Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

schin 21-09-2021

Goed advies welk filter te kopen. Heldere beschrijving van het filter op de website. Correcte levering conform opgave.

ineke 21-09-2021

Goede prijs kwaliteitverhouding en snelle levering: 's avonds laat besteld en de volgende dag meteen geleverd.

valentijn 21-09-2021

de eerste medewerker heeft haar werk niet goed gedaan en heeft mij een oplader dubbel verkocht. de tweede medewerkster heeft het goed opgelost en vakkundig te werk gegaan.

Camera nu Eindhoven 21-09-2021

Ik was in Eindhoven en heb deze winkel bezocht.
Het fijnste is dat je gewoon mag rond lopen zonder dat ze in je nek lopen te hijgen.
Het is ook een prachtige winkel en heel groot.
Na het rondneuzen heb ik photoshop elements gekocht en een boek hierover.
Het personeel is heel erg vriendelijk en bekwaam.
Dit geeft mij een goed gevoel om hier vaker foto artikelen aan te schaffen.

Francis 21-09-2021

Een zeer snelle en goede levering van het product.
De printer is heel erg goed en ik ben er zeer blij mee.

Clementine 20-09-2021

Ruim een jaar geleden een Kobo e-reader bij CameraNu op Urk gekocht, duidelijk en prima advies gekregen. Helaas oplaadproblemen in de vakantie gekregen. Terug bij de winkel is hij ingenomen ter reparatie, want het viel nog binnen de garantie.
Na 6 weken bleek dat hij niet te repareren was...., helaas ook geen e-readers meer in het assortiment. Toch een hele correcte oplossing: keuze tussen tegoedbon of een refund!

HD 20-09-2021

Gewoon snel en goed! Goed en snel! Ontwikkelen in de donkere kamer duurt meestal langer!

Hilde 20-09-2021

In september een Nikon Z6 2 besteld voor afhalen in de winkel in Groningen. Ik heb de camera besteld via de klantenservice, goed en deskundig geholpen door de meneer aan de lijn. Gaf eerlijk antwoord op mijn vragen. Kreeg gelijk de mail dat de camera in de winkel lag en dezelfde week heb ik hem opgehaald. Werd netjes geholpen in de winkel in Groningen en ook daar waren ze eerlijk en deskundig. Naast de Nikon Z6 2 heb ik een Sandisk 64gb geheugenkaart gekocht. De winkel in Groningen is ook netjes en mooi ingericht. Ik ging normaal naar een andere camera winkel, maar in het vervolg ga ik hier zeker weer langs :)

G.J. Naaktgeboren 20-09-2021

Aanvankelijk verkeerde keuze gemaakt maar op advies van uw medewerkers een ander statief gekocht, retourneren was geen probleem, nu zeer tevreden over het geleverde statief.

Leander 20-09-2021

Top geregeld, snelle goed werkend website. Camera online besteld, maar wel opgehaald in filiaal. Was rustig in de winkel dus kreeg de tijd met verkoper de camera door te nemen en bekijken.

Rt 20-09-2021

Ik heb voor cameranu gekozen omdat zij ook fysieke winkels in de buurt hebben.
Heb een sigma 150-600mm lens voor Sony besteld en werd de volgende dag al geleverd

Renzo 20-09-2021

Altijd heel tevreden van Cameranu.nl, Ze hebben een breed assortiment en snelle service. Als ik vragen heb over eender wat, helpen ze me onmiddellijk verder! Koop men materiaal hier nu al een tijdje aan en kan zeggen dat ik zowat een vaste klant ben geworden! Heel tevreden!

Grtjs uit België!

Louis 20-09-2021

Large choice, good and rapid technical advice and same-day delivery xxxxxxx

Piet van Bemmelen 19-09-2021

Keurige en snelle afhandeling van de bestelling
Al heel wat jaartjes doe ik hier mn bestellingen en nooit problemen gehad

Roeland 19-09-2021

Het online shoppen gaat best gemakkelijk en de afhandeling en levering was vlot.
Minpunt was dat de lens zomaar aan de voordeur werd geplaatst.

judith 19-09-2021

klopt precies, het gewicht en lengte en de foto ook. al met al een betaalbaar goed statief voor een student zoals mij.

arnaud 19-09-2021

Goed en prettig geholpen door de medewerkers met mijn vragen en keuze ter uitbreiding van mijn setup

Albert van de Meerakker 19-09-2021

Onlangs de Canon EOSR6 gekocht bij CameraNU in Eindhoven. Ik twijfelde nog tussen de R5 en R6 maar het advies was als je niet filmt en je hebt de 45MP niet nodig waarom dan niet kiezen voor de veel goedkoper R6, die al meer dan genoeg mogelijkheden biedt. Ik kreeg volop de tijd om mijn bestaande EF lenzen te testen op de demo R6 zoals o.a. mijn 8-15mm fisheye. Ik ben blij dat ik het advies heb opgevolgd want ik geniet van de mogelijkheden van de R6.

Jos 18-09-2021

Een webwinkel met een zeer ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. De leveringen zijn altijd goed verpakt en worden bezorgd op de afgesproken datum.

J Jansen 18-09-2021

Goed en eerlijk advies. Betrof de informatie en aanschaf van een telescoop met statief voor een beginnende vogelaar. Uitgekomen op een vortex viper HD , 2e hands

Anja Roest 18-09-2021

Super fijne verkopers, gezellig en top uitleg over de camera. Er wordt goed meegedacht en geluisterd en ondanks de drukte alle tijd.

Jeroen 18-09-2021

Erg tevreden over Cameranu.nl. Ik heb meerder producten besteld, altijd een goede prijs en een erg snelle levering zelfs op dezelfde dag van bestellen. Top bedrijf!!!

Sander van Dijk 18-09-2021

Goede beschrijvingen van de producten. Goedkoper krijg je niet, de lagen kosten doen niet af aan de kwaliteit van de producten, service of bezorging!

Karin Gielen 18-09-2021

Elke keer ik iets in deze branche nodig heb kies ik graag voor deze site: correcte en up-to-date info; oog voor detail en ok-prijs.
Wordt prima en snel aangeleverd, kortom helemaal tevreden van!

Pieter 18-09-2021

fijne winkel en snelle bezorging van mijn (schaarse) fotorolletjes! aanrader :)