Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 24-08-2022

Normaal gesproken had ik een 9 gegeven.
Internet aankoop van een Canon Eos R3 met toebehoren ging (door m'n eigen fout) helemaal mis.
Het geld bleef ergens hangen waardoor de camera niet verstuurd kon worden.
Iedereen aan de telefoon, mail en chat gehad, waaronder ook xxx, xxx en xxx van Camera.Nu
xxx en xxx krijgen van mij een 10, xxx krijgt van mij een 1
Zoals Bianca haar mail beantwoordt, zo ga je niet met klanten om die net €6500,00 hebben overgemaakt
Uiteindelijk alles goedgekomen.

Jan 24-08-2022

Ik heb van Sandisk twee geheugenkaarten gekocht van 32 GB 80 Mb/s .
Maar ik kreeg heel netjes twee andere kaarten toegestuurd van 32 GB 130Mb/s hier ben ik heel blij mee.
Ik beveel deze winkel van harte aan, is een leuke winkel en personeel staat je netjes te woord als je een vraag ergens over hebt.

Marco Harderwijk 24-08-2022

Erg goed advies gekregen in de winkel. Ze weten precies wat je nodig heb. Top winkel!

Henk 24-08-2022

Al diverse keren bij Camera Nu iets besteld. Dat is elke keer zeer tevreden verlopen.

Willemien 23-08-2022

Mijn lens was gevallen en heb ik bij CameraNu ter reparatie aangeboden. Ik werd keurig per e-mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken iedere keer. Zo wist ik precies wat de status was.

Brigitte 23-08-2022

Ik ben erg blij met mijn aanschaf bij Cameranu! De site is gebruiksvriendelijk, de producten zijn goed en de bestelling was snel en goed ingepakt geleverd. Daarnaast heel prettig dat je achteraf kunt betalen. Echt top!

Fred Trappenburg 23-08-2022

Afgelopen week een Epson 8558 printer besteld en had deze de volgende dag al in huis. Supersnelle bezorging zodat ik meteen met de prachtige printer aan slag kon gaan!

Mel 23-08-2022

Afgelopen week bij de vestiging Apeldoorn de sensor van mijn camera laten reinigen. Ik kon zonder afspraak terecht en werd in de winkel vlot en vriendelijk geholpen.

De sensor is weer brandschoon (dat scheelt weer wat nabewerking om vlekker te verwijderen uit m'n foto's).

De winkel zelf biedt verder een behoorlijk uitgebreid assortiment, leuk om even rond te kijken.

Christien 23-08-2022

Fijne grote winkel met vriendelijk en kundig personeel. Online is van te voren goed te zien of iets al dan niet op voorraad is. Winkel is goed bereikbaar en parkeren in gratis. Openingstijden in het weekend zijn iets beperkt.

Eveline 23-08-2022

We kwamen voor onze eerste serieuze camera. We verwachtten door de bomen het bos niet te zien. Maar niets was minder waar. We kregen een duidelijk advies en alle ruimte om over onze keuze na te denken. Voelde goed.

Tibor 23-08-2022

Dit is een winkel met mensen die echt verstand van zaken hebben.
De meeste mensen die er werken, werken er ook al heel lang, hebben mijn inziens ervaring in het vak.
Ze nemen de tijd om voor jouw het juiste product te kiezen.
Ik ben natuurlijk geen professionele fotograaf en kan niet altijd overzien wat precies de voor en nadelen van een technische keuze zijn. Zij kunnen dat duidelijk uitleggen.
op die manier ga je naar huis met het product dat voor jouw toepassing het meest geschikt is.
En dan hoeft niet altijd het duurste product te zijn.

Door bovenstaande nog nooit iets gekocht waarvan ik later spijt heb gekregen.
Heb een paar keer problemen gehad met een product.
Dat werd direct en voor mij naar alle tevredenheid opgelost.

Minpunt, nadeel is dat je je auto ergens moet parkeren in Eindhoven.
(dat is de reden dat ik een 9 geef in plaats van een 10)

Naomi 23-08-2022

CameraNu heeft een uitgebreid assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb er tot nu toe altijd gevonden wat ik zocht. Helaas zijn niet alle producten op de website (meteen) leverbaar, maar er zijn genoeg alternatieven voor een soortgelijke prijs. Daarnaast kun je op de website in het filtermenu selecteren of een product op voorraad is of niet.

Ik vind de website persoonlijk erg overzichtelijk. En naast dat er producten te koop zijn, staat er ook erg veel informatie op de website. Dat maakt het voor mij makkelijker om een weloverwogen keuze te maken wanneer ik een product wil aanschaffen. Ook in wat ik überhaupt nodig heb aan producten in verschillende situaties.

Hester Marra 22-08-2022

Via mijn vader gewezen op CameraNU.nl. Hij had al vaak goede ervaringen gehad. Ik was zelf op zoek naar goede maar niet te dure spiegelreflex camera. Ben eerst aan de telefoon en later in de winkel goed geholpen. Goede uitleg gekregen over de camera.

Frans schaap 22-08-2022

Begin juni besloten een canon R7 te bestellen en mijn canon 800d in te ruilen. Inde winkel was alles snel geregeld. Met de gedachten dat de camera eind juni geleverd zou worden. Helaas eind juni bericht dat canon niet genoeg had geleverd. Zou nu eind juli worden ook nu helaas niet genoeg geleverd. Nu begon het toch wel te kriebelen dik ander halve maand geen camera en enige tripjes in het voor uitzicht. Contact opgenomen met Cameranu en deze hadden een zeer mooie oplossing. Toch nog lekker op pad geweest met een camera. Met de gedachte dat het wel eind Augustes zou worden eer ik weer wat zou horen. Maar afgelopen maandag kreeg ik bericht dat de camera was gearriveerd en dat deze opgehaald kon worden.

Ik ben zeer tevreden over het contact en de geboden oplossing.

bj 22-08-2022

ik heb laatst de AF functie van een Tamron G2 lens laten repareren en deze bleek nog binnen de garantie te vallen. Deze is vakkundig gerepareerd en retour gezonden. Over alle stappen is goed en duidelijk gecommuniceerd. Waarvoor dank.

Kim van Eck 22-08-2022

Het bestelproces is heel duidelijk, de levering goed en snel en de medewerkers heel behulpzaam en vriendelijk. Ik ben heel tevreden!

Christian van de Wetering 22-08-2022

Snelle levering. Item wat ik besteld had was pas later te leveren, wed ik keurig over gebeld om in overleg tot een passende oplossing te komen. Welke ook nog eens voordeliger bleek voor mij, het teveel betaalde werd bijzonder snel terug gestort

Hans vK 22-08-2022

CameraNu heeft een prettige, ruime winkel waar ik tot nu toe zonder afspraak binnen enkele minuten aan de beurt ben. En deskundig wordt geïnformeerd. Een plek waar de tijd wordt genomen al je vragen te beantwoorden, daar rijd ik 90 km voor heen en weer. Veel keuze en goede prijs kwaliteit verhouding.

Bart 21-08-2022

Eerste aankoop in Cameranu.nl was een oplader en accu voor mijn camera. De accu was nergens anders meer verkrijgbaar, alleen hier nog. Netjes 2 dagen later thuis ontvangen. De volgende aankoop is ook al gedaan! Camernu.nl is een goede online webshop met een ruim assortiment en bij de producten zie je vaak tips (bijvoorbeeld welke lenzen er op de camer passen) of extra informatie o er het product.

Peter Almere 21-08-2022

Cameranu heeft mij op tijd laten weten dat mijn favoriete camera weer beschikbaar was. Op naar Urk om deze te kopen. Ik werd goed geholpen en ben erg blij met mijn Sony RX10M4. Een uitstekende camera, zeer geschikt op reis en bij wandelingen.

Hans 21-08-2022

Een canon occasion flitser aangeschaft. Beschrijving "minimale gebruikers sporen" was echt van toepassing. Zo goed al nieuw. gewoon TOP. Snelle levering

Petra 21-08-2022

Onze zoon wilde een verrekijker voor zijn verjaardag. Hij heeft zelf uitgezocht welke. Deze besteld, de volgende dag ontvangen.
Een dag er na was 10 euro op onze rekening gestort. Door navraag te doen bleek dat de verrekijker in de aanbieding gekomen was (nadat ik de verrekijker besteld had) . En vond cameraman.nl dat ik daar ook techt op had. Erg attent

Peter 20-08-2022

Keurig gebeld dat mijn zending te laat wss en hoe dat kwam, dat mijn artikelen weer beschikbaar waren keurig met een koerier bezorgd Top service

Muammer 19-08-2022

ik vind het een leuk shop, kon makkelijk vinden wat ik zocht en me levering was snel en in orde bezorgd

Hans (Gouda) 18-08-2022

Ik was op zoek naar een bepaalde camera: compact, middenklasse kwaliteit met sterke zoom eigenschappen. De gewenste camera was echter niet beschikbaar maar ik kon een alert instellen hiervoor. 2 dagen voor vertrek op vakantie kreeg ik bericht, en een dag later de camera. Heel soepel met prima service.