HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

M 30-01-2022

Ik ben geholpen in de winkel in Eindhoven, ik ben ontzettend tevreden over hoe die jongens hun best doen om de klanten zo goed mogelijk te helpen in alle opzichten. Top service

Daniel 30-01-2022

Snelle en gerichte service door onze verkoper Daan in de winkel in Eindhoven. Hij hielp ons met uitleggen en laten horen wat de verschillen waren tussen soundbar met of zonder bassbox. Ook hebben we van verschillende merken en prijsklasse de geluiden mogen ervaren. Hierdoor hebben wij de perfecte keuze kunnen maken voor wat bij ons past. SUPER bedankt hiervoor!

Alfred 30-01-2022

Uitstekende en snelle service, gemakkelijk te vinden en prima prijzen. In de winkel zeer vriendelijk en hulp bij alles wat we wilden weten.

Mevr. Jobse 30-01-2022

Een fantastische winkel, vriendelijk personeel en een aan rade wie een nieuwe tv wil kopen. Webshop duidelijk

Karel Evers 30-01-2022

Geholpen door Thijmen in het filiaal te eindhoven en zijn enorm tevreden over de manier waarop we geholpen zijn en hebben de tv en soundbar dan ook daar gekocht

Safrema 30-01-2022

Uitstekend geholpen, kort en bondig, goede adviezen gekregen, mooie offerte en extra's bij de koop de andere dag.

Peter 30-01-2022

Vanochtend op de site prima geholpen door Shivan met doorverwijzing naar Dax in de winkel in Utrecht waar hij al bijna ons stond op te wachten ;-) Perfect verder geholpen door Dax en uiteindelijk een mooie tv gekocht, meegenomen naar huis en ook gelijk opgehangen.
Nu genieten van de nieuwe tv 😊😊
Dank voor prima service mannen!!

TJ 30-01-2022

We waren in de winkel om een racestoel te kijken. Degene die ik wilde stond daar niet. Er werd meteen gekeken of ze dichtbij op voorraad waren. Uiteindelijk besteld en volgende dag al bezorgd. Zeer vriendelijke en behulpzame verkopen. Die verstaat zijn vak.

C van Herp 30-01-2022

Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg bij vragen, alle tijd voor maken van een keuze

Steven 30-01-2022

Zeer goed geholpen en een duidelijke uitleg gehad over verschillende televisies. Kom voor een volgende aankoop zeker terug.

Peter te Winkel 30-01-2022

Ik heb deze shop gevonden op het internet en dat sloeg mij aan , normaal ga ik vaak naar Mediamarkt die bij mij vlak bij is maar daar vind ik de service niet zo goed zodat ik bij PlatteTV terecht ben gekomen.
De shop vond ik mooi en verzorgd en het personeel goed en vriendelijk , ik ben geholpen door Jorn ten K
Die ons zeer goed geholpen heeft voor aankoop van een TV met een Denon DHT-S416 en laten horen hoe dat klonk , geweldig geluid hierbij, voor verdere service van u deze medewerker was hij zeer content in de afhandeling van mijn totale aankoop en ben zeer tevreden met hem en zal zeker voor de volgende keer door hem geholpen worden !

Sacha 30-01-2022

Snelle levering.
Donderdag een Sonos one besteld en vrijdag al in huis.
Mooi geluid.
Heel blij mee😀

Niek Hoogendoorn 30-01-2022

Super goed geholpen door verkoper. Hij heeft veel vakkennis. Mijn Sonos systeem werkt perfect.

Oosterman 30-01-2022

Super goed geholpen en de mensen die er lopen die hebben echt verstand van in ons geval een nieuwe tv
Per mail netjes behandeld

Ids 30-01-2022

De winkel is dik in orde, de verschillende tv's hangen bij elkaar zodat je goed kunt vergelijken, wij hebben goede voorlichting gehad over verschillende tv's met oled en daarop onze keuze op gemaakt. We zijn vergeten een installatie afspraak te maken maar dit is vrij vlot door Platte tv opgelost, voorts werden ons voorstellen gedaan zoals een goede HDMI kabel te nemen en een extra verzekering voor de tv mochten er pixels kapot gaan en in het tolerantiegebied van LG vallen, in dit geval hebben wij een extra verzekering afgesloten gedurende 5 jaar, mocht er 1 pixel uitvallen dan zij we daarvoor verzekerd wat bij LG in de tolerantie valt.Mede konden wij onze oude tv inruilen. Kortom heeft Platte tv een hele goede indruk achter gelaten

WdB 30-01-2022

Makkelijke webshop, scherpe prijzen, veel en brede keus en supersnelle levering!

Piet 30-01-2022

Goed, snel en duidelijk geholpen zowel op de live chat maar ook in de winkel

Ronald Swart 30-01-2022

Je kunt er rustig rondkijken (Eindhoven) en toen ik iemand nodig was, kwam er meteen iemand die mij zeer prettig geholpen heeft. Goed advies en ook aanbod accessoires goed uitgelegd.

coen 30-01-2022

Yamaha soundbar ATS-C200 met ingebouwde woofer gekocht in de winkel in Groningen. Ik ben prima geholpen. De soundbar was eenvoudig aan te sluiten. Het geluid is heel mooi. De tv klinkt nu duidelijker en de diepere tonen zijn mooier. Bij onze smart tv zitten de geluidsopeningen aan de achterkant, dus deze soundbar is een verbetering. We zijn heel tevreden met deze aanschaf.

Elke 30-01-2022

Vanaf het moment van binnenkomst werden wij buitengewoon vriendelijk en professioneel geholpen. Het bleek dan ook dat, anders dan bij de bekende grote winkelketens waar allerhande apparatuur wordt verkocht, de medewerkers van PlatteTV speciaal worden opgeleid en dat was goed merkbaar. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en ons budget en we kregen advies op maat. PlatteTV beschikt tevens over een zeer uitgebreid assortiment, ook dat was opvallend. Ook toen wij een probleem ondervonden met een promotie actie van Samsung werd dat voor ons opgelost door PlatteTV. Voor deze service, zo vinden wij, mogen we verwachten dat de prijzen een stuk hoger liggen dan elders, maar niets is minder waar. We kregen een mooie deal aangeboden. Wij adviseren dan ook iedereen die op zoek is naar een nieuwe tv een bezoek te brengen aan PlatteTV.

Jeannette 30-01-2022

Ik heb mijn TV tijdens de lockdown per mail gekocht. Ik ben heel netjes geholpen, en er werd steeds heel snel op mijn mail gereageerd.
Mijn TV is geïnstalleerd door verkoper een hele vriendelijke en behulpzame man!

Jaap 30-01-2022

Een Neo qled tv gekocht bij plattetv
Bij aankomst was deze beschadigd. Geen enkele keer een excuus of begrip gekregen van de klantenservice. Helaas was het bedrijf telefonisch slecht bereikbaar. Verpakking was kapot, scheur in de plastic achterkant van de tv. Waar al plakband over geplakt is.
Na diverse foto's te hebben aangeleverd wordt de tv binnen 3 weken omgeruild

Klaas Luchtmeijer 30-01-2022

Bewust en gelukkig met het kopen van onze tv gewacht tot Platte TV Amsterdam weer fysiek open was. Perfect ontvangen, perfect geadviseerd, ook prima in de nazorg. Wat mij betreft een dikke 10!

Olaf Boon 30-01-2022

Mooie winkel waar je de de tv's goed kunt bekijken. Daarnaast een strakke prijs kunnen bedingen.

Vermeer 30-01-2022

Uitstekend geholpen en advies gekregen door verkoper in winkel Zoeterwoude. Mede door verkoper zijn we na overgegaan tot koop van een Samsung Qled TV en Sonos Arc. Ivm levertijd en wachten op onze nieuwbouw woning kunnen we er nu nog niet van genieten maar we kijken er naar uit!