Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roeland Lenoir 16-08-2020

Ik had een scanner besteld, handschoenen en een blazer voor het verwijderen van stof. Bij het bestellen gaf ik aan dat ik de producten die leverbaar waren meteen geleverd wilde hebben. Ik had de scanner namelijk snel nodig. Echter werd de scanner niet de volgende dag geleverd maar later geleverd omdat de handschoenen niet op voorraad waren.
Ik heb toen (na 3 dagen) ook nog eens zelf contact op moeten zoeken omdat ik niks meer gehoord had over de levering. Toen ik dit deed werd er belooft de volgende dag te leveren (donderdag) maar dit werd pas zaterdag. Erg slechte communicatie en lange levertijden.

Manuel 16-08-2020

Overzichtelijke site , prijstechnisch goed voor elkaar.
Ik heb gebruik kunnen maken mbt de aanbieding van de Gopro Hero 8 .
Prijs was erg goed ol dat moment , en gecombineerd met de 5 jaar garantie heel gunstig.
Afgehaald in het filiaal Apeldoorn , zeer klantvriendelijk , goed service .
Kortom , een zeer tevreden klant 👍

Frans 16-08-2020

De site is dik in orde, de assistentie bij de keuze van de camera uiterst correct, en accuraat . Dat is, vooral in vakantie tijd en hittegolf , zeker een grote pluim waard. De kwaliteit van camera voldoet ruim voldoende en ik hoop zeker nog meer nu U te bestellen

Lumix bridgecamera 15-08-2020

Prijs en kwaliteit. Ben blij met deze bridgecamera. Stevige body, past bij mijn andere lumix 📸

Nick 14-08-2020

Ontzettend snelle levering na bestelling! Keurig verpakt. Bestelling voldeed aan de verwachtingen. Nu genieten we van het printgemak met onze Canon Selphy 1300 printer. Voordeliger ten opzichte van de concurrentie! Aanrader.

Geesje 14-08-2020

Een vriendin zei van he daar moet je eens kijken.was nog nooit binnen geweest. Zeer vriendelijk personeel, uit stekend goed geholpen e volgende keer dat Ik iets nodig heb ga ik hier weer heen.
Camera tas gekocht erg fijne goede uitleg gekregen en ook nog voor de oude prijs die toen net een uur was veranderd
Zeer tevredsn

Gofer 14-08-2020

Camera nu heeft snel gereageerd, bestelling is accuraat verwerkt, concurrerende prijs.

Jan 14-08-2020

Heb hier een statief gekocht, was niet op voorraad, maar na drie dagen is het toch geleverd. Alles volgens de verwachtingen. Eerder hier een tweedehands flitser gekocht welke een storing had. Kosteloos terug kunnen sturen waarna de flitser terug naar de fabriek is gestuurd en daar is voorzien van een nieuw binnenwerk. Eenmaal weer terug werkte de flitser perfect en dat alles kosteloos vanwege de garantie. ook geen gezeur van heb wel dit of heeft u wel dat gedaan, gewoon netjes afgehandeld zo als het hoort. Dan pas weet je dat je met een goede shop te maken hebt, als er iets niet goed en het goed wordt opgelost. Een zeer tevreden klant.

Ron Geppaart 14-08-2020

Ik was op zoek naar een verrekijker en ja welke ga je nemen. Eerst wat zelfonderzoek en dan rond kijken. Ik kwam bij cameranu.nl en hebben mij goed geholpen. Ik kwam met wat ideeen en vanuit daar samen besloten om tot een aanschaf te komen.

Ik was niet in de gelegenheid om naar een winkel te gaan maar de service via telefoon en email is bij cameranu.nl net zo goed. Trouwens geduld hebben ze ook, want dat moet wel met mij.

En wat ik nog wil toevoegen is, vandaag besteld morgen in huis, die klopt!

Niek 13-08-2020

Cameranu.nl is een erg fijne winkel. Ze hebben een overzichtelijke webshop, snelle service en zijn erg klantgericht. Ik heb enkele malen contact gehad met hun klantenservice en ben daar uitstekend geholpen. Als ze beloven om terug te bellen dan doen ze dat ook. Tevens zijn ze ook proactief. Ik had een grote bestelling geplaatst, waarvan enkele producten pas later zouden kunnen worden bezorgd. Ik kreeg direct een belletje met het voorstel om de andere producten al eerder te sturen. Kortom, een fijne winkel met goede klantenservice!

Maarten 13-08-2020

Al vaker spullen gekocht bij CAMERANU.nl. Bij twijfel vooraf even bellen en ze helpen je prima op weg want ze hebben kennis van zaken. Altijd prima geholpen. Levering is supersnel.

Harm Harbers 13-08-2020

Zeldzaam artikel uiteindelijk gevonden bij Camera-Nu. Volgende dag in huis !
Klopt en past precies ! Prima kwaliteit, zoals beloofd.

Jan Steketee 13-08-2020

Goede parate kennis van zaken, zeer hulpvaardig, grote klantvriendelijkheid, snelle levering en goede service bij het aanschaffen van mijn nieuwe Nikon Macro lens 105 mm f 2.8.

Dielquo 13-08-2020

CameraNU is altijd betrouwbaar, snel en vriendelijk. Het is één van de camerawinkels die ik kan aanraden.

Frans 13-08-2020

Wim Stam 13-08-2020

De winkels in Urk en Apeldoorn ken ik goed. Het grote voordeel is dat de mensen uiterst deskundig zijn. Het aanbod van artikelen is overweldigend.
De webshop is goed en overzichtelijk. Levering altijd zoals beloofd.

Dirk 13-08-2020

Professioneel. Efficient. Vakmanschap. :) goede koffie. Goed advies. Begrijpen de vraag van de klant en gaan daar goed mee om en op in met het advies.

Lynn 13-08-2020

CameraNU is steeds de voordeligste in vergelijking met andere websites.
Had 2 zaken besteld waarvan slechts 1 in voorraad waardoor ik gekozen had om het ene later op te sturen maar de computer had dit verkeerd verwerkt waardoor ik mijn andere item ook niet had ontvangen. Na contact met de klantendienst, werd mijn item in voorraad meteen opgestuurd en had ik deze daags nadien.

Stefpo87 13-08-2020

In de avond rond 23 uur besteld en 12 uur later al in huis. Naast de camera kreeg ik er ook nog een voucher bij om de camera schoon te laten maken. Top service!

Philippe 12-08-2020

Ik heb de shop gevonden via google en moet zeggen dat ik heel tevreden ben met de aankoop,zeer vlugge levertermijn,kortom een prima service!

Mijn volgende aankoop zal ongetwijfeld terug bij jullie zijn!

Kraan 12-08-2020

Lens voor mijn spiegelreflex besteld. Snelle service en bezorging. Netjes verpakt en geleverd.

Diber 12-08-2020

Snelle actie en reactie. Super snelle levering en 'n topproduct!
Kortom een aanrader!

Drikus 12-08-2020

Ik had online een gimball, ronin-sc besteld, na de vlotte levering bleek dat mijn beide videokamera`s niet compatibel waren met de ronin-sc. Ik heb de ronin-sc aangemeld voor retour zenden en ik kreeg een etiket met daarop de gegevens, deze heb ik uitgeprint en op de doos geplakt. Ik heb de ronin-sc in de orginele verpakking op maandag middag teruggestuurd. Ik kreeg op dinsdagavond al een mail, dat de retourzending in orde was bevonden en dat ik mijn aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Op woensdagmiddag om 14.00 uur was het aankoopbedrag al teruggestort.

Matty 12-08-2020

Cameranu is een hele mooie fotozaak(al veel producten bij hun gekocht)vriendelijk personeel.
Ging geregeld even kijken bij cameranu in Urk, maar hebben nu ook een cameranu in Groningen, wat voor ons dichterbij is.
Wilde daar een fotoboek kopen, maar was niet op voorraad. Werd geregeld dat het boek vanuit Urk per post bij mij thuis bezorgd werd, zonder verzendkosten te hoeven betalen, Super!

Hans 11-08-2020

Heel goede uitleg van producten en zeer goede service.Had laatst een defecte accu van mijn DJI Mavic pro 2 maar werd zonder problemen voor een nieuwe omgeruild