Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Albert 01-09-2022

Perfecte camera rugzak zit perfecht genoeg riumte voor meerdere lenzen binnen 1 dag inhuis super snel

fiatPiet 31-08-2022

Ik had via de site een opbergdoos voor SD kaartjes besteld en de volgende dag kon ik het afhalen prima geregeld een fijne opbergdoos, nu raak ik nooit meer sd kaartjes uitzicht.

Rob CC 31-08-2022

Vriendelijk personeel en goed geholpen en goed advies gehad, top!
Een aanrader voor vrienden en kennissen.

Joyrider 31-08-2022

Snelle service en goed prijs/kwaliteit verhouding. Spullen zijn van goede kwaliteit.

Tygo 31-08-2022

Vorige week een DJI Mini 3 Pro besteld, ondanks de te kort aan deze drones uiteraard netjes geleverd binnen 1 werkdag. Super blij mee!

Dirk 31-08-2022

Een drone met enkele toebehoren besteld in de avond, en de volgende ochtend al geleverd. Prima service.

Rob 31-08-2022

Geweldig assortiment en wat belangrijker is goedkoper dan andere aanbieders.

Corvex 31-08-2022

Het was geen enkel probleem om mijn eerste bestelling die ik abusievelijk gemaakt had, te annuleren. De bestelling die ik daarna correct gedaan heb, is snel gearriveerd.

Jorrit 30-08-2022

Snelle levering volgens afspraak.
Goede en bereikbare klantenservice en zelfs het telefoonnummer van de klantenservice dat eenvoudig te vinden is!
Ik kan cameranu.nl van harte aanbevelen bij klanten.

Joske 30-08-2022

Onlangs een nieuwe compactcamera van Olympus gekocht, bij een andere leverancier. Helaas bleek het niet inclusief lensdop te zijn. Gelukkig vond ik op cameeranu.nl de geschikte lensdop en verkochten ze nog een extra accu. Nu kunnen wij de camera gebruiken zonder steeds bang te zijn dat wij de lens beschadigen. De lensdop en accu zijn netjes verpakt en op tijd bezorgd. Nu zijn wij helemaal voorbereid voor onze 3 maanden huwelijksreis!

Joke 30-08-2022

Alleen hier hadden ze de camera, die ik wilde hebben, vandaar mijn keuze. Stelde niet teleur: Goede website, prima service. Snelle levering, dus een aanrader.

Natascha Borgstein 30-08-2022

Geen gedoe, makkelijk bestellen/ophalen en vriendelijk personeel! Ook een grote verscheidenheid aan koopwaar van goede kwaliteit

Wendy 29-08-2022

Zeer zeer tevreden en blij met mn pocket hd print polaroid!!
Zeer snel en netjes met verzenden zelfs ondertekenen (erg veilig ook!
Ook de foto print papier die ik er bestel t zelfde verhaal..
Zeer tevreden met cameraNu.nl
Ik blijf hier zeker voortaan mn spullen bestellen voor mn printer!

Jobje 29-08-2022

Telefonisch goed geholpen ten aanzien van vragen over printer. Printer was er al volgende dag. Was stuk 60 euro goedkoper dan bij de concurent. Heel tevreden met printer. Prachtige printkwaliteit.

Paul 29-08-2022

Had paar accessoires nodig en online stelde.
Snelle service dus erg te vrede

Jestrupp 29-08-2022

Prima geholpen en geadviseerd over een tripod. Goed meegedacht over functionaliteit en bruikbaarheid tijdens hiken. Ik ben blij met de aankoop en goede service.

WJ 29-08-2022

Zeer goede ervaring met de afhandeling van garantie 1.9 jaar na de aankoop. Wegens niet leverbaar van vervanging volledige restitutie gehad zonder morren. Chapeau! Met deze ervaring ga ik hier zeker vaker terug komen.

Evert-jan Braakman 29-08-2022

Had een nieuwe lens besteld (canon 24-70 mm F2.8)
en deze een dag later opgehaald in vestiging Groningen. Erg vriendelijk geholpen en camera sensor laten reinigen.

Top geholpen en erg tevreden!

A . de Swart 29-08-2022

Ik ben uiterst tevreden. De camera zou de volgende dag bezorgd worden. Na bestelling kreeg ik een email, dat er enige vertraging was met de bestelling en dat ze telefonisch contact zouden opnemen. dit werd ook keurig gedaan. Er werd excuses gemaakt en ik kreeg de vraag of ze het ook in de avond mochten bezorgen. Dat vond ik goed en rond 19.30 uur werd de camera bezorgd. Toch nog op de dag na de bestelling. Keurig gedaan.

leonard 29-08-2022

Zeer professioneel, zeer attente en vriendelijke medewerkers die mij ook op een zeer vriendelijke wijze te woord tonden en me ook direct konden helpen met het artikel waar ik voor kwam.

Lens 29-08-2022

De shop was al bekend, er is een uitstekende lens geleverd, goed verpakt en netjes op tijd ! Klasse !

Daniel Oudman 29-08-2022

De ervaring met camera nu was fantastisch. Ik heb eind augustus een DJI Air2s aangekocht. Thuis bleek deze door een fabrieksfout kapot te zijn en moesten we hem weer in leveren. In groningen werd dit meteen serieus opgepakt en werd er direct een nieuwe toegestuurd met PostNL. Deze arriveerde de volgende dag al en was goed verpakt. Kortom, de service van camerabeelden is on point! Zeker een aanrader om camerapparatuur te halen.

Esmee 29-08-2022

Net voor de vakantie een rugzak moeten kopen omdat mn oude sneuvelde. Ze hebben een groot assortiment en mn rugzak werd de volgende dag geleverd. Kwam goed uit zo voor de vakantie. Heb er echt veel plezier van gehad.

Lina 28-08-2022

Rustig thuis kijken en vergelijken al heb je niet direct een camera in je handen. Het gaat om de eerste indruk en keuze. Nadat ik een keuze had gemaakt en de camera had besteld en ontvangen kwam het genot. Een super lichte camera in mij handen. Wat was ik blij. Foto's maken zoals ik dat in mijn gedachten had. Super mooie en scherpe foto's.

Lamberth 28-08-2022

Keurige en eerlijke tekst en uitleg over producten welke men aanbiedt..snelle en accurate afhandeling van bestellingen. Overzichtelijk site.