij tweakers (na korting). Vergis je niet in de standaard prijzen die er staan, er is altijd ruimte voor onderhandeling. After service en contact is ook goed. Lukt de installatie niet is men ook bereid om op afstand te helpen. Al meermaals hier gekocht en ten allen tijden goed bevallen.

Frank 30-11-2022

Na een eerdere goede ervaring met de heren van (destijds) PlatteTV in Utrecht zijn wij nu, ongeveer een jaar later, langsgegaan bij HelloTV in Den Bosch.

HelloTV heeft bestaansrecht omdat zij in service en advies lichtjaren verder gaan dan de wel bekende electronica ketens die dozen schuiven tegen bodem prijzen.

Behalve meer televisies in een grote nette showroom dan je ooit gezien hebt, heeft de vestiging in Den Bosch onder andere ook een prettige audio ruimte. Deze is zo goed als "akoestisch dood" zoals dat heet en dat helpt enorm omdat je dan een goede impressie krijgt tot waar de audio-sets toe in staat zijn.

Tijdens het verkoopgesprek hebben we vakkundig advies gekregen van X en meerdere merken en types kunnen vergelijken. We zijn erg dankbaar dat hier alle ruimte en tijd voor werd gegeven inclusief een (lekkere!) koffie of thee, een handje vol afstandsbedieningen en een fijne bank voor deze vergelijkingssessies.

Dankzij dit alles hebben wij diezelfde avond een soundbar kunnen kopen en mee naar huis kunnen nemen, zelfs voor minder geld dan hij te koop is bij de bekende prijsvechters.

Ook de wat technischere mensen kunnen met een gerust hart hun kennis- en familiekring naar de showroom sturen wetende dat zij goed geïnformeerd zullen worden en niet simpelweg een product aangeprijst zullen krijgen waar het meeste aan verdient wordt.

Echt klasse HelloTV, ga zo door!

Tetty 30-11-2022

Goeie hulp, eerlijke info. Geen gladde verkooppraatjes. Denkt mee met behoefte.

J. Krijgsman 30-11-2022

Via de site werden alle vragen duidelijk en snel beantwoord. De prijs was concurrerend en daarbovenop werd een korting gegeven via een deal die snel werd toegestuurd. Het ophalen in de winkel in Rotterdam was makkelijk en dd medewerkers zeer vriendelijk.

Tim 30-11-2022

Prima deal kunnen maken ondanks de toch al lage prijs! Bij concurent was de prijs lager maar dit werd gelijk aangepast! Supergoed afgehandeld en snel aan huis geleverd! Topservice!

Alex 30-11-2022

I ordered a TV on 21 of November and they keep lying about sending it. One time they said they sent to a wrong adress and they are gonna resend it. I can't keep taking leaves from my job for their lies. This is highly irresponsible.

Peter Laan 30-11-2022

Perfect weer geholpen door Joey. Ja ze bestaan nog deze mensen. Alles prima. Top

Rob 30-11-2022

Een super service begin van de aankoop goede advies gehad en het bezorgen ook super super gasten bedankt

Anneke de klerk 30-11-2022

Goede service in alle rust door de 2 vakmannen Danny en Paul. Mijn mooie Samsung Frame hangt prachtig 😃