Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul v M 09-08-2022

Zeer tevreden. Goede en volledige informatie op de website. Bestelprocedure helder. Zeer snelle levering. En niet moeilijk doen bij retouren.
Perfect!

Marco 08-08-2022

CameraNu is een duidelijke shop, goede info en vooral ook de mogelijkheid om producten te vergelijken vind ik een pluspunt. Ze geven veel uitleg en tips over fotografie en apparatuur.

Peter 08-08-2022

Goede website , waarmee gemakkelijk besteld kan worden. De afhandeling is snel en soepel. Produkt werkt naar behoren.

Landyman 08-08-2022

De bestelling werd correct geleverd binnen de vastgestelde tijd en de tracking werkte heel goed. Enorme keuze uit artikelen en een voordelige prijs.

Remco van Sabben 08-08-2022

Ik koop graag bij Cameranu, de service is heel persoonlijk en fijn. Snelle reactie via whatsapp en mail en je wordt ook altijd netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.

Ik koop hier bijna al mijn apparatuur, camerabody, lenzen, rugtas, audio equipment. Bij aanschaf van mijn nieuwe camera eind 2021 kreeg ik daar een handgeschreven kaartje bij met een persoonlijk bericht en een camerasensor cleaning card voor de komende 3 jaar.

Helaas zit de winkel voor mij niet om de hoek (woon in Zeeland) maar als ik in de buurt ben van een winkel kom ik graag langs. Chapeau voor dit leuke bedrijf met toffe medewerkers!

Leon 07-08-2022

Een goede shop, de producten worden duidelijk met goede uitleg gepresenteerd. En ook de levering was snel.

Marcelloromeo 07-08-2022

Ben goed geholpen en geadviseerd door de medewerker aldaar. Ben tevreden met mijn aankoop !

Louis 06-08-2022

We always found the help we needed and the customer service is really efficient and provide good products!

Dirk&Ada 06-08-2022

Doordat ze een bepaalde tweedehands objectief tekoop hadden, ben ik er naartoe gereden. Koop graag mijn spullen live in een winkel, ipv online. De ervaring die ik toen mocht beleven, heeft mij toen besloten, als ik weer iets nog hebben, ga naar Cameranu. Heb er nu weer een objectief gekocht en nog wat assesoires. Je word er prima geholpen en er is geen haast te bespeuren. Ik heb dat wel anders ervaren. Een heel breed assortiment en heel veel op voorraad, met een goede begeleiding maakt het mijn winkel. Ben dan ook dik tevreden en raad het iedereen aan om de winkel in Urk een keer te bezoeken.

Dirk&Ada 06-08-2022

Doordat ze een bepaalde tweedehands objectief tekoop hadden, ben ik er naartoe gereden. Koop graag mijn spullen live in een winkel, ipv online. De ervaring die ik toen mocht beleven, heeft mij toen besloten, als ik weer iets noig mocht hebben, ga ik naar Cameranu. Heb er nu weer een objectief gekocht en nog wat assesoires. Je word er prima geholpen en er is geen haast te bespeuren. Ik heb dat wel eens anders ervaren. Een heel breed assortiment en heel veel op voorraad, met een goede begeleiding maakt het mijn winkel. Ben dan ook dik tevreden en raad het iedereen aan om de winkel in Urk een keer te bezoeken.

T. 06-08-2022

Zéér goed geholpen, alle tijd gehad om rustig te kiezen en zéér tevreden met mijn aankoop. Een NIKON Z50 + 2 lenzen. Geholpen door Nathan Huisman. Jongste bediende??

Conny 06-08-2022

Prima advies en vriendelijk personeel met verstand van de materie. Daarnaast zijn het liefhebbers van fotografie, waardoor ze alle tijd voor je nemen.

Hijlke Bakker 06-08-2022

Op de website van CameraNu heb ik snel gevonden wat ik zocht: de Nikon DX 18-300 tegen een scherpe prijs. Bij deze lens moet je altijd zelf een zonnekap aanschaffen. CameraNu bood een zonnekap aan van een even goede kwaliteit als die van Nikon maar tegen de helft van de prijs. De lens met de zonnekap had ik de volgende dag al in huis. De lens voldoet mij uitstekend als allround reisobjectief. Ben al met al zeer tevreden!

Frank de Jong 05-08-2022

Ik had diverse Nikon zonnekappen besteld en bij 1 had ik niet goed in de gaten dat het voor een Full Frame lens was.
Tel contact en retourneren was geen enkel probleem mits in onberispelijke staat en goed verpakt.
Werd direkt een RMA ticket gestuurd.
Top gewoon.
Na retourzending dit aan CameraNu gemeld en ook goede feedback.
TOP gewoon !!
Volgende keer weer CameraNu.

T. Brok 05-08-2022

Goed geholpen en duidelijke uitleg gehad bij de aanschaf van een nieuwe lens voor mijn Nikon camera. Meegedacht over wat het beste was voor mij en mijn budget

Ruud van Harten 05-08-2022

Prijs/kwaliteit verhouding is goed. En de levering is erg snel. Prima winkel.

Gerrit 05-08-2022

Duidelijke website, goede omschrijving van product (dji mini 2). snelle levering. Helemaal tevreden.
Bovendien een gratis cursus examen A1/A3 a 99,- bij de aankoop.

Marjon 05-08-2022

Zeer prettig en vakkundig geholpen. Er werd goed de tijd genomen en de uitleg was verhelderend

Djo 05-08-2022

Mocht je ooit wat geprobeerd hebben bij kameraexpress dan is hier je redding!

Alles is miljoen keer beter de communicatie de actuele levertijden die aangegeven worden op de website en ga zo maar door!

Enige waar ik van baal is dat ik cameranu niet eerder had benaderd!

Arvid 04-08-2022

Aangenaam verrast door de vlotte service en communicatie aan correcte prijzen.

Adri 04-08-2022

Goed behandeld en ook meedenken tot nu toe top weinig op aan te merken ook nog mooie winkel

Peter 04-08-2022

No nonsense, eerlijk advies, een goede aftersales, en scherpe aanbiedingen. Zo kan het ook dus.

Teun Riphagen 04-08-2022

Vind cameranu.nl fantastische winkel goede service en je wordt keuring netjes op tijd ingelicht wat betreft de gang van zaken. Alle lof....

Marcelloromeo 04-08-2022

Bram 04-08-2022

Fijne fotozaak, sinds kort ook in Rotterdam een filiaal en dat is ideaal.
Leveren goede spullen en versturen snel, ook in de winkel wordt je goed geholpen en nemen ze rustig de tijd voor je.