Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1022 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Drareg 10-09-2021

Overzichtelijke webshop, gemakkelijk bestellen en de andere dag in huis.
Top

Marco 10-09-2021

Op zoek naar een verrekijker maar nog niet scherp welke. Na lezen van informatie over de verschillen en de betekening hiervan een aantal opties met elkaar vergeleken via de 'vergelijker'. Uiteindelijk de winnaar uit de vergelijking gekocht en deze binnen 48 uur mogen ontvangen. We hebben hem nu een 4 tal weken kunnen gebruiken en hebben geen spijt van de aankoop.

Rob Prinzen 10-09-2021

Goede voorlichting over producten.
Ik had een 2e hands fotocamera gekocht; die kon ik na een maand zonder enig probleem inruilen voor een ander toestel

Ray 10-09-2021

Prachtig product en super snel geleverd. Zeer professioneel bedrijf. Blij met dit adres.

Peter L 10-09-2021

De webshop is overzichtelijk en CameraNU heeft een groot aanbod. De uitleg bij de producten vind ik geweldig. Ik ben een minder geoefende amateur fotograaf en dan helpt de informatie erg goed. Mooi is ook dat je eventueel en van de verschillende winkels kan bezoeken

Fotofanaat 10-09-2021

Cameranu.nl biedt een uitstekende kwaliteit en goede service tegen een zeer concurrerende prijs. Het is een van mijn meest favoriete fotozaken.

MJS 09-09-2021

Gebruiksvriendelijke site. Goede productinformatie en vlotte levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding en scherpe aanbiedingen. Bovendien een 'bemenste' klantenservice! Telefoon wordt snel opgenomen en vragen helder beantwoord. En CameraNu heeft ook fysieke winkels, met ook daar prima service.

Champ 09-09-2021

Was opzoek naar een merk en camera nu verkocht het. Helaas was de eerste keus niet de beste maar heb kunnen omruilen en ben vriendelijk geholpen zowel via de mail, telefonisch als in de winkel Eindhoven.

Minpuntje is dat ze bij retouren de verzendkosten op de klant proberen af te schuiven. Dit staat in ook in hun voorwaarden maar wettelijk gezien behoord de klant alle gemaakte kosten terug te ontvangen.

Emel 09-09-2021

Betrouwbaar omschrijving. Alles kwam goed overeen. Als ik weer een camera ga aanschaffen doe ik zeker bij jullie! Snel en veilig geleverd ook. Vandaag besteld, was morgen in huis

Natasja 09-09-2021

Niks te klagen!

Telefonisch advies ingewonnen omdat ik twijfelde of de lens geschikt was voor zowel mij, als mijn camerabody.
Heb de canon 135mm F2.0 besteld en volgende dag netjes geleverd. Met Klarna betaald, dus achteraf betalen is ook mogelijk, heel fijn. Goeie lens zeker geen spijt van.
Zal volgende keer zeker weer voor camera.nl kiezen als ik advies of uitbreiding van mijn hobby kan gebruiken.
Samengevat, goede service, goed bereikbaar, snelle levering en veel betaalmogelijkheden!
Super!

Eric 09-09-2021

Klantvriendelijk. Meedenkend. Kennis van zaken. Goed naar wensen klant luisteren. Geduldig. Uiteindelijk een mooie Canon G7 mark 2 gekocht. Hier zeer tevreden mee. Koppeling webshop en fysieke winkel werkt goed.

Souhaieb 09-09-2021

I totally recommend the use of Godox LC500R LED RGB Light Stick
it's helping a lot for indoor shoots, with its different colors and also for its white/yellow light.
I tried it outdoor, it's helpful also, but not a lot. I think two of them, can help a lot for outdoor shoots.

Delivery was very fast and the quality is of the tool is very high.

PUH. 09-09-2021

Was een leuke aanbieding voor een polarisatiefilter, met 50% korting. Was al wat aan het oriënteren, maar dit was een leuk buiten kansje. Werd ook vlot afgehandeld, binnen 24 uur in huis zonder verzendkosten.

Nick 09-09-2021

Overzichtelijke website en mooi assortiment. Ik had vrij laat op de avond besteld en toch had ik het de volgende dag binnen. Ik blijf me toch altijd verbazen dat het zo snel kan. Product was goed verpakt en kon niet schuiven in de doos. Er was nog een klein dingetje waarvoor ik de klanten service had benaderd, dat is verder ook goed en netjes afgehandeld. Bedankt!

Michael 09-09-2021

Het hulp ik heb van Budgetcam team gekregen was ongelooflijk.
Nu ben ik overtuigd over de materialen ik gekozen heb.

Sherayda 09-09-2021

Ik ben bij de winkel in Amsterdam geweest en de mensen zijn heel erg klantvriendelijk en helpen je goed. Als je vragen hebt en ze niet meteen het antwoord weten gaan ze echt op zoek totdat ze een duidelijk antwoord hebben gevonden.

Peter Aarden 09-09-2021

Klantvriendelijk en professioneel.
Men neemt alle tijd voor advies en uitleg!

Bas van Krimpen 09-09-2021

Overzichtelijke website waar alles gemakkelijk te vinden is. Telefonische ondersteuning altijd prima en nemen de tijd voor je vragen. De bestelde producten worden snel geleverd binnen 24 uur en wat niet voorradig was wordt gratis nagezonden. Dus top allemaal geregeld.

Serena 08-09-2021

Goede locatie, helaas kon ik de gewenste camera alvorens mijn aankoop niet testen. Wel fijne uitleg gekregen betreft verschillende lenzen.

Odette Beek 08-09-2021

Ik had een kijker gereserveerd onder voorbehoud dat hij voor mij goed zou zijn. In de winkel met testen bleek deze voor mij niet geschikt cq ik vond de kwaliteit tegen vallen voor die prijs.
Diverse kijkers bekeken en uiteindelijk een hele goede gekocht die de helft goedkoper was dan degene die ik op het ook had.
De verkoper kon zijn ongenoegen niet verbergen en liet duidelijk weten dat ik een totaal verkeerde keuze maakte. Nou heb ik al jaren dagelijks een kijker in mijn gebruik en vind het gewoon niet netjes om zo behandeld te worden. Beetje jammer dit…

Edward 08-09-2021

Duidelijk, vriendelijk en doen wat ze beloven! eventuele vertragingen in de levering worden vooraf kenbaar gemaakt, waardoor je weet waar je aan toe bent.

Bert 08-09-2021

De Amsterdamse vestiging van Camera.nu, en haar voorganger, is al jaren mijn vaste stek voor alles wat met fotografie te maken heeft.
Deskundige hulp, geweldige service en veel op voorraad. Dat alles tegen een scherpe prijs.
Waarom zou je dan nog ergens anders shoppen?

Marcel 08-09-2021

Snelle levertijden en een uitstekende communicatie (mail) over de voortgang.

John 08-09-2021

Top team wat werkt bij Cameranu.nl
Ik moest een hele waslijst aan apparaten hebben. Ze konden mij over alles wat vertellen. Ik heb de juiste beslissing genomen om bij jullie te winkelen.

Chris 08-09-2021

Ik heb een foto nabesteld. Die is prima afgeleverd.
Ik heb wat foto rolletjes ingeleverd die ze eerst ontwikkelen en pas afdrukken als er ook echt wat op te zien is. Chapeau!
M'n sensor is gratis gereinigd. Lekker schoon gevoel :-)
Jammer dat de Canon EF 28-300mm f/3.5-5.6L niet te huur is. Dat zou het een 10 maken.
Een goede winkel met een prima blik op fotografie.