Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 14-09-2021

Nadat ik eerst in een andere winkel was geweest (zal geen namen noemen) en daar niet zo prettig geholpen was, heb ik gebeld met CameraNu. Ik werd heel vriendelijk geholpen, er werd geluisterd naar mijn wensen en ik kreeg op basis van mijn wensen een passend advies. Daarom heb ik gekozen voor CameraNu.

Dennis 14-09-2021

Heel erg blij met mij nieuwe camera, goed advies gehad en heel vriendelijk geholpen.

Freek 14-09-2021

Na lang zoeken via internet, kwam ik op jullie site met een thuiswinkel waarborg goedkeuring . Dat maakt internet en dus jullie online verkoop betrouwbaar.
Met name de heldere beschrijving van het benodigde artikel met een zeer aantrekkelijk prijs en eenvoudige betaling , gaf de doorslag om het artikel te bestellen. De volgende dag keurig afgeleverd wat ik kon volgen door het track & trace systeem.
Kortom, zeer tevreden met het bestelde artikel wat goed verpakt was.
Dank , jullie maken veilig online thuiswinkelen volledig waar

Gertjan 13-09-2021

Altijd vriendelijk goede en prettige hulp. Duidelijke uitleg. Veel op voorraad Ik kom graag naar deze winkel

Dick Stegeman 13-09-2021

goed en kundig personeel ,zeer behulpzaam wist wat ik wou ken de oudere werknemers nog van vorige werk gever ben er zeer tevreden over rij liever een eindje verder voor goede service.

Bart 13-09-2021

Snelle en vriendelijke beantwoording van mijn vraag. Vervolgens hebben ze het artikel als service gratis en zonder verzendkosten toegestuurd.

Jos 13-09-2021

Mooie toegankelijke webshop. Zeer uitgebreid assortiment en prima prijzen. De artikelen worden snel geleverd.

Martin 13-09-2021

Personeel is betrouwbaar, correct, houdt zich aan afspraken, is deskundig en behulpzaam!

Jessica Bouwmeester 13-09-2021

Super service! Via whatsapp een vraag gesteld en direct antwoord. Ik vroeg of iets anders mogelijk was dan wat op de site stond. Direct goed geholpen en ze konden het precies zo maken als ik wilde. Via mail meteen een bevestiging met betaallink. Volgende dag artikelen al geleverd. Van te voren netjes gebeld of het tijdstip uit kwam! Ken maar weinig bedrijven die zulke goeie service hebben, zo goed bereikbaar zijn, zo vriendelijk zijn en alles voor de klant doen! Kortom; dik tevreden en een dikke 10!

Jp 12-09-2021

Super goed geregeld snel correct en als het niet op voorraad is, komen ze met een passende oplossing of houden ze je op de hoogte wanneer het eventueel wel komt.. service bij reparatie of gebreken is ook goed geregeld..

rudi 12-09-2021

vlotte services, goede afhandeling tevreden over de verpakking. prijs kwaliteit in orde

Henk-Jan 12-09-2021

Mooi strake zaak in Urk.
Genoeg te zien en te voelen aan mooie producten.
Klantenservice was van goede aard en zeer vriendelijk personeel.

Johan 12-09-2021

Betse prijs kwaliteit verhouding, tevens een prima track en tracé update . De bestelling kwam op tijd. Al vaker hier gekocht altijd naar tevredenheid. Zet deze website maar in je favorieten!

Dave 12-09-2021

Een no nonsens bedrijf, spullen op voorraad als een van de weinigen.
Om 23:00 uur besteld en de volgende dag had ik de spullen in huis.
Super goed geregeld.

Sanne 12-09-2021

Precies het product wat ik zocht en wat op voorraad was. Snelle levering want de volgende dag was het al in huis! Ik dacht eerst dat het misschien iets te kort zou zijn maar eigenlijk is het een perfecte strap voor mijn Nikon Zfc .

Sander 12-09-2021

Duidelijke website: artikel op voorraad is ook artikel op voorraad.
Snelle levering zoals op de website vermeld.
In mijn geval zondagmiddag een nieuw scherm besteld rond 17h en maandagmiddag in huis rond 19h.
Bezorging window gemakkelijk te volgen via de track link. Window met definitieve bezorgtijd werd kleiner naarmate de bezorger dichterbij kwam.

Wat andere winkels / websites niet lukte, maakt Cameranu.nl wel waar!
Ik zou hier zeker weer bestellen, top geregeld en waamaken waarmee geadverteerd wordt.

seare Grmay 11-09-2021

Mooi camera gekocht en heel aardig medewerkers zijn daar goed begrijp en goed geholpen

Leon 11-09-2021

Afgelopen week hier een tripod gekocht. Beide artikelen werken goed en zijn beter dan verwacht. :)

Henk 11-09-2021

Nette en eerlijke voorkomen zaak , bestelling mooi op tijd gekregen .
2e bestelling is in back order moet speciaal besteld worden we wachten af zal wel goedkomen verwacht ik.

Karina 11-09-2021

Eigenlijk is het een hele simpele optel som.
+De producten zijn zeer goed.
+De levering is zeer snel.
+Mocht je contact willen dan is het contact prettig.
+De prijzen zijn zeer netjes.
Kortom bij Camera nu ben je op het juiste adres voor prijs en kwaliteit.
Deze aankoop was niet de eerste en zeker niet de laatste.

Werner 10-09-2021

Canon EF(S) naar RF con verter was op voorraad prettig geprijsd en de volgende dag geleverd

Isabella 10-09-2021

Prima webshop, snelle levering alleen onzin dat je zelf moet betalen als je iets retourneert. Verder was ik tevreden maar dit is wel iets wat ik in gedachten hou als ik iets bestel waar ik niet zeker van ben. Dan bestel ik dat liever ergens anders waar eventueel retourneren kosteloos is.

Depoorter Guido 10-09-2021

Alles heel vlot verlopen via de webshop, na afronden van de gegevens en betaling volgende werkdag geleverd.
Aangekochte goederen goed en veilig verpakt geleverd.
Een aanrader.

Hans 10-09-2021

Ik had huiswerk gedaan en wist wat ik wilde, online prijzen vergeleken en kwam uit bij Camera Nu, blij dat er een echte winkel is.
Op het Groenendaal uiterst attent en terzake kundig geholpen, een zeer uitgebreid assortiment in een aangename winkel en voor zeer concurerende prijzen.

HansGN 10-09-2021

Ik kocht een nogal specialistisch item van DJI wat niet op voorraad was. Natuurlijk is dat niet direct leverbaar. Maar omdat ik het na een paar dagen wachten nog niet had ontvangen ging ik naar de winkel hier in Groningen. De medewerker doorzocht meer dan 10 minuten de net aangekomen items en vond het product. Ja. Da's echte service, toch?