HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Thijs 06-01-2023

Mooi en groot aanbod
Uitstekende deal gekregen
Bekwame personeel
Snelle levering

William wolf 06-01-2023

Mooie winkel, keurig alles, merk bij merk, meteen te woord gestaan prima uitleg en vriendelijk, nog maals netjes geholpen in den Bosch, wij komen uit heesch , dus lekker dichtbij,zitten lekker te genieten van onze nieuwe tv . Top

Koen 06-01-2023

Goede prijs, vriendelijk en als je vraagt naar korting dan krijg je dit ook terwijl de prijzen al heel scherp zijn. Hier kan MediaMarkt nog wat van leren, zeker waar het op customer services aan komt. Sabrina, in de Chat, was erg vriendelijk. Werkt waarschijnlijk met een marge/commissie maar goed iedereen moet wat verdienen. Het was simpelweg een goede ervaring en ik ben zéér tevreden met Hello en helemaal met mijn nieuwe Samsung TV en Sonos systeem. Top kerstkado voor mijzelf!

Goede service en kwaliteit 06-01-2023

De eerste tv had bij aflevering een grote vlek in het scherm. Dit gemeld bij Hello tv en binnen 1 week werd de tv zonder moeite omgeruild. Helaas had ook deze tv hetzelfde tv. Ook zonder heisa werd ook deze tv omgeruild. Keurig opgehangen en geïnstalleerd. De installateur, Skip genaamd, is een aanwinst voor jullie bedrijf. Heel geduldig. Al mijn vragen werden beantwoord en de tv helemaal naar m’n wensen geïnstalleerd. Voor mij een dikke tien met griffel.

Ton 06-01-2023

Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. Wij zijn zeer goed geholpen door C in Utrecht. Duidelijk, vriendelijk en compleet.

Diana 06-01-2023

Goede service ,veel kennis en leuke kortingen leuke winkel en makkelijk te bereiken.

Michiel Beekhuizen 06-01-2023

Vandaag in Zoeterwoude geweest en uitstekend geholpen door Jelle.
Goed, duidelijk advies voor aanschaf tv en frontspeaker. Mooi aanbod gekregen, oude LG tv kunnen inruilen, kortom helemaal tevreden met de mooie gemaakte deal!
Ik kom al jaren bij Hello TV en kan het iedereen aanbevelen. Klantenservice staat bij Hello TV hoog in het vaandel.

Michiel Beekhuizen 06-01-2023

Vandaag in Zoeterwoude geweest en uitstekend geholpen door Jelle.

Piet 06-01-2023

Klantvriendelijk en goede korting..staan open voor goede adviezen en zijn geduldig

Richard 06-01-2023

Erg vriendelijk , open, duidelijk netjes , perfecte service!! Liet me ook goed kiezen welke hoogte ik mooi vond om de tv op te laten hangen en gaf goed advies!!

Shawn 06-01-2023

via chatt eerst contact gehad, eenmaal in de winkel aangekomen, ben ik erg goed en snel geholpen, vertelde dat ik de TV elders goedkoper zag en kreeg meteen die korting. lang verhaal kort: echt een superservice

Martijn 06-01-2023

Scherpe persoonlijke deal gesloten. Marco is kundig, geeft ruimte en weet op alle vragen de correcte antwoorden te geven. Locatie: Groningen

Ernst 06-01-2023

LG tv en Samsung soundbar via de website gekocht. Ging erg gemakkelijk met behulpzame medewerker. Vrijdag 30 dec besteld en zaterdag 31 dec, oudjaar!!, in huis. We waren eerder in de winkel Nijmegen geweest. Ook prima bediening, maar de prijs via de site scheelde wel enkele honderden euro's. Dus effe doorvragen naar korting!

Lucas k 06-01-2023

Hele goeie service, in de de winkel word je goed geholpen met advies bij wat voor tv je wil aanschaffen, er word je zelfs wat te drinken aangeboden! Ook hebben ze de service van 3 of meer jaar voor als je niet tevreden bent of als er iets mis is, en dan komen ze de tv gratis ophalen/vervangen voor een nieuwe tv, en ze hebben ook speciale schoonmaak middel waarmee je perfect je tv kan schoonmaken van vlekken of bijv stof! Ik heb mijn tv bij deze winkel gekocht en ik raad het goed aan voor volgende klanten!

Maayke 06-01-2023

Fijne en persoonlijke begeleiding via de chat. Eenvoudig en snel de juiste tv mét een goede korting kunnen aanschaffen. Erg tevreden over de service van HelloTV!

Paulbr 06-01-2023

Prima en prettig geholpen. Advies en objectieve informatie geheel vrijblijvend. Ook aanvullende informatie was niet opdringerig, maar op zijn plaats.

hans 06-01-2023

Al weer voor de 2de keer naar hellotv, voorheen ....
.... heeft ons uitstekend geholpen, duidelijke uitleg en geen opdringerige verkooppraatjes.
Hellotv heeft messcherpe prijzen met daarnaast een echte winkel waar je terecht kan.
We hopen nog lang plezier van onze tv te hebben maar voor een volgende aankoop gaa we zeker weer naar hellotv !

Benno 06-01-2023

Vroeg via chat om info over een bepaald model(65qn85a). Kreeg de info over een duurder model(65qn93b) met een lagere prijs. Naar de Winkel in Doetinchem gegaan, bekeken en direct besteld. Zal volgende dag bezorgd worden. Zeer tevreden, aanrader.

Piet 06-01-2023

.... van vestiging Amsterdam heeft ons uitstekend geholpen. Wij kregen deskundigen advies en er was alle tijd. Was een fijne winkelervaring en ook wij zullen deze vesting ook aan andere doorgeven.

Niels H. 06-01-2023

Bewust gekozen voor Hello TV, omdat ik de combinatie zocht van een speciaalzaak, en toch ook een scherpe prijs. Ben in filiaal Utrecht heel deskundig door verkoper ,,. geholpen. Door zijn gerichte vragen zagen we lekker vlot de bomen door het bos. De winkel heeft een wat donkere, intieme sfeer die mij wel bevalt. Prettiger dan grote winkels als Mediamarkt en de altijd te drukke Coolblue winkels. Met een kopje koffie een fijne klantbeleving. Zou hier zeker terugkomen bij een vervolg aankoop.

Aki 06-01-2023

Prima geholpen al was er probleem met indienen samsung promo. Installatie is ook vakkundig gedaan en verzorgd

Rina Japin 06-01-2023

Super geholpen in de winkel met aankoop van 2 tv’s.
Vriendelijk geholpen en met geduld 👍

Rien 06-01-2023

Zeer vriendelijk personeel en geweldige uitleg over het aangeschaft product . Ook prijs vergelijk aangeboden.

H. Norder 06-01-2023

Hello TV Groningen, geholpen door ...., zeer professioneel en behulpzaam bij de keuze van een soundbar.
Inmiddels enkele dagen thuis, veel luisterplezier.

Jeroen 06-01-2023

Vandaag met mijn vader bij HelloTV in Amsterdam geweest. Beide op zoek naar een nieuwe TV. Keurig en kundig geholpen door verkoopster ..... Meerdere merken en types bekeken. Door de uitleg van .... beide een TV gekocht.