Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geweldige service en uitleg 27-03-2024

Wij hadden geen ervaring met camera's maar waren wel op zoek naar een geschikte camera voor ons gezin.
We werden super ontvangen en hebben een uitgebreide uitleg gehad over verschillende camera's waarbij ze alle tijd namen voor ons, dit heeft er voor gezorgd dat wij onze verwachte keuze hebben bijgesteld naar een Canon R50 en hier hebben we absoluut geen spijt van!
Bedankt!

Koos. 26-03-2024

Ik heb een statief besteld. Mijn bestelling werd binnen een dag geleverd.
De website is zakelijk, geen overbodige frutsels.
Groot pluspunt is de extra info met criteria waar je op moet letten bij aankoop, dit heeft mij enorm geholpen.
Verder heeft de ruime keuze er zeker toe bijgedragen dat ik hier mijn bestelling geplaatst heb.
Enig minpuntje: Het statief heeft twee formaten voor het vastmaken van de camera. Het heeft even geduurd voordat ik er achter was hoe dit werkte. Op de site en ook in de handleiding stond dit niet vermeld.
Verder uitermate tevreden over deze webshop, Voor mijn volgede aankoop ga ik zeker hier als eerste rondkijken.
Zeker een aanrader!

Robbie Koldenhof 26-03-2024

Na mijn eerste DJI Mini 4 Pro drone gekocht te hebben (en duidelijke informatie heb gekregen van de verkoper), heeft dat er zelfs toe gebracht dat ik ook mijn tweede drone (AVATA) kocht. Helaas kocht ik in eerste instantie een verkeerd type maar mocht deze zonder enige problemen 'gewoon' netjes omruilen voor het juiste type. CAMERANU is voor mij als consument DE winkel waar je nog echt fysiek een normale aankoop kunt doen; zonder chatbots en/of het gevoel een nummer te zijn. Toppers daar!!!

Hans 26-03-2024

Cameranu heeft een groot assortiment, ik had snel een SD kaart nodig en dan is het reuze handig dat ik dit op een vestiging kon afhalen, helemaal top!

Fabiënne 26-03-2024

Hele mooie grote winkel in Rotterdam. Voor mij was het de eerste keer dat ik in deze nieuwe winkel kwam. Ik heb mijn oude materialen ingeruild en een nieuwe Canon camera aangekocht inclusief twee lenzen.

De medewerker heeft kundig uitgelegd wat het verschil was tussen twee modellen omdat ik twijfelde en verteld wat het verschil is tussen de RF en RF S lenzen. Heel fijn geholpen. Ik kom zeker terug. Helaas is alleen de afstand voor mij niet zo fijn (best een eindje rijden) en de ligging vind ik persoonlijk niet zo prettig. Ik ben niet zo'n fan van in grote steden rijden etc.

Lammers 26-03-2024

Als fotograaf al 10 jaar klant bij Cameranu. Verschillende ervaringen gehad. Altijd in Eindhoven geweest en deze vestiging is echt mega behulpzaam en vriendelijk. Ze helpen je letterlijk met alles, zoeken het uit. Kan niet anders dan een 10 voor deze vestiging geven.

Alex 25-03-2024

Prima winkelketen: Ruim assortiment, Deskundige (en plezierige) medewerkers en goede prijzen.

Alex 25-03-2024

Prima webwinkel 25-03-2024

Mijn aankoop is de volgende dag gebracht en was keurig verpakt. De website van Cameranu is overzichtelijk en informatief en de nieuwsbrief van Cameranu is leerzaam en zeer interessant om te lezen ! Ik ben er blij mee !

Hans Driessen 25-03-2024

Ontzettend veel keus en mooie scherpe prijzen. Duidelijke en overzichtelijke website.

JW Houtepen 24-03-2024

Voorheen was ik voor mn foto apparatuur vaste klant bij een landelijk bekende keten, tijdens een 'uitstapje' naar cameranu een service-ervaring gehad die ik elders nog nooit heb ervaren. Korte antwoordtijden in de mail en per telefoon. Ik kreeg zelfs alsnog korting tijdens een actie terwijl ik de betreffende spullen al vóór de actie had besteld! Kortom: net weer een bestelling geplaatst, Cameranu heeft er voortaan een vaste klant bij en zal hen zeer zeker aanbevelen!

monica 24-03-2024

superhandig om snel even een foto te hebben. altijd handig om een pakje bij je te hebben

Fbm H. 24-03-2024

Al een tijdje bij Cameranu cameraspullen gekocht zoals mn eerste systeemcamera, lenzen en filters. Allemaal snel verzonden en zoals verwacht aangekomen (2de hands lensbeschrijvingen komen ook overeen met wat je krijgt), als je producten terug wilt sturen wordt er niet zo moeilijk gedaan behalve dat je zelf het terugsturen moet regelen en had ook vragen over het maken van foto's hier ook snel mee geholpen. Al met al zou ik er dus zeker weer bestellen

Han 22-03-2024

Uitstekend geholpen bij het inruilen van mijn camera op een nieuwe met lens. Koffie tijdens het wachten en snelle service zonder te haasten. De verkoper nam alle tijd om mij te helpen. De prijzen zijn markt conform. Online wellicht ietsje goedkoper maar service en uitleg is ook wat waard.

Klaske de Jong 21-03-2024

Wat is het toch fijn, dat er dit soort fysieke winkels zijn, waar je door specialisten geholpen wordt. Goed advies met kop koffie erbij

cjh Lamberts 21-03-2024

Wanneer ik bij Cameranu in Apeldoorn in de winkel kom wordt ik altijd heel vakkundig geholpen.
De beoordeling van een dikke 10 komt hun van harte toe.

Jan G. 20-03-2024

De winkel is goed overzichtelijk. Komt netjes over. Zeer vriendelijke medewerkers eerlijk en oprecht. Het product dat ik wilde aanschaffen werd eerlijk vermeld dat het mogelijk net niet aan mijn verwachtingen zou voldoen. Toch gekocht. Werkt perfect. Er zat een kleine beschadiging aan en dat werd in overleg met een keurige waardebon opgelost. TOP!

Karin Peters 20-03-2024

Ik was op zoek naar een goede lens voor mijn camera EOS 2000D
Toen kwam ik op cameranu.
Heb de referenties gelezen en die waren erg goed.
En heb toen op de,e site naar een lens gekeken .
En heb er 1 gevonden die past op mij camera.
Ik heb toen de lens en een zonnekap besteld.
En de volgende dag had ik de lens al in huis.
De lens zat goed verpakt

Wisse 20-03-2024

Prima winkel en webshop. Kennis paraat en voldoende personeel om je te helpen met eventuele vragen.

Johan 19-03-2024

Goede en vriendelijke verkoper, goede informatie bij de aankoop van een systeemcamera. Prima adres en een uitgebreide webshop. Ook bij een vraag kreeg ik een snel en vakkundig antwoord.

Loes 19-03-2024

Het is een hele leuke, professionele winkel. Ik ben in de winkel in Groningen geweest, hele aardige mensen die dar werken. We weten waar ze het over hebben. Ik ga zeker de volgende keer er weer heen. Cameranu is mijn winkel. Top.

pikaatjes 18-03-2024

Een paar dagen na opening in de nieuwe winkel in Rotterdam een nieuwe camera en 2 objectieven gekocht. Wat een fijne ruime zaak! Zoals gewoonlijk hele goeie service, er werd alle tijd voor me genomen, goed advies. Ik heb ook nog 2 camera's en 5 objectieven ingeruild waarvoor ik een heel redelijke prijs kreeg. Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug! (o ja en lekkere koffie en makkelijk parkeren ;-)

Maarten van den Berg 17-03-2024

Ik heb een Sony 35mm f1.8 objectief gekocht bij Cameranu in Amsterdam. Ik kende alleen de winkel op Urk. De laatste jaren is Cameranu flink gegroeid in locaties. Ik ben erg te spreken over de winkel in Amsterdam: vriendelijk en kundig personeel, mooi ingerichte winkel, tijdschriften/fotoboeken in de koffiecorner, koffiecorner voorzien van bankjes, mogelijkheid tot het volgen van workshops/lezingen, groot aanbod tweedehands en nieuw apparatuur. En niet moeilijk doen als je toch een artikel wil retourneren. Voor mij blijft Cameranu mijn favoriete fotozaak.

Carla 15-03-2024

Mooie zaak en erg goed geholpen.
Vriendelijke medewerkers en goede uitleg.
Voldoende parkeerplaatsen en goed te bereiken.

Thom 15-03-2024

Erg goed en deskundig geholpen in de winkel. Zelfs toen ik mijn keuze al gemaakt dacht te hebben en die camera wilde kopen, zette de verkoper er een alternatief naast om nog eens goed te overdenken.