Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Steurtien 18-09-2021

Goede product informatie en hulpvaardig. Snelle levering.
Meerdere keren zeer prettig geholpen.

Linda 17-09-2021

Na vragen via email kreeg ik snel advies voor een een nieuw objectief. Snel en goed geholpen en de volgende dag had ik mijn nieuwe objectief al in huis. Ik ben een zeer tevreden klant.

Alex 17-09-2021

Super snelle afhandeling, voor een vraag was klantenservice perfect bereikbaar!

Linda van Duuren 17-09-2021

Mooie ruim opgezette nette winkel op Urk. Nieuw uitgebrachte camera's én objectieven volop aanwezig. Meer dan voldoende keuze aan fotocamera tassen waar ik voor naar de winkel kwam. Veel voorraad in hun magazijn.Vriendelijk behulpzaam ervaren personeel. Ruime parkeerplaatsen voor de deur.
Zeker een winkel om voor een volgende aanschaf weer heen te gaan.

H.Berculo 17-09-2021

Prima afhandeling van bestelling. Ik had een fout gemaakt in mijn adres. Heb daarover een mail gestuurd, en prompt is er gereageerd dat het veranderd werd.

Jools56 17-09-2021

Ik koos voor Cameranu.nl omdat ik in het verleden reeds enkele Nikon DSLR-camera's ter plaatse in Urk kocht. Toen ook steeds een prima service gehad en nu bij de online bestelling en levering meer van dat goede. Dus niets dan lof voor de "Urk-mannen" (en vrouwen). De Manfrotto snelkoppeling die ik kocht is een verademing; hij zit vastgeschroefd op de grootformaatcamera en de oude koppeling zit steevast op mijn Nikon D750. Dus tussendoor niet meer prutsen om de koppeling van de ene naar de andere camera te verplaatsen. Wat een luxe...

Erik 17-09-2021

Alles ging weer perfect qua product en levering aan huis! En dat was niet de eerste keer.

rederik de krijger 16-09-2021

Camera.Nu doet wat ze beloven. Ik heb enkele weken geleden een Fujifilm 16mm 1:2.8 R WR lens besteld, had daarvoor een lovend artikel van "Frank Wandelt" gelezen, en binnen twee dagen kon ik hem afhalen op het overeengekomen afleveradres. Ik ben uitermate tevreden over de geboden service en bijna nog meer over mijn nieuwe lens. Een aanrader voor iedere Fujifilm X camera liefhebber.

Jan 16-09-2021

Gewoon een goede shop met het juiste product en lekker snel geleverd volgens de afspraak en goed verpakt.

Joost 16-09-2021

De prettigste fotowinkel van eindhoven

Mooie winkel, overzichtelijk ingedeeld, uitgebreid assortiment en het belangrijkste van een winkel er staan medewerkers met kennis van zaken, die de tijd voor je nemen en je ook nog een kop koffie aanbieden mocht je daar trek in hebben.

Ben je voornemens om een fotocamera te kopen dan wordt hier in de fotozaak wél een accu in de camera gezet, mag je het toestel uitproberen. Iets wat elders niet mogelijk is

Het fijne aan de vestiging in eindhoven is ook dat ze een perfect labo hebben die nog steeds je kleinbeeldfilm op 120-spoel rolfilm in huis ontwikkelen.

Mandy 16-09-2021

Goed advies niet duur en snelle levering!! Niets anders dan dik tevreden over deze firma

Stefan Radrmaker 16-09-2021

Voor het eerst in de winkel van Rotterdam geweest super mooie winkel vriendelijk personeel

Wouter 16-09-2021

Heerlijke dag gehad bij cameranu op Urk. Deskundig advies bij het uitzoeken van een verrekijker. Rustig de tijd gekregen om alle kijkers te proberen en uiteindelijk zeer tevreden met de keuze

Jan VDS 16-09-2021

Ruim assortiment, scherpe prijzen, overzichtelijke en makkelijke webshop. Ik ben uiteindelijk toch naar de winkel gegaan in Eindhoven en kreeg een zeer goede service in de winkel. Zeer veel kennis, deelde waardevolle info en was duidelijk er niet op uit om me de meest prijzige keuzes aan te smeren. Kreeg duidelijke pro's en con's om gerichte keuzes te maken qua objectieven.
Super ervaring en weet alvast waar ik mijn volgende aankopen zal doen!!!

Hanna 16-09-2021

We hebben een fotocamera gekocht, fijne service en snelle verzending. Nadat we iets vergeten waren werden we telefonisch erg goed geholpen welke artikelen we er nog bij moesten kopen. Heel fijn!

Thomas SollVision 16-09-2021

In de middag besteld, kon het vrijwel direct ophalen. Vriendelijk en beleefd personeel. Een zaak die hun klanten goed behandeld!

JO 15-09-2021

Vriendelijk personeel, goed advies over aanschaf lens. Diverse mogelijkheden buiten mogen uitproberen met mijn eigen camera. Goede uitleg over de voor- en nadelen van de lens.
Ruim opgezette winkel, voldoende parkeerplaatsen. Duidelijke instructie over de corona regels in de winkel.

Ricardo 15-09-2021

Zeer professioneel en ook nog eens goede prijzen! Zeer tevreden over de aankoop van mijn Sony A7 III. Zou zeker in het vervolg weer hier bestellen.

Marcel 15-09-2021

Gekozen voor CameraNU, omdat de camera daar leverbaar was en voor een goede prijs. Heel goed geholpen door het personeel in Rotterdam. Ze denken goed mee met je wensen.

Fu 15-09-2021

Ik twijfelde om een Gimbal te kopen voor mij telefoon. Toen ik de actie voor de Zhiyun Smooth-X voorbij zag komen bij Cameranu.nl, wist ik niet precies of dit het juiste was voor mij. De klantenservice van Cameranu.nl is via whatsapp erg toegankelijk. Ik heb mijn vraag kunnen stellen en heb daarop direct antwoord gekregen. Hier was ik erg blij mee en heb uiteindelijk dan ook de gimbal besteld. Goede levering en klantenservice!

Fille 15-09-2021

Wat een service, door onoplettendheid een verkeerd onderdeel besteld, en dit gemeld via de chat na wat wachten reactie gekregen en dan ging het snel… heel snel, direct alles geregeld om het verkeerd bestelde onderdeel terug te sturen via een RMA nr en dit verstuurd op vrijdag via Belgische post, dinsdag melding gekregen dat alles goed was ontvangen en werd omgeruild mits kleine bijdrage naar het juiste onderdeel en vandaag ding dong hier is het nieuwe onderdeel perfect afgeleverd, helaas moet ik nog effe wachten om te testen want ben momenteel op vakantie.

Nienke van der Merwe 15-09-2021

De producten zijn goed geprijsd en er staat voldoende informatie bij. Ook de reviews zijn erg prettig bij het maken van je keuze. Daarnaast is de service ook top: snel verzonden, een tegoedbon voor het reinigen van mijn camera en nog mails met tips voor het gebruik van de camera na aankoop. Ik ben een tevreden klant en zal vaker kopen bij cameranu!

Marjorie 14-09-2021

Vorige week voor onze kleinzoon en onze dochter een mooie kamera rugtas gekocht en voor beiden een extra accu en het is gewoon fijn dat ze bij CameraNu verschillende accu's verkopen voor verschillende camera's, zodat je alles bij 1 winkel kunt bestellen.
Inderdaad de volgende dag keurig netjes verpakt bezorgd en zelfs van de bezorging netjes op de hoogte gehouden.
Super tevreden.

Joyce Meijer 14-09-2021

Ik was bij CameraNu op Urk. Zonder enige twijfel een aanrader. Vakbekwaam, vriendelijk, de tijd nemen zijn enkele kernwoorden die mijn ervaring aldaar weergeven. Een uitstekende balans cq verhouding tussen prijs-kwaliteit-produkt hoort daar zeker bij.
Ik blijf voor al mijn fotografie spullen zeker bij CameraNu kopen….

Gea T. 14-09-2021

Prachtige winkel en vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed onderbouwd advies gekregen, waardoor het v door mij gekocht product prima aansluit bij mijn verwachting.