Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Will 10-04-2024

Goede prijs voor een occasion lens, verpakking en lens zag er ook keurig uit.

Kate 10-04-2024

My favourite store to buy and develop analogue films. The website is user-friendly, the variety of products is great, the delivery is quick, and the prices are great!

Ellie provoost 10-04-2024

Altijd vriendelijk en behulpzaam… en nemen echt de tijd voor je als je hulp nodig hebt .

Thomas 10-04-2024

Cameranu is een prettige, overzichtelijke en betrouwbare winkel. Ik vind het fijn dat ze zo'n breed assortiment hebben. Producten zijn eenvoudig te vinden en er staat voldoende informatie bij de producten. Dat maakt het eenvoudig om je te oriënteren op de producten en om vervolgens ook je aankoop te doen.
Er zijn verschillende betaalmethoden en vanaf het bestelproces tot aan de bezorging wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Op mijn werk heb ik weleens een zakelijke bestelling gedaan bij Cameranu en het was heel fijn dat je dan snel kunt mailen met de medewerkers. Zij denken mee over wat nodig is om een zakelijke bestelling te plaatsen, maar geven ook goede inhoudelijke adviezen over welke producten je het beste kunt bestellen. Dus daar ben ik heel blij mee! Vandaar dat ik nu voor mijzelf ook weer bij Cameranu terecht kwam!

Johan Savelkoul 10-04-2024

Flink assortiment, diverse betaalmogelijkheden, snelle verzending, en als je iets verkeerd besteld hebt, foutje in het adres, of wat dan ook, doet de klantenservice er alles aan om je de juiste producten toch toe te zenden.

Wilma 10-04-2024

Ik ben vanaf het begin dat ik de winkel instapte op 1 maart 2024 vriendelijk ontvangen door de collega’s van camera.nu in Apeldoorn. Heb een goede uitleg gehad over twee camera’s. Had in eerste instantie zelf het idee om een kleine compacte camera te kopen die ik in de binnenkant van mijn jasje kon stoppen. Vanwege goede uitleg kwam ik toch op de Sony Cybershot DSC-RX10 IV compact camera. Een fantastisch advies. Heb meteen daarna een basiscursus fotografie gevolgd en heb veel meer plezier in het fotograferen gekregen. Dank voor jullie hulp en advies! Wilma

Bas 09-04-2024

Goede service, goede prijzen. Ruim assortiment, fysieke winkels, snelle levering. Goede aftersales

Arthur 08-04-2024

Vrijdag aan komen lopen met een vraag over een occasion ( lens ). Werd ruim de tijd genomen om me te helpen onder het genot van een heerlijke kop koffie. Maandag werd ik al gebeld dat de occasion in de winkel stond en dat ik kon komen kijken. Na wederom een kopje koffie en de tijd om alles uitgebreid te kunnen testen tevreden met de lens onder m'n arm de winkel verlaten.

Zeer vriendelijk team van verkopers in de winkel. Nemen alle tijd je te helpen. Aanrader !!

Jose 08-04-2024

Vriendelijk personeel, goede uitleg/vakkundig advies. Bestelde camera binnen enkele dagen binnen.

peter aversteeg 08-04-2024

altijd correcte levering . prettige winkel .Product voldoet aan wat ik wilde .

Selvi 08-04-2024

Ik ging voor advies en werd super snel geholpen. Ook het kopen van mijn producten ging soepel en behulpzaam ..

Renee 07-04-2024

Super fijne klantenservice met een belletje dat het geleverd was op de afgesproken plek omdat ik niet thuis was! Zeer vriendelijk en blij met de bestelling!

Eppinga 06-04-2024

Er was bij mij geen winkel in de buurt dus de aankoop heb ik online gedaan. De website was heel overzichtelijk en de camera die ik zocht was beduidend goedkoper dan elders. Over het gebruik van de camera had ik nog wat vragen. Deze heb ik via de app gesteld, waarop ik erg snel (in de avond zelfs!!) antwoord kreeg zodat ik weer verder kon. Zeer tevreden!

Klant uit Drenthe 05-04-2024

Het is jammer dat de shop in Groningen geen toilet voor bezoekers heeft. Als je van ver komt is dat toch een noodzaak. De zaak is erg klein, en de bediening was wat rommelig. Geen koffie en geen rust om eens even rond te kijken. De prijs van de lens was goed en het feit dat de lens beschikbaar was op deze locatie natuurlijk ook. Ik laat liever geen lenzen thuis bezorgen.

Nikki 05-04-2024

Blij met het product en de snelle bezorging!

Ook was het nog eens netjes verpakt! Kan zeker aanraden hier te bestellen!

Anita 04-04-2024

Super klantvriendelijk of je nu een vraag stelt via de mail of naar de winkel komt, snel, vriendelijk en behulpzaam.
Het bestellen via de website is eenvoudig enige levering aan huis of ophalen 8n de winkel is snel.

Robin 04-04-2024

Ruim assortiment en van alles heeft Cameranu. Goede uitleg bij het artikel maakt het kopen van dat gene erg makkelijk.

BlissfulNomads: Exploring Happiness Everywhere channel 04-04-2024

I am returning monthly, sometimes weekly basis to extend my catalogue with new gadgets, I always find something to buy from this amazing shop. I bought almost everything from this reliable service, and I'm also happy to go to Amsterdam or Urk shops.

arjan 04-04-2024

Cameranu biedt veel keuze, reageert snel op digitaal gestelde vragen en levert voor een mooie prijs.
Bovendien zijn we in Urk fantastisch geholpen.

Timo stelde relevante vragen, heeft oog voor de wensen en eisen die ik aan het gewenste fototoestel stelde en kwam naar mijn mening met objectieve suggesties en slimme tips.
Gevolgd door een aantrekkelijk voorstel.
Ik ben er blij mee.

zeer goede spullen die ik heb aangeschaft 04-04-2024

zeer zeer tevreden over de spullen die ik heb ontvangen,
zeer goed verpakt optijd geleverd.
kwaliteit was ook zeer goed.

B.Duchateau 04-04-2024

CameraNu heeft een super snelle service.
Ook zijn de aangeschafte producten allemaal van hoge kwaliteit.

Daarnaast hebben ze een heel groot assortiment waardoor er keuze is voor iedere portemonnee.

Thijn Helming 04-04-2024

Ik heb vorige week een tweedehands camera gekocht, amper gebruikssporen, je zou denken dat de batterij duur kort is, maar nee die gaat echt heel lang mee. De prijzen zijn nergens goedkoper dan hier dus das echt top! Ik hoop dat ik mooie foto’s kan maken en mijn hobby kan voortzetten.

Arlet 03-04-2024

Een dikke 10 voor het meekijken, adviseren en de juiste optie aandragen met het zoeken naar het passende materiaal voor mijn oudere Canon. En dat alles via de whats-app optie. Nogmaals dank jullie wel.

Rob 03-04-2024

Het is een zeer betrouwbare winkel, de webshop zit ook duidelihjk inelkaar wat het zoeken vergemakkelijkt. Wat ik ook erg belang rijk vind is dat je de artikelen ook kan vergelijken. De klantenservice is ook super goed geen vraag is te veel en je wordt ook snel doorverbonden. Voor mij is Cameranu een hele fijne zaak.

Gert Kracht 03-04-2024

Ik wordt altijd blij in een echte winkel waar je de mogelijkheid krijgt om hands-on te mogen verkennen. Ook de mogelijkheid om kleine producten, zoals filters, vooraf te kunnen bestellen en daarna direct af te kunnen halen op Urk of in Apeldoorn is heel erg fijn.