HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

MenWen 03-02-2024

Super service, hele goede uitleg en nemen echt de tijd voor je als klant.
Niets dan lof voor Hellotv !

Bart Frankrijk 03-02-2024

Super winkel en heel vriendelijk personeel met kennis over de producten.
Ik ga met veel plezier mijn aangekochte soundbar aansluiten en thuis testen.

N 03-02-2024

Heel fijn geholpen door de medewerker. Hij dacht goed mee en was erg vriendelijk.

André 03-02-2024

Ook in de winkel scherpe prijs en retourrecht. Geen verschil met online voor wat dat betreft maar grote voordeel van de winkel is dat je de TV’s beter kunt vergelijken en nog een goed advies krijgt. Eerst online uitgezocht, maar in de winkel toch na adviezen een andere TV gekocht.

Sven 03-02-2024

Wij waren op zoek naar een nieuwe televisie. Na een kort rondje door de winkel werden we aangesproken door de medewerker die ons van a tot z heeft begeleid met onze aankoop. Prima service, duidelijke uitleg en vlotte afhandeling.

Ton Vos 02-02-2024

Veel vergelijkingsmateriaal, goede uitleg over bijv. het verschil tussen OLED en QLED en de soundbars.
Een vriendelijke ontvangst en dito begeleiding met voldoende ruimte voor eigen inzichten en wensen en gedachtestructurering over de verschillende modellen. Ik voelde me ook niet gejaagd en prima geadviseerd.

Bob 02-02-2024

Heel vriendelijk personeel dat mij op een uitstekende wijze geadviseerd heeft inzake de aanschaf van een soundbar/home cinema set. Ik ben super tevreden over deze aankoop. Ook mijn huidige tv bij Hello TV gekocht. Ik kan Hello TV iedereen aanraden!

Tim 02-02-2024

Professioneel geholpen in de winkel. Ik was op zoek naar een tv met minder reflectie vanwege een lichte huiskamer. Verkoper in Zoeterwoude was behulpzaam en heeft uiteindelijk een goede deal voorgesteld. Installatie van de tv ging ook goed. Kwam er wel daarna achter dat de Samsung tv geen Chromecast heeft. Dit heb ik herhaaldelijk gevraagd in de winkel, omdat ik NPO en Formule 1 wil casten van mijn telefoon. Dat kan de tv dus niet, al kan je wel YouTube casten. Dus hier moet je alsnog een aparte Chromecast voor aanschaffen. Niet het einde, maar als ik er meerdere keren naar vraag en er stellig wordt geantwoord dat ik NPO gewoon kan casten, dan verwacht ik ook dat dat klopt.

Dennis 02-02-2024

Super service gehad! Hij kwam onze nieuwe tv bezorgen en de oude ophalen. Attente kerel met verstand van zaken. 10/10 Voor de bezorging en service!

Nouh 02-02-2024

Ik had online en televisie besteld zou hem ophalen helaas was hij niet meer op voorraad ( en oude versie). De medewerker heeft mij top geholpen door mij voor dezelfde prijs en nieuwere tv aan te bieden. Heel klantvriendelijk alles goed uitgelegd ivm met schades etc etc. Beter kon ik niet geholpen worden. Grote showroom met veel keus en mooie bedragen.

Peter 02-02-2024

Vakkundig geholpen, advies op maat,keuze en modellen van diverse Merken aanwezig.
en over de prijs valt te praten.

Vr.Gr.Peter.

Wim Avis 02-02-2024

......... had een prettige, no nonsens benadering, met toch een knipoog. Ik kreeg een onomwonden kwaliteitsoordeel betreffende het product. De houding was service gericht.

MC 02-02-2024

Goed geholpen door....... Werd snel beantwoord en goede uitleg en ook
levering is prima verlopen, niets op aan te merken. Op tijd, prima verpakt, prima bezorger

erik van de corput 02-02-2024

Meerdere tv’s hier gekocht, goed te onderhandelen en vriendelijk personeel!

Steph de Jong 01-02-2024

Goed (online) advies, duidelijke website en een hele mooie prijs kunnen afspreken voor onze nieuwe tv incl. accessoires. De levering incl. communicatie was snel en goed. De tv hangt inmiddels en we zijn er ontzettend blij mee. Petje af voor de complete service!

H Jansen 01-02-2024

Super geholpen in het filiaal in Duiven. Veel voorlichting gehad waardoor de keuze makkelijker werd. Enige minpunt is dat we ze voor een vraag niet kunnen bellen. Via de app wel meteen contact

Spike 01-02-2024

Kwam voor een andere tv maar mede door een scherpe aanbieding met een iets duurdere maar zo veel mooiere tv naar huis.
Goed geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper. En nam genoeg tijd en een leuk praatje

Nicole Blok 01-02-2024

Voor de eerste keer een aankoop gedaan bij Hello TV. Heel prettig contact gehad via de chat, met een echte medewerker en niet een computer. Goed advies gehad en beloften nagekomen. Ook de snelle bezorging was heel goed met zeer vriendelijke bezorgers. Een volgende aankoop zou ik zeker weer hier doen!

Kei goed 01-02-2024

Prima uitleg en correct geholpen zeer tevreden . Personeel zeer behulpzaam .

Ger v lieshout 01-02-2024

Ben bijna een week bezig om het geluid goed te krijgen word van het kastje naar de muur gestuurd nu maar weer een monteur besteld en kijken of die het goed krijgt zonde gaat ie mooi terug

Hello TV Breda 01-02-2024

Bij aankoop in de winkel zeer duidelijke uitleg over product en prijs.
Bij plaatsing geweldige service; is zelfs nog terug gekomen n.a.v. een vraag.
Kwaliteit product is zoals gezien in de winkel

Philma Reacq-Linders 01-02-2024

Vriendelijk verkoper. Veel keuze en duidelijke uitleg. We zijn zeker geslaagd voor een mooie gebruikte TV.

Frank 01-02-2024

Ik ben goed geholpen. Na wat onduidelijkheid online over de prijs is dit opgehelderd.
Mooie deal gekregen, kopje koffie en onwijs blij met mijn nieuwe tv.

Gerry 01-02-2024

Je wordt er keurig te woord gestaan en geholpen.Ik kreeg een prachtige deal en heb nu een uitstekende tv.
Ik ben uiterst tevreden

K. Stokvis 01-02-2024

Wij kopen al vele jaren onze TV's in Naarden omdat wij daar altijd zeer prettig geholpen worden.
Zo ook nu wederom. Prima uitleg van de door ons aangeschafte LG TV.
En zeer prettig geholpen door Uw medewerker Bryan.
Al met al een goede koop.