Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1039 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk Brons 06-09-2020

Snelle levering en vooraf aan de aankoop werd er goede en duidelijke informatie gegeven

Samuel Goodwin 05-09-2020

The shop had the best selection and the website was setup to pretty quickly and easily find what I was looking for. They also called me directly when there was an issue with shipping. My goods arrived safe and quickly.

Wim ten Hove 04-09-2020

Wat ik vind van deze shop deze is heel netjes en ruim opgezet. Door dat ik op diverse sites heb gekeken naar een nieuwe lens, ben ik hier binnen gelopen en ben er erg goed geholpen, netjes en zeer informatief. Dan koop ik liever live in een winkel dan via het internet.

Eric 04-09-2020

Schappelijke prijs , zeer snelle verzending , en top aankoop , zeer content van de spotter-kijker

Shannon Vreeman 04-09-2020

Via internet navraag gedaan voor het aanschaffen van een nieuwe spiegelreflexcamera. Hierbij werd gelijk goed advies gegeven. Zelf had ik ook nog een camera gezien. Gevraagd of beide camera's naar de verstiging in Apeldoorn gestuurd konden worden. Dit was geen enkel probleem. De volgende werkdag lagen de camera's al klaar. In de winkel vriendelijk begroet en beide camera's uit kunnen proberen. De verkoper was heel eerlijk en gaf goed advies. Als ik ooit wat nodig heb voor mijn camera, dan ga ik dat zeker in deze winkel aanschaffen.

Gerard de Zwaan 04-09-2020

Onlangs Datacolor Sryder X gekocht bij cameranu.nl, vooraf had ik nog wat vragen die binnen 5 minuten werden beantwoord. De levering is zoals beloofd door cameranu.nl al de volgende dag.

Fje 04-09-2020

Gunstige prijs.Inderdaad zoals beloofd snelle levering.Wordt op de hoogte gehouden hoe de bestelling verloopt.

LvR88 04-09-2020

Recent heb ik een WANRD camera insert besteld in formaat S, helaas werd perongelijk maat M geleverd. Dezelfde dag is maat S alsnog direct opgestuurd waardoor ik de volgende dag het juiste product binnen had, op vertrouwen dat ik het foutieve product op zou sturen. Snel en correct gehandeld en bovendien prima opgelost.

Dronecrash zonder garantie van DJI 04-09-2020

Afgelopen maart 2020 had ik een crash met een Mavic Air die ik bij Camera.nu had gekocht.
de drone kwam tijdens het opstijgen met een rotvaart naar beneden, zonder enige reden.
omdat de aankoop minder dan 2 jaar geleden was heb ik deze in mei via Camera.nu verstuurd om te kijken of een eventuele reparatie onder garantie zou vallen.
helaas door diverse redenen heeft de afhandeling erg lang geduurd.
een medewerker van Camera.nu heeft mij, nadat e.e.a. toch wel heel lang ging duren, enorm geholpen en er bij DJI op aangedrongen de zaak op te pakken en dit werkte, zodat ik halverwege augustus mijn drone weer terug had.
zonder deze persoon zat ik er waarschijnlijk nog op te wachten.
DJI kon helaas geen redenen vinden om e.e.a. onder garantie te repareren, ondanks alle gegevens die ik ze heb gegeven en er met de drone geen rare dingen waren uitgevoerd.
de medewerker van Camera.nu was servicegericht en heeft zonder bijkomende kosten van Camera.nu de drone naar me opgestuurd ter compensatie voor het lange wachten.
een klantvriendelijk gebaar wat zeer word gewaardeerd.

Sjoukje 03-09-2020

Altijd volle aandacht en (alle) tijd voor je vragen, Denken met je mee, goede adviezen die gericht zijn op ‘mijn’ belang ! En vaak kan je apparatuur uitproberen, vriendelijk !

HAR 03-09-2020

Het is een mooie site. goed overzicht. zeer snelle levering en een goede prijs

Ruben 03-09-2020

Er zijn veel produkten op voorraad en je kunt er ook voor kiezen om die in de winkel op te halen. Daar staat een professioneel team voor je klaar. Je krijgt standaard vijf jaar garantie zelfs zonder eerst een review te moeten schrijven.

Ruben 03-09-2020

Sybren 03-09-2020

Het was voor mij de eerste keer dat ik in de winkel van Cameranu te Urk was. Als beginnend fotografie liefhebber ben ik zeer goed geholpen. Ondanks mijn nog beperkte kennis werd ik geduldig geholpen. De verkoper nam voldoende tijd voor mijn vragen en ik ben dan ook tevreden met mijn nieuwe Nikon D 5600 naar huis gegaan !

Willy 03-09-2020

alles ok gevonden wat ik zocht prijs kwaliteit duidelijk en zeer snelle snelle levering

Hans Benard 03-09-2020

professionele adviezen en, zeker zo belangrijk, behulpzame medewerkers met aandacht voor de klant!

John de mulder 03-09-2020

Ik koop altijd alles bij camera nu
Ben zelf heel kritisch, maar uiterst tevreden
Rij zelfs met plezier naar de winkel in Urk

Promofoto 03-09-2020

Steeds een vlotte service en de nodige deskundige background
En de dag nadien al in België geleverd.
Een aanrader dus

Carla 03-09-2020

Het is een rustige overzichtelijke site en de prijzen zijn goed in verhouding tot de kwaliteit

Inge veltman 03-09-2020

Top snelle levering, vriendelijke en goede klantenservice.
Zeer behulpzaam en goed geholpen met het retour sturen van fout bestelde product en goed geholpen met het kiezen van het juiste..daarna weer snel geleverd...👍🏻 Blij mee!

Jacques 03-09-2020

Gebruiksvriendelijke site. Vaak ook duidelijke uitleg. Concurrerende prijzen. Snelle en vlotte service.

Mo 03-09-2020

Vriendelijk personeel. Ik kom er graag en zal dit ook doen omdat ik regelmatig iets nodig heb. Goede uitleg.

Chris E. 02-09-2020

Lowepro smartphone pouch. Het product was volgens de website niet in voorraad. Ik heb gevraagd mij op de hoogte te houden. Een dag later kreeg ik een bericht met vermelding van de datum dat het product zou binnenkomen en heb onmiddellijk besteld. Op de vermelde datum werd het product verstuurd. Een dag later werd het thuis geleverd. Top service!

Mike 02-09-2020

Netjes conform afspraak. Artikel was niet goed, dus kon het zonder problemen terugsturen.

Roobert Krom 02-09-2020

Kennis van zaken en vriedelijkheid.probleem in een maal opgelost.snelle afhandeling per telefoon.