HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Scottie 27-05-2023

Goed en rustig geholpen door Bryan. Super tevreden over de kennis van zaken en uitleg van de verkoper! Werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen en mij duidelijk te informeren. Kom hier zeker weer terug!

Bart 27-05-2023

Nadat mijn man al een paar keer had georiënteerd in deze zaak en ook goeie uitleg gaven zijn we vandaag fantastisch geholpen en geadviseerd door verkoper Collin.
Hij heeft ons in eenvoudige taal duidelijk gemaakt wat de voor- nadelen zijn van de verschillende soorten tv’s waardoor wij tot een goede keuze konden komen.
Verder vinden wij het fijn dat we in de toekomst bij vragen of klachten niet te maken krijgen met een callcenter.
We gaan deze winkel en service zeker delen met ons netwerk.

Mikey 27-05-2023

Vandaag in de vestiging Doetinchem geweest, zeer vakkundig geholpen door P*** Hele fijne winkel!

Paul G 27-05-2023

Vanmiddag een nieuwe Samsung 65QN93c gekocht bij Hello TV in Doetinchem. Wat een geweldige verkoper is PdB. Zeer deskundig advies gekregen, er werd zelfs gevraagd naar de opstelling van de TV in onze woonkamer. Hierdoor kregen wij toch een beter advies dan hetgeen wij in gedachte hadden.
Een aanrader voor een ieder om hier je nieuwe TV te kopen.

Rob 27-05-2023

Super geholpen door N uit Utrecht, niks van aansmeren van een mooie dure tv. nee gewoon goed luisteren wat de klant wil en uiteindelijk bij het juiste model eindigen. Buiten de goede hulp is de sfeer onderling ook top. Ga zo door we komen zeker terug

S 27-05-2023

Perfect geholpen. Had me al ingelezen en vond het fijn dat dat overeenkwam met het verhaal van de verkoper. Er wordt de tijd genomen en alle vragen beantwoord. Aangenaam en persoonlijk advies.

Luc 27-05-2023

Ik ben geholpen door een zeer kundige medewerker. Hij was zeer vriendelijk en hulpvaardig.👍👍

Greetje Dethmers 27-05-2023

Ontzettend goed geholpen, goed advies en prima service zoals we een jaar geleden ervaren hebben.

Kevin 27-05-2023

Vandaag mijn Sonos Arc soundbar aangeschaft via HelloTV en dat zou ik iedereen aanbevelen!. Na eerst een scherpe prijs aangeboden gekregen te hebben via de online chat heb ik hem vervolgens opgehaald bij de winkel in Den Bosch. Hier ben ik vervolgens uitstekend verder geholpen. De soundar stond voor me klaar en binnen mum van tijd voor mijn neus. De verkoper, Liam, begreep dat ik enige kennis had over het product en dat ik geen uitleg nodig had van A-Z maar kon de vragen die ik wel had meteen beantwoorden! De volledige ervaring was erg prettig en ik zou dan ook iedereen aanraden om producten te kopen via HelloTV (*dit was mijn 2e aanschaf, enkele maanden geleden ook een LG OLED tv hier gekocht op dezelfde manier!)

DirkWilma 27-05-2023

Prettig geholpen om een nieuw onderdeel voor mijn Sonos systeem te kopen. Netjes geholpen bij PlatteTV filiaal Utrecht

Peter kaak 27-05-2023

De verkoper gaf mij zeer goede advies en heeft mij zeer goed geholpen.
Ze waren zeer vriendelijk

Ineke van der Sluijs 27-05-2023

Een mooie winkel met fijne mensen. Ik heb door goed advies een fijne nieuwe tv gekocht. Bij de installatie nog even contact gehad en ook telefonisch fijn geadviseerd!

Jacqueline 27-05-2023

Vriendelijke medewerker, met goed advies. Medewerker wist waar hij het over had. Gaf ons duidelijke uitleg.

Denace 27-05-2023

Goed geholpen en duidelijk te woord gestaan. Medewerker heeft mij heel netjes geholpen en heeft de tijd genomen om mijn vragen te behandelen.

Duncan 27-05-2023

Super mooie winkel in Rotterdam en lekker overzichtelijk.
We zijn perfect geholpen door X en hebben door hem een keuze kunnen maken in het kopen van een super mooie Samsung TV en Sonos geluidsinstallatie.
X bedankt voor je uitleg en we zijn super blij met wat we hebben gekocht bij je.

Jan & Nicole 27-05-2023

In de winkel van Hellotv zijn we heel fijn geholpen door X die ons helder uitleg gaf over de diverse tv modellen, zodat wij uiteindelijk uit het grote assortiment de juiste keuze konden maken.

Jasper 27-05-2023

Heel makkelijk contact via de website, snel antwoord en duidelijk advies. In de winkel geholpen door X, ook duidelijke uitleg, heel vriendelijk en heeft de TV in de auto getild. Ideaal!

K.Dijk 27-05-2023

Werd keurig en professioneel geholpen.
Verkoper heeft absoluut verstand van zaken

Araz 27-05-2023

Ik kwam binnen zonder enige kennis over verschillende soorten tv's en ging naar buiten als een expert met mijn nieuwe tv! Keurig uitgelegd en daardoor goed mijn keuze kunnen maken in de winkel in Duiven.

Mehmet 26-05-2023

Vandaag een tv gekocht ben goed geholpen, legt je goed uit. Zeker een aanrader

R. Vrieswijk 26-05-2023

Ik ben in de winkel in Groningen perfect geholpen door Chris. De winkel zag er super verzorgd uit en kreeg de juiste informatiedie ik nodig had, het voelde heel goed en vertrouwd en heb uiteindelijk de bbq gekocht die ik wilde hebben. De accessoires heb ik direct mee kunnen nemen en bbq zelf werd een dag later geleverd. Een zeer goede ervaring en zal hier zeker weer komen en kopen!

AP 26-05-2023

Ik ben zeer tevreden over de hello tv winkel in Eindhoven . Ik ben goed geadviseerd en zeer tevreden over mijn nieuwe tv ! Een echte aanrader om daar eens naar tv’s te gaan kijken! Het personeel helpt U daar goed👍🏻!

Ron 26-05-2023

In 1 woord gewoon top geholpen
Zo blij met me nieuwe tv
En de oude ingeruild

Verhoef 26-05-2023

Na een reclame gezien te hebben van Hellotv ,zag ik de aanbieding van de Sony televisie op de website Wilde al een tijdje een nieuwe tv zodoende op vrijdag besteld en zaterdag in huis.

Cabi 26-05-2023

Super goede ervaringen met HelloTV. Via de site een tv uitgezocht, omdat ik wist welke ik wilde hebben. Netjes de volgende dag gebracht. Eigenlijk zagen we direct dat de tv te klein was. Ik heb contact opgenomen, per mail, en kreeg de gelegenheid de tv gratis om te ruilen naar een grotere tv. Dit zou dan wel 1-2 weken kunnen duren. Ik werd echter de volgende dag al benaderd of ze de volgende dag de tv konden omruilen. Nou dat was natuurlijk geen probleem! We zijn erg tevreden over de snelheid van mail/vragen beantwoorden en de snelheid van leveren en omruilen! Ik kan HelloTV aan iedereen aanbevelen voor de goede service en uitleg!