Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roger 24-09-2021

Super vriendelijke medewerkers / medewerksters die echt hun best doen en er niet voor tegen aan zien om je zo goed mogelijk te helpen . Echt prima service !! TOP !!

Wil reus 24-09-2021

Prima geholpen en een goed advies ontvangen . Er werken daar deskundige verkopers.

Rob 24-09-2021

Zonder problemen is mijn defecte, 4 jaar geleden aangeschafte, GoPro camera geheel kosteloos vervangen door een nieuwe camera die ik ook nog zelf uit mocht zoeken!
Perfecte service!
Andere retailers kunnen hier een voorbeeld aan nemen!

kees 24-09-2021

Iets kopen kan je overal eenvoudig, Maar een bedrijf toont wat het waard is, wanneer er een probleem is met een product. Na verlies van een onderdeel van mijn filmcamera heeft cameranu.nl constructief meegedacht aan een oplossing en een onderdeel naar Oostenrijk gestuurd, waar ik de camera zelf weer kon repareren. Service ten top.

SWZ 24-09-2021

Ik had een gebruikte lens besteld die niet volgens opgave de volgende werkdag werd geleverd. Na een paar dagen wachten heb ik contact opgenomen met de klantenservice en om uitleg gevraagd. Het bleek dat de lens in het filiaal in Eindhoven lag en dat deze eerst naar Urk moest worden verzonden vanwaaruit hij naar de klant zou worden verstuurd. Ik heb begrip voor de gehanteerde procedure maar wat ik niet begrijp is dat je daar niet per e-mail van op de hoogte wordt gesteld, immers de volgende werkdag bezorgen kan niet worden waargemaakt. Nadat ik had gebeld werd ik wel keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. De lens die ik had besteld voldeed volledig aan de beschrijving, ondanks dat deze gebruikt was zag hij er nog nagelnieuw uit.

Menno 24-09-2021

Ons contact loopt als stichting (soms) via de zakelijke afdeling van CameraNU.nl Dit contact wordt door ons als bijzonder prettig ervaren. Er wordt snel gereageerd op bijvoorbeeld vragen.

Gert 23-09-2021

Eerlijke behandeling en bij vergissing geen problemen goede uitleg en eerlijk prijs
super snelle levering
zeker is deze shop aan te bevelen

Piet Hofland 23-09-2021

Alleen het afrekenen was een probleem, tip website verbeteren. Na telefonisch gebeld te hebben werd probleem opgelost.
Account aangemaakt. Wat het probleem was konden ze mij niet vertellen.
Veel succes, kom zeker bij jullie terug.

Bert 23-09-2021

Ik ben zeerctevreden over Cameranu.nl, snelle levering, keurig en stevig verpakt, gratis tracking code. Nee, ik kan geen negatief punt vinden chapeau!

Kevin 23-09-2021

Heb een intervalometer aangekocht, was duidelijk op de site aangegeven voor welke camera dit kon gebruikt worden, dus geen twijfel bij aankoop.
Ook verzending zoals Beloofd, had het op tijd voor de verjaardag van mijn vrouw.

Jeroen 23-09-2021

Ik ben zeer prettig geholpen door CameraNu. Ik vroeg hun om advies over mijn bestaande uitrusting en kreeg een eerlijk antwoord waar ik goed mee uit de voeten kon. Daarna een bestelling geplaatst in de shop en deze werd netjes de volgende dag geleverd.

Reza 23-09-2021

Zeer betrouwbare winkel, met deskundig en vriendelijk personeel. Goede uitleg over product. Wordt niet aangedrongen naar een bepaald merk.

Angelique Wilken 22-09-2021

Goed advies.Duidelijke uitleg en meedenkende medewerkers. Goede argumenten voor vergelijking nieuwe camera keuze. Zeker een aanrader om hier heen te gaan.

Ger neijenhuyzen 22-09-2021

duidelijk te vinden wat je wilt kopen en ook een hele goede service. en het wordt inderdaad de dag erop bezorgd.

MajaDeBij 22-09-2021

Makkelijk besteld, precies op de goeie dag en tijd bezorgd, goeie printer die het gewoon doet, netjes verpakt. Ik heb mede voor deze winkel gekozen omdat er een in mijn stad zit. Snel en netjes. Ook wel fijn dat toen het uitverkocht was, een paar dagen later het weer voorradig was. Allemaal snel en netjes.

Eric 22-09-2021

Ik was in de Van Woustraat Amsterdam om een lens te kopen. Fijne geordende, overzichtelijke winkel. Goed vakkundig advies. Niet alleen over de lens maar ook over de cameratechniek daaromheen. Ook nog een leuke tip over fotobewerking mee naar huis genomen. Dat krijg je als je ook nog een praatje kunt maken. Heel fijn!

Eva Follender 22-09-2021

Erg fijn en vriendelijk werd ik geholpen bij camera.nu. De verkoper nam meer dan de tijd voor mijn vraag over mijn camera en dacht heel fijn mee. Ik was echt verrast door deze manier van service verlenen.

Sanne 21-09-2021

Hey!!
Heele sociale medewerkers en werd goed geholpen en duidelijke uitleg.
Kwamen afspreken na .
Over product!
Werd netjes geleverd
Ik krijg wat er staat.
Een super product 😉
Ga zo door

Ivo 21-09-2021

Veel op voorraad en snel geleverd.
Vooral voor kleine accessoires die je snel nodig hebt, ideaal.

Bas Thijssen 21-09-2021

Goede collectie met nette prijzen. Snelle levering. En goeie service als er toch een keer iets mis gaat.

D 21-09-2021

Ik heb nog nooit zo'n slechte behandeling gehad als bij deze winkel. Mijn artikelen zouden een bepaalde tijd bezorgd worden. Ik daar nog over gebeld met de firma, het zou in orde komen. Krijg morgens een bericht van de post dat hij tussen de bepaalde tijd bezorgd zou worden. Ik speciaal naar huis gegaan om het artikel te kunnen ontvangen. Ligt er een briefje in de bus dat ze 2uur voor de afgesproken tijd aan de deur waren geweest en dat ik niet thuis was. Gek hè!!! Ik gebeld met camera nu en die vonden dat ik flexibel moest zijn. Waarom dat een tijd afspreken zeg dan dat ik de hele dag thuis moet zijn. Tenslotte moest ik ook nog ruim een week wachten tot mijn geld was teruggestort, want ze moesten eerst wachten tot het pakketje terug was bij hun in het magazijn. Ik heb het pakketje nooit gezien of in handen gehad. Echt schandalig nooit zal ik meer iets kopen bij deze firma!!!
Officiele reactie van CameraNU.nl 28-09-2021

Goedemiddag,

Wij begrijpen uiteraard dat het heel vervelend is wanneer PostNL iets vroeger dan aangegeven tijd al op de stoep staat.
PostNL heeft het pakket uiteindelijk afgeleverd bij een pakketpunt in de buurt, maar hier wilde je het niet ophalen.
Wij hebben het pakket daarom terug laten komen naar ons, zodat we zo snel mogelijk het bedrag konden retourneren. Wij doen altijd ons best om binnen 7 werkdagen het geld terug te storten.

Harry Burggraaf 21-09-2021

Medewerkers van Cameranu winkel hebben service gegeven bij mijn aankoop die ik hoog waardeer.
Bij een probleem met de betaling werd er direct in oplossingen gedacht, achteraf bleek het mee te vallen.
Maar de hartelijke en klantverzorgende meedenkwijze was super!

Daan 21-09-2021

Heb een aantal fuji film wegwerpcamera's gekocht voor een lekker lage prijs, daarnaast zijn ze supersnel bezorgd, dank!

Peter de Vink 21-09-2021

De winkel is overzichtelijk ingedeeld, zowel op merken als aanvullende accessoires. Voor mij als Nikon gebruiker was het aanbod volledig en goed te bewonderen.
De medewerker was vriendelijk en deskundig, er was geen wachtrij en tijd genoeg voor mij om vragen te stellen over gebruik en mogelijkheden.

Roy 21-09-2021

Snelle levering. Besteld artikel voldoet volledig aan onze verwachting. Groot assortiment van diverse artikelen.