Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1076 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

pikaatjes 18-03-2024

Een paar dagen na opening in de nieuwe winkel in Rotterdam een nieuwe camera en 2 objectieven gekocht. Wat een fijne ruime zaak! Zoals gewoonlijk hele goeie service, er werd alle tijd voor me genomen, goed advies. Ik heb ook nog 2 camera's en 5 objectieven ingeruild waarvoor ik een heel redelijke prijs kreeg. Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug! (o ja en lekkere koffie en makkelijk parkeren ;-)

Maarten van den Berg 17-03-2024

Ik heb een Sony 35mm f1.8 objectief gekocht bij Cameranu in Amsterdam. Ik kende alleen de winkel op Urk. De laatste jaren is Cameranu flink gegroeid in locaties. Ik ben erg te spreken over de winkel in Amsterdam: vriendelijk en kundig personeel, mooi ingerichte winkel, tijdschriften/fotoboeken in de koffiecorner, koffiecorner voorzien van bankjes, mogelijkheid tot het volgen van workshops/lezingen, groot aanbod tweedehands en nieuw apparatuur. En niet moeilijk doen als je toch een artikel wil retourneren. Voor mij blijft Cameranu mijn favoriete fotozaak.

Carla 15-03-2024

Mooie zaak en erg goed geholpen.
Vriendelijke medewerkers en goede uitleg.
Voldoende parkeerplaatsen en goed te bereiken.

Thom 15-03-2024

Erg goed en deskundig geholpen in de winkel. Zelfs toen ik mijn keuze al gemaakt dacht te hebben en die camera wilde kopen, zette de verkoper er een alternatief naast om nog eens goed te overdenken.

Anton 13-03-2024

Ik ben echt onder de indruk van CameraNu! Ze leveren altijd op tijd en hun producten zijn van topkwaliteit. Het personeel is super deskundig en vriendelijk. Als je een betrouwbare leverancier zoekt, stop dan met zoeken CameraNu is de beste op het gebied van fotografie!

Nico 13-03-2024

Duidelijke webshop
Snelle en nette levering
Zou dr zeker nog een keer iets bestellen

Bart Schudel 13-03-2024

16 mm film laten digitaliseren. Snelle service, goede communicatie en fraai resultaat

Luutdijk 12-03-2024

Nieuwe drone aangeschaft waarvoor ik ND-filters zocht. Gevonden bij Cameranu op de duidelijke en overzichtelijke website. Op voorraad en gelijk besteld en de volgende dag in huis. Kan nu weer verder met mijn onbegrensde hobby.

Ries 12-03-2024

Ik had in de avond iets gekocht online en de volgende ochtend kwam de post het pakket al brengen.
Na de bestelling kreeg ik twee berichten met de status van de bestelling. Product was netjes ingepakt. Alles verliep vlekkeloos en razendsnel. Zeer tevreden met product en service.

Cor 12-03-2024

Recent een Asus beeldscherm bij Cameranu besteld en ik ben erg tevreden over. Het beeldscherm heeft Uitstekend beeld met gekalibreerde kleuren en de bediening is eenvoudig. Naderhand contact gehad met Cameranu v.w.b. mijn verzoek en dat werd akkoord bevonden. Ik ben zeer te spreken over de uitstekende service en de snelle bezorging.

Els van Deuveren 12-03-2024

Aanvraag voor een lens gedaan en de jongeman aan de telefoon, was duidelijk in het advies, de lens gekocht en inderdaad de volgende dag binnen. Thanks team van Cameranu

Hans de Wit 11-03-2024

verschillende spullen besteld welke binnen de afgesproken tijd binnen waren en goed verpakt.
ben blij met deze winkel en webshop omdat je hier dag en nacht terecht kan ook met vragen welke vlot beantwoord orden.
heb daar al veel spullen gekocht en geen enkele teleurstelling wat de kwaliteit van de geleverde spullen betreft.
als er al problemen zijn dan worden deze opgelost.

Maureen E 11-03-2024

Nieuwe lens voor mijn camera besteld, alles kwam erg netjes binnen. Ik had het op zondag avond besteld en maandag avond was het keurig bij mij thuis afgeleverd. Erg blij met het product en uitmuntende levering

Wesley 11-03-2024

Deze shop is erg goed en makkelijk om te gebruiken ik zou ze erg aanbevelen en het pakktje was erg snel geleverd kortom perfect.

Karin 10-03-2024

Mooie webshop , via mijn zoon bij Cameranu terechtgekomen. Snelle levering , Top!

Hans Blokland 10-03-2024

Mooi product voor een goede prijs snel geleverd en hopen op een goede service want daar gaan we voor vandaan deze keuze

Lies Nierop Fotografa Inmobiliaria 10-03-2024

Zoals altijd is de aankoop goed. Al jaren klant. Contact top, levering snel.

Weet je dat ze zelfs in Spanje leveren??

Willem 09-03-2024

Snelle levering! Ruim assortiment. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Goed dat ik deze zaak ontdekt heb.

Tom Loman 09-03-2024

De winkel ademt een serene rust uit en dat voelt prettig. De opzet is goed gelukt. Ik kwam deze keer niet voor een aanschaf maar voor het reinigen van mijn sensor. Ik woon niet in Amsterdam maar vond het een prettig idee om mijn R5 toe te vertrouwen aan de winkel waar ik fijne ervaringen mee heb. Dus ik had de autorit hiervoor over. Prima geholpen. Er werd koffie aangeboden en zo kon ik even de winkel verder verkennen. Ik ben reuze blij met mijn Eos maar mijn hemel, wat een snoepwinkel voor fotografen en drone liefhebbers. Kortom, prachtige winkel, goede sfeer, fijne service.

Amadé Driessen 08-03-2024

Duidelijke website met veel informatie over de producten , bij vragen via de mail krijg je snel antwoord.
Als het product wat je besteld op voorraad is wordt het snel geleverd.
Als ik een product zoek ga ik altijd naar deze website www.cameranu.nl

Erik 07-03-2024

Ik had een fout gemaakt bij het bestellen van een objectief (moest Nikon zijn i.p.v. Cannon) ‘s avond geconstateerd en snel gebeld (bestelling bleek al te zijn ‘afgeleverd’ bij de transporteur. Toen geweldige service van de dame welke ik aan de telefoon had; zij heeft bestelling retour gemeld bij transporteur; ik snel de goede besteld zodat deze toch volgende dag geleverd zou worden (natuurlijk 2 keer moeten betalen maar aankoop retour binnen week financieel geregeld en was de aankoop van het verkeerde object weer terug gestort.
Erg blij met dit bedrijf; daarbij doen ze wat ze schrijven: voor 22:00 uur besteld volgende dag geleverd! (Kunnen veel internet bedrijven voorbeeld aan nemen)
Kortom erg, erg tevreden over Cameranu!!!!

Cameranu.nl 07-03-2024

Zeer klantvriendelijk advies lettend op de aankoop prijs, vond dit zeer belangrijk dat je ook een goed product kan kopen voor een lagere redelijke prijs.

Janine 07-03-2024

Ik vond op deze website de printer waar ik naar op zoek was voor een mooie betaalbare prijs, daarnaast was de verzending snel en ging alles volgens verwachting.

Daniël 07-03-2024

Makkelijke website, goeie navigatie door het menu, duidelijke uitleg en meerdere mogelijkheden tot betalen wat ook erg fijn is.

Pakketje wat snel verstuurd met track en trace code, bij het openmaken was me product zeer goed ingepakt zodat het veilig aankwam.

Dus zeer aan te raden om hier iets te bestellen

Mildred 06-03-2024

Betrouwbaar en snelle levering.
Iedere keer als ik iets bestel heb ik het de volgende dag in huis. Hoe super is dat.