Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stryda 16-08-2022

Een perfect telefonisch contact gehad met een heel snelle service. Binnen een kwartier was de aankoop geregeld. De body was al beschikbaar maar de lens die ik wilde nog niet. Vandaar mijn telefoontje. Bleek er nog één in aanvraag te staan voor iemand die nog steeds niet had gereageerd. En ik ben echt niet snel van de 10en, maar dit keer wel. En ook zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Echt mijn complimenten. Voor mij is Cameranu de nummer 1 voor aankoop van fotografie spullen.

Judith 15-08-2022

Helemaal blij met deze verrekijker doet het goed makkelijk te gebruiken. Besteld volgende dag in huis.
Zeer tevreden

JL 15-08-2022

Goede shop.
Goede en duidelijke service. Snelle reacties via de email en/of WhatsApp. TopZaak

Ed Erkens 15-08-2022

Was op zoek naar fotorolletje voor mijn schoonvader. Via internet verschillende sites bezocht en kwam uiteindelijk bij cameranu.nl uit. Omdat de prijs goed was. Besteld via internet en betaald via ideal. De volgende dag werd het geleverd in goede verpakking . Dus goede service en levering.een aanrader voor fotomateriaal

Paul Raps 15-08-2022

Ik werd snel geholpen. Er werd niet geprobeerd om me extra dingen te laten kopen. Bediening is professioneel.

Bas 15-08-2022

Fijne shop met goede beschrijvingen en een prima service. Ben goed geholpen met de aankoop van een tweedehands objectief.

Ad 15-08-2022

Ik heb deze shop gekozen, omdat deze het snelst een (extra) Nikon-accu voor mijn Nikon-camera kon leveren, tegen een reeële prijs. De accu was op voorraad, maar toen ik hem bestelde ineens niet meer. Daarna gelijk gechat en kreeg direct een duidelijk antwoord: de accu bleek niet op voorraad bij de shop maar werd elders vandaan gehaald, zodat hij toch op tijd werd geleverd. Zoals beloofd, dus helemaal prima!

Irene 15-08-2022

Bestellen ging gemakkelijk en snel, fijne winkel voor online aankopen en een breed assortiment. Tijdens de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de order.

BZ 15-08-2022

Er ging wat mis met de betaling van mijn bestelling, maar de helpdesk heeft het snel opgelost en de volgende dag had ik mijn statief keurig in huis.

Jeroen O 14-08-2022

Voor mijn dochter een verrekijker gekocht om vogels te spotten. Topkijker gevonden en (tegen de laagste prijs) gekocht bij CameraNu.nl.
Mooie kijker, stevig verpakt (zonder loze ruimte/lucht)
Eenvoudig bestelproces, goed geïnformeerd, digitale factuur en kopie pakbon dus steeds op de hoogte. Levering was snel en op afgesproken tijd.
Mijn dochter blij met haar verrekijker en ik met de service van CameraNu.nl.

Jan Poldervaart 14-08-2022

Fijne winkel van CameraNu en vriendelijke bediening. Men neemt de tijd voor je en bieden een kopje koffie aan. Ik kreeg een goede prijs voor de lens die ik wilde inruilen.
De volgende dag had ik al sd kaartje binnen wat ze niet op voorraad hadden
Heb je spullen nodig ga dan naar deze winkel er is een groot assortiment.
Ook leuk, ze bieden regelmatig leuke workshops aan die vaak gratis zijn te bezoeken.

Mark Vos 14-08-2022

Cameranu in Apeldoorn is mijn vaste adres voor alles wat maar met fotografie te maken heeft.
Vriendelijk personeel, het advies wat men hier geeft is uitstekend en de service is voortreffelijk.

patrick 14-08-2022

super blij met mijn sony a7iv gekocht bij cameranu.
na eerst in de winkel de camera uitgeprobeerd te hebben en verschillende lensen te hebben gezien, uiteindelijk hem online besteld bij cameranu en de volgende dag al netjes in huis.

Michael 14-08-2022

professioneel advies zowel online als in de winkel. Online goede uitleg en overzichtelijke informatie en ook de filmpjes zijn erg duidelijk en prettig om naar te kijken. Er is een ruim assortiment op voorraad en altijd scherp geprijsd

Laura 13-08-2022

Informatieve, overzichtelijke site. Duidelijke communicatie en vlotte levering.

Marco Kers 13-08-2022

Goede duidelijke website met een breed assortiment, scherpe prijzen en snelle levering.

JoJa49 13-08-2022

Goed omschreven en what you see, what you get. Uiterst tevreden met de aankoop. Ik zocht en heb het gewenste gekregen

Jeroen 13-08-2022

Ik liep zonder afspraak binnen in de vestiging Eindhoven en vroeg of ik de sensor van mijn camera ook kon laten reinigen. Een kwartiertje later en een kop koffie verder was het al gedaan! Super service!

Cok Nieuwenburg 13-08-2022

Ik moest een accu hebben voor mijn fotocamera, ben even naar Amsterdam gereden, en daar hadden ze het gewoon in voorraad voor een concurrende prijs. In het verleden ook regelmatig geweest, en kwam nooit voor niets.

Aben jos 13-08-2022

Mooie compacte tussen ringen. Snel demonteren en monteerbenodigdheden tussen de lens en fototoestel

Paul 13-08-2022

Gewoon zoals het hoort, nette en vlotte levering! Zal deze winkel zeker aanbevelen.

Ridderbos 12-08-2022

Mooie en Duidelijke webshop vwb aanbod en voorraad.
Overzichtelijke webshop pagina’s met voldoende informatie en uitleg van het product.
Ruime keuze met nette prijzen.
Makkelijke webshop om online je bestelling te plaatsen, ook zonder account.
Achteraf betalen, beste optie ooit.
Snelle en goede levering.
Prima service.
Erg tevreden met mijn aankoop van bestelling tot levering van mijn nieuwe bridge camera van Canon. Zal zeker in de toekomst nog iets bij CameraNU.nl bestellen.

Mark 12-08-2022

Complete webshop met hele goede service. Ik had bijna een verkeerde combi gekocht van body en lens, maar CameraNu nam zelf initiatief door mij te bellen en advies te geven. Heel fijn. Mark

Joe 12-08-2022

Goed service, aardige mensen, kom wel zeker terug.beste camera winkel van Nederland.

Marjolein 12-08-2022

Ook achteraf na aankoop fijn geholpen bij een vraag over instelling van de camera.