Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1001 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Theo Heijmans 18-08-2022

Ik heb jullie gekozen vanwege de reviews en de garantie stelling. Dit maakt jullie heel betrouwbaar en dat is gebleken ook.
Ik ben heel tevreden en jullie zijn zeker een aanrader.

Martin 18-08-2022

Prima website met grote collectie. Men heeft gewoon heel erg veel. Cameratoebehoren besteld en zeer vlot en netjes geleverd. Ook de informstie hierover laat niets te wensen over. Het was niet de eerste keer dat ik bij Camera Nu bestelde. Volgende keer weer bij hun. Zeer tevreden.

Bert 18-08-2022

Mijn vrouw fotografeert objecten in een museum t.b.v. registratie in de computer. Ze gebruikte daarvoor mijn oude statief. Was toch niet zo stevig. Gezocht op internet. Advies aldaar: neem een statief voor video's maken. Één uitgezocht. En bij cameranu.nl was de mooiste prijs. Via de website besteld en met een paar dagen al binnen. Zij zeer tevreden en ik dus ook😉

I. Hazelaar 18-08-2022

Wij zijn bij CameraNu.nl heel fijn en vakkundig geholpen. Na een negatieve ervaring bij een andere vakhandel, hebben wij ervoor gekozen iets verder te rijden. Hier een hele goede camera , lens en toebehoren gekocht en prima advies hierin gehad!!

Kortom een heel tevreden klant! Van ons dan ook een 10!

Cat 18-08-2022

De zending was snel en correct geleverd.
Als klant kan je moeilijk meer eisen

Gert 18-08-2022

Correcte prijs, zeer vriendelijk aan telefoon, snelle levering
Kennis van zaken!

Edwin 18-08-2022

Cameratypes-Antwerpen kan ik sterk aanbevelen aan Belgische kopers . Professionele adviseurs staan u te woord en helpen u uitstekend in uw zoektocht naar geschikt fotomateriaal .

FiLou 18-08-2022

Correcte en supersnelle levering.
De site omschreef het product heel correct en levering al de dag daarop.
Competitieve prijs en groot gamma.

David 18-08-2022

koop- en camera nu. het is een leuke ervaring, goede klantenservice een beste products.

Paul Maeyaert 18-08-2022

overzichtelijke website, prijzen zijn correct, levering kan iets sneller maar dat is niet zo bijzonder belangrijk voor mij.
Soms problemen met keuze betaling

ChrDef 18-08-2022

Ik bestel al jaren mijn producten bij cameranu.nl, en ik ben tot op heden nooit teleurgesteld geweest. Ik ben zeer tevreden met de snelle levering en de kwaliteiten van de producten.

Hans 17-08-2022

Had nog wat vragen omtrent het bestellen. Keurig telefonisch geholpen. Nadat de bestelling gedaan was, had ik mijn nieuwe camera ook nog eens de volgende dag al in huis. En de prijs was ook nog eens net iets lager dan elders. Helemaal tevreden dus.

Yvonne 17-08-2022

Al een lange tijd een erg goede ervaring met deze winkel, dus voor de aanschaf van twee nieuwe camera's kwam alleen Cameranu in aanmerking. En wederom niet teleurgesteld. Veel aandacht voor uitleg bij de aankoop.

Gijs 17-08-2022

Als ik nodig heb voor mij camera kijk ik altijd als eerste bij camera nu. Bestelling komen op tijd aan. Er is zelf een bezorg optie die het pakketje de zelfde dag laat bezorgen hier door kon ik het product nog mee op vakantie meenemen.

HGG Reijnen 17-08-2022

Kwam in de winkel in Eindhoven, moest zeer erg naar toilet.
Heb mijn camera op toonbank neergezet, en eerst gevraagd naar toilet.
Was geen probleem.
Wat een opluchting.
Daarna naar parkeer automaat om kaartje te kopen.
Terug naar winkel, waar ik de man bedankte, die me daarna goed geholpen heeft met het reinigen van mijn Nikon D5600
Klein half uur later was alles geregeld.
Top.

Simone 17-08-2022

Ik heb het product gezien via Google zoeken. Ik wist wat ik nodig had. De website was vriendelijk en de betaalmethode ook. Het verzenden was erg snel. Op zondag besteld en maandag in huis. Top en mijn complementen voor de bezorg service. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Erg bedankt

Sony RX100 VI aangeschaft 17-08-2022

Ik ben fanatiek hobbyfotograaf. Wilde graag naast mijn digitale spiegelreflex een compactere kleine camera aanschaffen. Naar de shop in Groningen gegaan en daar vriendelijk en heel goed advies gekregen. Werd getipt voor de Sony RX serie. Omdat ik de keuze toch nog moeilijk vond, thuis gekomen met Camera Nu gebeld. Weer heel fijn geholpen en advies gekregen na goede kritische vragen van de specialist al daar. Toen een weloverwogen keuze gemaakt. De Sony RXVI cybershot gekozen. Heel blij mee.

W. te Niet 17-08-2022

DE beloofde levertijd is stipt nagekomen. De Epson printer voldoet aan alle verwachtingen.

Manon 16-08-2022

Super fijne winkel. Wegwerp camera's gekocht voor onze bruiloft en deze hierna laten ontwikkelen. Foto's waren binnen 3 dagen al klaar en nog geen 2 dagen later lagen de negatieven ook al klaar om opgehaald te worden! Ook kwaliteit van de foto's van de wegwerp camera's zijn verbazingwekkend goed, top!!

Henk Mostert 16-08-2022

Goed en snel geholpen, geleverd, bezorgd en de rugzak voldoet aan mijn wensen.

Benjamin 16-08-2022

Overzichtelijk en veel om uit te kiezen! Bovendien is alles op voorraad en de bestelling heb je binnen een paar dagen al, vaak zelfs al de volgende dag. Overal netjes details, specificaties en foto’s bij. Voor fotografen en videografen (zowel hobbymatig als professioneel) genoeg aanwezig om je hele set aan te schaffen en up to date te houden. Alles wat je mag verwachten van een webwinkel.

Jos 16-08-2022

Snel en correct geleverd, prima dus. Weliswaar zonder omdoos (mogelijk niet op voorraad gezien de grootte van het product), maar dat scheelt ook weer karton in de papiercontainer :-)

WPvR 16-08-2022

Snelle en goede service duidelijke product informatie. Ook vragen worden duidelijk beantwoord.

Roel van Grafhorst 16-08-2022

We zijn voor de eerste keer, bij Cameranu in Urk. Het bestelde product lag al klaar, de inruil snel en eerlijk beklonken. Goede vriendelijke en adequate verkoper. Uitgeprobeerd en meegenomen! Zo natuurlijk en ontspannen, dat je de review eigenlijk vergeet! Zeer tevreden en blij naar huis....bedankt mensen van Cameranu!
Roel van Grafhorst

Bert 16-08-2022

Jullie dienstverlening is voortreffelijk. Alert, vriendelijk en meedenkend.