Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1023 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G A Huisman 04-09-2021

Bij CameraNu lopen medewerkers rond, die begrijpen wat je wilt, en alle expertise in huis hebben.
Of het nu gaat over bijvoorbeeld de aanschaf van een nieuwe lens, een statief dat goed bij mij past, een rijstzakje voor ondersteuning bij fotografie vanaf de grond, steeds is de aanschaf tot volle tevredenheid geweest.
Ik heb ervaren dat ik volledig kan bouwen op hun advies.

Daarbij komt een uitstekende service, dus als ik iets voor m'n hobby nodig heb, maak ik graag de toch vrij lange rit naar Urk.

Dat ik als waardering een 9 heb gegeven en geen 10, is omdat ik ervan uit ga dat zij zelf wel weer ergens een puntje vinden waar het nèt weer iets beter kan.

Hugo Gijzen 04-09-2021

Een nieuwe camera in de winkel in Eindhoven gekocht, voorbereid via de site, specifieke info gekregen via een enthousiaste verkoper, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd. Alle tijd, alle aandacht, niets afraffelen.

Ineke 04-09-2021

Helemaal tevreden met de aankoop van mijn Nikon D7500 camera. Het is de heren in het filiaal in Groningen meer dan gegund. Aardig personeel dat vakkundig je te woord staat maar duidelijk ook met veel plezier aan het werk is. Alleen hierom al zou ik bij een volgende aankoop direct terug gaan naar CameraNu Groningen.

Mart k 04-09-2021

Ruim assortiment, en verder goeie prijs / kwaliteit verhouding., Tevens snel geleverd.
Dus helemaal blij 🙂

Rohin 04-09-2021

Ik ben bij camerqnu.nl in Eindhoven geweest, een uitgebreide winkel met alles van A tot Z. Werd in de winkel geholpen door zeer vriendelijk personeel. Ze hielpen me perfect naar het juiste product, geven genoeg tips en willen je alle informatie aanbieden die er is.

stephan 04-09-2021

ben camera nu tegen gekomen op het internet ivm met het zoeken naar een nieuwe camera.
ik had aangezien ik weinig ervaring heb weinig kennis van camera's.
ben meteen heel vriendelijk en vakkundig benaderd en kreeg heel goed advies waardoor ik een goede keus heb kunnen maken en ben uiteindelijk met een mooie camera naar huis gegaan waar ik tot op heden zeeer tevreden en blij mee ben. vond ook fijn dat er gekeken werd wat ik nodig had en niet dat er zo maar iets aan me verkocht werd kortom zeker een aanrader als je op zoek bent naar een camera of accessoires.

GK 03-09-2021

Goede prijs en snelle levering. Daarnaast extra garantie tot 5 jaar gekregen

Rob van den Oever 03-09-2021

Goede omschrijving en je kan vergelijken
Scherpe prijs en snelle levering
Top bedrijf 👍

Marleen 03-09-2021

Voor mijn verjaardag een verrekijker gekregen, gekocht via Internet bij CameraNu, maar ik kon hier niet goed door zien, sterker nog, rechts zag ik zwart en links een klein beetje maar heel onduidelijk, niet handig dus
Ik ben naar Groningen gereden, legde mijn probleem uit en ik werd gelijk begrepen door een heel aardige verkoper, xxx !
Na een flink auto ongeluk heb ik namelijk een whiplash opgelopen en dat werkt op mijn ogen, een brandpunt vinden is bijna niet te doen, dus een bril met aanpassingen en dat moet met de verrekijker dan ook te realiseren zijn
Een wereld ging voor mij open toen xxx me enkele kijkers liet proberen
Ik ben heel blij dat het gelukt is de goede voor mij te vinden
Heel erg dank voor de geweldige service, xxxx

N Hoppenbrouwers 03-09-2021

Een lensbalhouder besteld. Snelle levering. Goede service. Mooie website. Diverse keren bij deze winkel al wat besteld.

André 03-09-2021

Gebruiksvriendelijke website en goede prijzen. Artikelen uit voorraad geleverd zoals aangegeven.

In het verleden hier ook al besteld. Na een tijdje ging een bijgeleverde laadkabel defect. De vervanging was toen snel en goed geregeld vandaar nu hier opnieuw iets besteld.

Fabian 03-09-2021

Ik ben erg tevreden met de service van Cameranu.nl. Duidelijke communicatie bij de aanschaf van apparatuur, maar ook wanneer apparatuur opgestuurd moet worden naar een reparateur houdt het team van Cameranu.nl je regelmatig op de hoogte via e-mail over de status van de reparatie. Dit heeft me verrast, aangezien dit niet overal zo wordt gedaan. Onlangs heb ik ook mijn sensor gratis laten reinigen (door de nieuwsbriefactie). Dit was zo gebeurd.

Bedankt!

Harry 03-09-2021

Nadat mijn D7100 al over de 120000 clicks er op had staan keek ik uit naar een andere camera. Ik had al eens geïnformeerd bij Cameranu voor de D750. Maar dan moest ik nieuw lenzen kopen en dat zag ik niet zitten. Omdat het aanbod van de D7500 steeds af neemt toch eerst er over gelezen. Ik las iets over dat de foto te donker zouden zijn met een Tamron lens. Dat wilde ik wel eens uit proberen. Via de chat kunnen regelen dat er een tweedehands camera van Urk naar Apeldoorn verstuurd zou worden. Zaterdag heb ik het uit kunnen testen. Zag eigenlijk weinig verschil met mijn huidige camera.
Ik wilde wel een nieuwe kopen ook om de garantie 5 jaar.
Dezelfde avond nog een filmpje gemaakt en foto’s. Nu het filmpje was haar scherp en de foto’s ook. IK denk dat dit mijn laatste camera wordt gezien mijn leeftijd.
Gelukkig komen veel instellingen overeen met mijn D7100 Dus hoef niet veel bij te leren.
De D7500 is voor hetgeen ik fotografeer een uitstekende camera. Ben er blij mee.
Cameranu mensen hebben me uitstekend geholpen. Dat geeft wel een stukje vertrouwen.

Teun R . 03-09-2021

Ga graag naar Cameranu.nl om te shoppen ,want je wordt vriendelijk en je krijgt uit gebreid uitleg over het product dat jij wilt kopen.
Terwijl de bestelling klaar gemaakt wordt krijg je netjes nog een kop koffie aangeboden .Mocht de bestelling niet op voorraad zijn ,dan krijg je netjes een mailtje van hun wanneer het product wat jij gekocht hebt in de winkel is gearriveerd.......

Harry Linschoten 03-09-2021

Men had in de winkel de tijd voor mij, om zowel de camera als een nieuwe fototas uit te zoeken en men gaf me een weekend de tijd om te beslissen, de camera werd apart gelegd.

Ben 02-09-2021

Ik heb een nieuwe macrolens gekocht, en een prima inruilvoorstel gehad voor mijn oude lens.
Prima geholpen in de winkel in Amsterdam door kundige mensen.
Zeer tevreden met de service.

Fred Hammink 02-09-2021

zeer goed geholpen door vakkundig personeel , normaal bestelde ik, nu ga ik naar de winkel is zeer goed bevallen

Henny 02-09-2021

CameraNU had een super actie om de camerasensor te reinigen. Tijdens het wachten hebben wij op ons gemak rondgekeken, wij kregen deskundig advies over diverse zaken, en we hebben wat accessoires gekocht, Vriendelijk en deskundig personeel die ruim te tijd voor ons nam.

Peter-56 02-09-2021

De klantbenadering van cameranu.nl is zowel zakelijk als prive prima, bij klachten of niet goed werkende producten wordt er meegedacht, vervangen van producten gaat snel.
Telefonisch wordt je vriendelijk en professioneel te woord gestaan en de medewerker neemt tijd om de klacht of het probleem aan te horen en op te lossen.
Al met al: een prima bedrijf met een goede webshop en prima service.

Luna Hanssen 02-09-2021

Ik heb voor cameraNU gekozen omdat zij de laagste prijzen hebben ten opzichte van andere sites en omdat ik veel positieve reacties hoorde over de site. Ik kan dit alleen maar bevestigen! Ik had een vraag over een artikel dus had contact opgenomen met de klantenservice via Whatsapp en nog geen 5 minuten later had ik een duidelijke en behulpzame reactie. Toen ik het artikel besteld had, was het binnen een half uur verzonden en de volgende dag vóór de middag al in huis. Het zat netjes verpakt en ik ben erg tevreden met mijn aankoop! Dankjewel voor de top service en goede artikelen!

Noah Standaert 02-09-2021

Subliem. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice, er ging iets mis met mijn pakketje en ik een half uur kreeg ik al een mail terug en werd ik direct geholpen. De levering gaat ook zeer snel vandaag besteld, morgen in huis zoals vermeld. Na verschillende aankopen op camera.nu kan ik concluderen dat dit een topbedrijf is! Ik raad dus aan om hier je spullen te kopen!

P.Moree 02-09-2021

kwam met wat vragen, meneer Brummelman heeft mijn vragen prima beantwoord en heb toen op zijn advies een nieuwe goed passende lens bij mijn fototoestel gekocht, ben zeer tevreden naar huis gegaan.

Eric 02-09-2021

Uitstekend service en de Kennis en kwaliteit van de medewerker is uitstekend.

Daniel 02-09-2021

Goed geholpen met het kiezen van een camera en lens. Het was niet op voorraad maar kon de volgende dag makkelijk opgehaald worden.

Wil 02-09-2021

Kopen bij CameraNu.nl is voor mij steevast rekenen op uitstekende service. Het uitzoeken en de juiste keuze maken is doorgaans eenvoudig met veel uitleg en achtergronden zodat je steeds het gevoel hebt goed te zijn geholpen bij je beslissing en aankoop. De leveringen zijn vlot en goed. Bij vragen wordt je snel geholpen en alles wordt adequaat afgehandeld. Vakkundig en service gericht personeel maken het kopen compleet. Aanbevolen!