Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MotoMaus70 28-08-2022

Mooi assortiment en een mooie prijs. Nette communicatie en vlotte levering. Alles prima in orde ontvangen.

nicky 28-08-2022

Ik had een fotorolletje besteld online om in de winkel op te halen. Ik kon het gelijk dezelfde middag ophalen in de winkel! Alles is goed verlopen en de mensen in de winkel waren heel aardig en behulpzaam.
Goede ervaring en ik zou hier zeker nog een keer bestellen

Linda 28-08-2022

Snelle verzending, duidelijke website en precies wat ik nodig had. Helemaal top!

olivier 27-08-2022

dankjewel mensen van cameranu.nl.
Heel vlotte terugname van wat ik aankocht en terugstuurde.
betrouwbare en vriendelijke mensen :-)

Chrit Dreessen 27-08-2022

Ik ben geen negatieve omstandigheden tegen gekomen. Dus alles was in orde.
Ik heb de printer G650 via de webwinkel gekocht dus daar kan ik weinig van zeggen.

djreints 27-08-2022

Goed verpakt, keurig op de afgesproken tijd in huis. Mooie producten van goed kwaliteit en veel keuze.

Maud 27-08-2022

Snelle levering en goed verpakt, een artikel retour gestuurd en ook dit was makkelijk en snel afgehandeld!

Van Aert Christiaan 27-08-2022

Heb tweedehands aangekocht en had zeer snel reactie op mijn gestelde vraag. 30 dagen bedenktijd is zeer goed en snelle verzending.
Dag erna had ik het al in België. Enig nadeel Post NL. met de dozen gesmeten duidelijke sporen, kreeg een ingedeukte doos .
Pluspunt het materiaal was zeer goed ingepakt met luchtkussenentjes waardoor er niets aan het toestel was.

Hanno 27-08-2022

Prima advies en service. Afhandeling van after sales verliep vlot. Alle lof

Martin 26-08-2022

Ruime collectie, zeer informatieve website, redelijke prijzen, zeer snelle en correcte verzending.

Hielke 26-08-2022

Beste medewerkers van Cameranu.nl. Vorige week een videocamera gekocht en deze viel me tegen qua prestaties. Na een prettig gesprek met een medewerker die me uitlegde wat ik moest doen om te retourneren, had ik binnen 2 dagen het geld terug gestort op mijn rekening. Daarna alsnog contact gezocht met advies voor een betere camera. Binnen één uur een mail terug met een deskundig advies, geheel gericht op mijn wensen. Zowel de pré- als de aftersale zijn zeer goed geregeld bij deze shop. Hier koop ik binnenkort weer want ik weet nu dat wanneer het toch weer een miskoop is, wat ik niet hoop natuurlijk, mijn geld in no time is terug gestort. Chapeau voor deze organisatie.

karin 26-08-2022

een superfijne shop,je krijgt goed uitleg,je kan alles vragen ,er is overal antwoord op,ben nu een kleine 14 jaar klant,en echt tevreden

Rick 26-08-2022

Prima winkel,
Toevallig alles elke keer voor de drones hier gekocht!!
Super winkel, service super :-)

Rob 26-08-2022

De website van caneranu is overzichtelijk en makkelijk. Bij vragen reageren ze snel.

Frans 26-08-2022

Professionele afwerking Concurerende prijzen. Uitgebreid aanbod. Verkoper terzake zeer deskundig en draagt zelf een betere oplossing aan. Zeer tevreden.

Koen 26-08-2022

WOW...wat een service van cameranu.nl.
Ik had een probleempje met het monteren van een aangekochte C stand (geen handleiding beschikbaar). Gauw een mailtje gestuurd met vraag voor info, in de hoop dat ik de volgende dag antwoord zou hebben. Nog geen 5 minuutjes later belt een medewerker me zelf op, met de nodige uitleg. Ik kon zó aan de slag.
Bovendien zijn hun prijzen zeer scherp, en is het aanbod aan fotomateriaal zeer ruim.

Mike Hazelaar 26-08-2022

Nu twee keer in de winkel in Apeldoorn geweest, één keer voor mijn moeder en ander keer voor mijzelf. Als eerste; wat een mooie winkel, de ruime keuze in het assortiment, het tentoonstellen van de produceten nodigt echt uit om hier naar toe te gaan.
Het personeel dat in de winkel werkt is vriendelijk, behulpzaam. Hier ook goed en deskundig advies gekregen waar we ook werkelijk wat mee konden.

Ik heb zelf ná 17:00 uur een camera (open box product) besteld, de volgende ochtend rond 10:00 uur kon ik het al afhalen in Apeldoorn. Bij het afhalen van de bestelling bleek er meer in de doos te zitten dan dat ik besteld had. Ik had een Canon eos 90D met 2 lenzen besteld, hier zat als "verassing" (vanuit Canon) ook nog een mooie rugzak en SD kaart bij, waar ik heel blij mee ben.

Het fijne te vergelijking met een concurrent uit Almelo vind ik hier dat medewerkers niet direct op je af stappen. Daarnaast respecteren ze ook elke keuze, of je nou een goedkope of dure camera koopt. Dit laatste heb ik heel anders in Almelo ervaren, vandaar ook mijn keuze om naar Camera nu in Apeldoorn te gaan.

Ik ben erg blij met mijn camera, heb nu al super mooie foto's gemaakt en hoop er nog vele te mogen maken.

Luud 25-08-2022

Al diverse malen spullen besteld. Nooit problemen gehad. De site is goed overzichtelijk. Vergelijken gaat erg simpel.

Erik 25-08-2022

In Groningen in de shop een lens en cameratas gekocht. De lens was niet in de winkel aanwezig, maar zo als belooft de volgende dag thuis bezorgt. De camera tas was tocht te klein en zoals in de winkel al was toegezegd kon de tas in de winkel gewoon worden omgeruild voor een andere camera tas. geen gezeur, maar wel een andere tas. Top

Thea Keeren 25-08-2022

Maandje geleden mijn spiegelreflex camera ingeruild voor een bridge camera. Dit natuurlijk na een prima advies waarbij gekeken werd naar een camera die beter bij mij past, wat betreft gewicht.
Een nabestelling werd de volgende dag geleverd, en ook daarna nog terug geweest omdat iets me niet duidelijk was.
Ik heb een voorkeur voor die winkel in Eindhoven met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Martien 25-08-2022

Snelle en correcte levering goede website tbv bestellen, laten afleveren bij winkel prima service.

Geert-Jan 25-08-2022

Op de website zijn ruim voldoende mogelijkheden om te filteren. Bij het aanklikken van de juiste filters kom je zo doende op de camera die dicht bij je wensen ligt. Erg gemakkelijk in de wirwar van camera's. Op de website wordt verder ook goed advies gegeven waar je echt wijzer van wordt. Na bestellen werd de camera binnen 24 uur keurig afgeleverd, precies volgens belofte.

Staf 25-08-2022

Zeer vlug en correct geleverd. Na de middag besteld en s'anderendaags s'morgens was het thuis. Top.

Bosschebol 24-08-2022

De bestelling had een zeer concurrerende prijs, direct leverbaar en kon hem direct ophalen (of bezorgd laten worden).

Hans 24-08-2022

De shop heeft een goede website, erg overzichtelijk, de prijzen zijn ook goed.
Maar het mooiste is dat men snel verstuurd en ik mijn bestelling volgende om 12 thuis had.
TOP !