Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert kreber 07-09-2021

Snelle en exacte levering, het artikel is in goede orde ontvangen, verder geen bijzonderheden

Theo Beijaard 07-09-2021

Prima geholpen door iemand die weet van de hoed en de rand. Mijn oude lens was gevallen en onscherpe weergave, er volgde een goed advies voor een replacement.
Nikon 24-120 f4

Jeanluc 07-09-2021

Snelle en correcte levering! Goede artikelomschrijving! Ben al klant sinds 2014, dat zegt genoeg zeker...

Lesley 07-09-2021

Fijne winkel, netjes en behulpzaam personeel wat eerlijk is en je goed begeleidt.

Nicoll 07-09-2021

De bestelde artikelen worden keurig en veilig verpakt om schade te voorkomen. Snele en correcte afhandeling. Ben zeer te vreden over
Cameranu. Zou er zo weer wat bestellen als het nodig is.

Hans 07-09-2021

Goede site, veel aanbod, makkelijk te bestellen, goed verpakt en de volgende dag in huis een Jupio batterij.

HjHuijs 07-09-2021

Een bestelling geplaatst voor een product met een in de markt erg uiteenlopende levertijd, soms zelfs 25 weken... Het was op voorraad bij CameraNu.nl
Het product besteld en deze werd binnen 4 dagen bezorgd... en dat terwijl ik blijkbaar het laatste product uit de voorraad had... Ook netjes reactie ontvangen op mijn vraag via e-mail, en het product na bezorging direct (werkend) geïnstalleerd. De levertijd die CameraNu.nl nodig claimt te hebben, die gebruiken ze wel echt helemaal en verzending gaat volgens mij echt niet dezelfde dag al opgepakt. Dat is dan ook een het enige minpuntje, maar al met al, erg tevreden.

Jayson 06-09-2021

Scherpe prijzen! Ik heb een Gopro afstandsbediening besteld en dit werd direct verstuurd. Goeie communicatie over het versturen van mijn pakketje.
Ik ga hier zeker vaker bestellen

Mark 06-09-2021

Wat voor mij cameranu speciaal maakt is de fantastische service. Heel overzichtelijke website met mooie prijzen. Als je er iets koopt en er loopt iets mis, kan je rekenen op een snelle en correcte afhandeling. Het personeel staat voor je klaar met raad en daad. Enorm snelle levering en perfect verpakt.
Voor mij alleszins een adres om steeds weer naartoe te gaan! Top

Gert 06-09-2021

Ben erg onder de indruk van de snelheid, de deskundige adviezen en de prijs-/kwaliteitverhouding. Top winkel dus.

Elly Molijn-Haster 06-09-2021

De winkel is mooi - uitgebreide artikelen
Bijna alles op voorraad
Goede uitleg vakbekwaamheid service gericht duidelijke vraag en antwoord
Goed eerlijk advies
Deze winkel is zeker aan te raden
Het was voor ons de rit wel waard

Ulens.Me 06-09-2021

Cameranu.nl hebben mij ontzettend goed geholpen om mijn online bestelde camera onderdelen zo snel mogelijk bij mij af te leveren. De klantenservice wist mij goed te adviseren in de beschikbare producten en de locatie voor het ophalen.
Daarnaast, bij het ophalen in de winkel heb ik ook een vakkundig advies gekregen over de benodigdheden voor mijn photoshoot.
Kortom, ontzetteng goed geholpen en alles op tijd binnen gekregen!
Erg dankbaar voor de inzet.

Marielle 06-09-2021

Ik heb na lang zoeken en vergelijken een Sony PXW Z90 gekocht bij Camera.nu. Ik heb nog weinig gefilmd maar kan al wel zeggen dat ik over Camera.nu zeer tevreden ben. Ze geven een goede service, hebben professionele medewerkers en een snelle levertijd.

Paul 06-09-2021

Al enkele jaren ben ik een zeer tevreden klant bij CameraNu. Snelle leveringen en het materiaal wordt steeds zeer goed verpakt.
Heb nog nooit iets moeten retourneren, ook niet van de occasions die ik bij deze winkel heb gekocht.
Alles top, echte aanrader!
Groeten uit België.

Remco Vegting 06-09-2021

Goed advies gekregen via chat, telefoon en mail. Ze zijn goed bereikbaar, zeer behulpzaam en vakkundig.
Vervolgens een objectief besteld via de website. Goed op de hoogte gehouden via de mail over mijn bestelling en nette levering.
Topklasse!

Rob 05-09-2021

Na een aantal keren keurig emailcontact over een mogelijke inruil de stoute schoenen aangetrokken en in Rotterdam een rugzak vol foto-apparatuur ingeruild voor een nieuwe set van een ander merk. Anderhalf uur bezig geweest in totaal-er werd écht aandacht besteed aan de inruil. Niet alleen belangstelling voor de spullen, maar ook over de reden van de overstap, en mijn fotografie in het algemeen. Met de nieuwe spullen naar huis gegaan met een goed gevoel. Eén nieuwe lens was niet voorraad, die arriveerde twee dagen later via de post. En de koffie is ook OK.

Jim 05-09-2021

Afgelopen week heb ik een camera gekocht bij cameranu.nl in Amsterdam. De medewerker (Maurice) heeft mij ontzettend goed geholpen om de juiste keuzes te maken. Geen verkoper die kijkt naar ‘hoe kan ik het meeste aan deze klant verdienen’, maar eentje die juist uit ervaring spreekt, kijkt naar de wens van de klant en daar werkt met het motto ‘hoe kan ik deze klant zijn wens vervullen’.

Ik ga voor het aanschaffen van accessoires niet naar de concurrentie, maar blijf vanaf nu een trouwe klant bij cameranu.
Nogmaals bedankt! Ik heb nu al veel plezier van mijn nieuwe Sony A6400.

Sarah 05-09-2021

Ik heb een instax camera gekocht bij cameraNU 📸 Het was supersnel bezorgd en netjes verpakt. Ik ben enorm blij met mijn aanschaf en de snelle service! 🤌🏼En ben zeker van plan om nog een keer hier iets te bestellen! Ik kan iedereen aanraden om bij deze professionals te bestellen 🖤

Kyra 05-09-2021

CameraNU is mijn vaste camera winkel. Online en fysieke winkel. Altijd vriendelijk personeel wat met je meedenkt, wat test-camera's in de winkel om uit te proberen en bedenktijd als de camera toch niet helemaal je ding is. Bij defecten aan de apparatuur (komt niet vaak voor) ook altijd snelle en vriendelijke afhandeling. Enorm tevreden, al een paar jaar!

Arnoud 05-09-2021

Mooie winkel met moderne artikelen.
Goede service en snelle levering.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Michel 05-09-2021

Fijne online shop, altijd goede info en prijs .
Bijzonder snelle levering en info over de bestellingen.

Als particulier en zakelijk diverse malen uitstekend geholpen, erg blij mee.

Henk 05-09-2021

Heb al meerdere producten zoals objectief en statief hier gekocht. Prima producten, prijs vriendelijk en snelle levering! Ben zeer tevreden!

Marleen de Vries 05-09-2021

Op zoek gegaan naar een nieuwe lens voor m’n fotocamera. Met behulp van de klantenservice, uiteindelijk de juiste gevonden! Veel informatie gekregen, en heel fijn en snel contact zo! En dat via Whatsapp, wat een uitkomst! ✨

G A Huisman 04-09-2021

Bij CameraNu lopen medewerkers rond, die begrijpen wat je wilt, en alle expertise in huis hebben.
Of het nu gaat over bijvoorbeeld de aanschaf van een nieuwe lens, een statief dat goed bij mij past, een rijstzakje voor ondersteuning bij fotografie vanaf de grond, steeds is de aanschaf tot volle tevredenheid geweest.
Ik heb ervaren dat ik volledig kan bouwen op hun advies.

Daarbij komt een uitstekende service, dus als ik iets voor m'n hobby nodig heb, maak ik graag de toch vrij lange rit naar Urk.

Dat ik als waardering een 9 heb gegeven en geen 10, is omdat ik ervan uit ga dat zij zelf wel weer ergens een puntje vinden waar het nèt weer iets beter kan.

Hugo Gijzen 04-09-2021

Een nieuwe camera in de winkel in Eindhoven gekocht, voorbereid via de site, specifieke info gekregen via een enthousiaste verkoper, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd. Alle tijd, alle aandacht, niets afraffelen.