Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 998 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eleonora 03-04-2024

In de ochtend een bestelling geplaatst, waar ik al een tijd naar uit keek. De bestelling werd die zelfde avond super netjes geleverd! Onwijs blij mee :)!

GreenMachine 03-04-2024

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de levering en werd zelfs hierover nog nagebeld. Zeer attent en een voorbeeld van klantvriendelijkheid. Dat schept vertrouwen. Dank je wel Cameranu.

Mark 03-04-2024

Snelle service.
Nieuw product (godox V1pro) niet alle winkels hadden het op voorraad maar Cameranu wel en binnen een dag geleverd.
Ik heb even contact gehad met de klantenservice over het product, ook daar werd ik zeer netjes en zorgvuldig geholpen.

Diederik van der made 02-04-2024

Ze verkopen idd camera's.

En dat doen ze leuk, aardig, professioneel.

Neem alleen je tijd, dit zijn vakidioten. Ik werd zelfs voor sommige artikelen elders verwezen ivm levertijd. Een gepland bezoek van 15 minuten is al snel een uur of langer omdat alles tot in de puntjes wordt uitgelegd. Ze verkopen hier alles, behalve een miskoop.

Een zegening in de gehaaste tijd waarin we nu leven, echt iemsnd die liefde heeft voor z'n vak en tijd voor je maakt.

Ik ben enorm tevreden!

Hugo 02-04-2024

Ben bij Cameranu uitgekomen, omdat zij de winkel waren waar het product op voorraad was. Geen spijt van gehad. Alle spullen keurig geleverd in nette verpakking. Moest de klantenservice bellen omdat mijn bestelling niet verder leek te komen. Dat bleek te zijn vanwege een nieuw inkoopsysteem of zoiets. Hoefde niet lang te wachten bij het bellen en werd vriendelijk geholpen. En de bestelling werd de volgende dag bezorgd.

Een tweede bestelling ging wel helemaal goed.

Hugo 02-04-2024

Een tweede bestelling ging wel helemaal goed.

Laurens 02-04-2024

Snelle service en prima prijs/kwaliteit. Lang vergeleken en kwam steeds bij CameraNU uit :)

Ian Kneepkens 02-04-2024

Ondanks dat voor mij al vaststond welke camera en welk objectief (Canon R7/100-500mm) ik wilde aanschaffen, werd er voor mij uitgebreid de tijd genomen om de apparatuur te leren kennen en de mogelijkheden te bespreken. Een medewerker heeft mij in de vestiging van Amsterdam-Amstelveenseweg, in maar liefst 1,5 uur enorm vriendelijk en deskundig geholpen. Bij de concurrent was de gehele set €50,- goedkoper, maar de service van CameraNu is dat meer dan waard. Mocht er in de toekomst iets mankeren aan de apparatuur, dan kan ik met een gerust hart terug naar de winkel.

Disbatch 02-04-2024

Vorige week een transportkoffer voor de DJI Air 3 gekocht.
Online besteld en afgehaald in de vestiging Apeldoorn.
Prima service en snelle afhandeling ter plekke.
Zeker een aanrader

jz 01-04-2024

Duidelijke communicatie wbt pre-order. Had wat proactiever kunnen zijn, maar na bellen was alles duidelijk en vriendelijk geregeld.

Erik 01-04-2024

Webshop is overzichtelijk en duidelijk. Het bestrijden artikel kwam goed verpakt en op de beloofde dag binnen. De informatievoorziening is telkens prima in orde. Ik zou hier zo weer bestellen!

Freek Oort 31-03-2024

We dachten op een zondag we gaan effe naar CameraNU in Amsterdam, we wilde een extender 1.4 C, binnen gelopen was het druk we werden snel gevraagd om op de zitbank te gaan zitten alvorens we geholpen werden, een deskundige medewerker heeft ons verder geholpen met raad en daad, we liepen de deur uit met wat we wilden en nog steeds met veel plezier.

Oleksii 31-03-2024

Amazing experience: placed a pre-order on a new X100VI without any payment, got updated about possible delivery dates and got the camera in March.

Jan 31-03-2024

Afgelopen week telefonisch contact gehad ivm een vraag over een artikel dat ik wilde kopen. Zowel op inhoud als klantvriendelijkheid geweldig geholpen.
Artikel, voor een goede prijs, aangeschaft. Werd uitstekend op de hoogte gehouden over het snelle bezorg proces. Artikel keurig ontvangen Bij bevestging brak er iets af van het artikel. Contact opgenomen en wederom super klantvriendelijk geholpen! Kreeg een nieuw artikel toegestuurd! Kijk, aan bovenstaande kunnen heel veel andere bedrijven een voorbeeld nemen. Wat mij betreft een AANRADER & EEN TOP BEDRIJF!

Claudia 31-03-2024

Goede service, goed meegedacht, heel vriendelijk. Goede kwaliteit en zeer betaalbare prijzen.

Gerjan 30-03-2024

Tweedehands camera gekocht bij Cameranu, inclusief jaar garantie. Bestelproces erg fijn en verzending was ook snel. Camera had uiteindelijk maar 60 clicks dus praktisch nieuw. Erg blij mee!

Klaas van der Wal 30-03-2024

Met Cameranu heb ik erg goede ervaring. Voor fotografen de winkel waar je je spullen - vaak voor een aantrekkelijke prijs - kunt aanschaffen. Inruil en verhuur is mogelijk. Cameranu maakt werk van tweedehands en altijd zijn er kortingen. Als je dat wenst kun je gedegen advies krijgen en …. last but not least de Klantenservice! Zij zullen je nooit in de steek laten. En ik kan zeggen dat dát zo is.

Jan Maassen 30-03-2024

Ik kom al jaren bij CameraNU en ik word er elke keer weer gelukkig van. Deskundige voorlichting en altijd bereid om als het niet duidelijk is om het nog een keer luidt en duidelijk uit te leggen. Dit geldt ook als je een keuze moet maken tussen het ene of het andere product. Ze zorgen dat het klopt wat je vraagt en zorgen dat je niet na een bepaalde tijd het gevoel krijgt had ik toch die andere moeten nemen. Het is ook niet altijd het duurste wat ze je aanraden, het is wat jij nodig hebt dat is het belangrijkste. Het geeft een zeer vertrouwt gevoel als je met je aankoop de winkel verlaat. Dus bij mij werkt dat, dat ik zeker weer terugkom.

Jarno Pommerel 29-03-2024

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, vlekkeloos bestellen en hele ruime aanbod. Alles wat een beginnend fotograaf nodig heeft. En mocht het nodig zijn; vriendelijk en deskundige ondersteuning

Wilvor 29-03-2024

Prettig kontakt en vakkundig advies. Bestellen en volgende dag thuis!
Als beginnende “ fotograaf” alles voor de camera kunnen aanschaffen, super!

erwin 29-03-2024

ik koop hier altijd al mijn camera benodigdheden,inclusief lenzen want ze hebben echt goede spullen, geen klachten over deze zaak/dit bedrijf, de tweedehands spullen zijn zoals omschreven, zoals de lens die ik laatst gekocht heb die is echt zo goed als nieuw,heel tevreden met cameranu.nl

Ferdie 29-03-2024

prima informatie, prima service, snel bezorgd. Zeer vriendelijke medewerkers

Anique 27-03-2024

Erg tevreden over het bestelde product en de klantenservice! De levering was ook sneller dan verwacht.

koert 27-03-2024

Aankoop, hoewel een laag bedrag prima geregeld. Voor 22.00 uur besteld en de volgende dag al in huis. Artikel voldoet goed, dit bedrijf komt zijn afspraken na.

Alexandra 27-03-2024

Ik vind het een fijne winkel zowel de webshop als de fysieke winkel.
Ruime keus, goede beschrijvingen bij de artikelen en een hele fijne klantenservice.