Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JoHI 01-08-2022

Soms lopen zaken langs elkaar heen.
Te laat geïnformeerd over voorraad.
Maar goed drone in goede orde ontvangen.

Xander 01-08-2022

Waaaa, ik had een batterypack besteld voor mijn nieuwe camera en per ongeluk de verkeerde besteld. Maar daar kwam ik pas achter toen ik even de tijd had om het ding uit te pakken en te monteren... meer dan een maand later... Met lood in de schoentjes gebeld met Cameranu maar dat was een en al vriendelijkheid en geen enkel probleem. Teruggestuurd en geld terug, volgende dag de goeie in huis met een vriendelijk berichtje erbij. Precies zoals je dat hoopt. Fijn!

Mat 31-07-2022

Goede winkel, grote assortiment, makkelijke website en super snel levering. Dank u wel!

Frans Marks 31-07-2022

Cameranu doet was ze beloven. Snelle levering volgens afspraak. 5 Jaar garantie op camera’s. Snelle reactie op vragen via Whatsapp, zelfs op zaterdag. Gewoon een prima bedrijf.

Barbara 31-07-2022

Bij CameraNU vind ik echt praktisch alles wat ik nodig heb! De verzending is snel, de producten worden keurig verpakt en alles komt netje aan. De keuze van verzendmaatschappijen zou ik persoonlijk bij PostNL houden. Een keer een verzending via Trunkrs gehad die mijn dure lens voor de deur had neergezet.
Als amateurfotograaf is er nog genoeg te leren en ook daarvoor vind ik veel informatie en tips bij CameraNU. De mooie foto’s die ook via Instagram gepost worden (en de acties waaraan je mee kan doen) maar ook de gratis online (tips en tricks via e-mail) workshops zijn inspirerend. CameraNU is eigenlijk echt heel allround en ik slaag praktisch altijd! Het enige wat ik wellicht mis zijn boeken/ebooks over de verschillende vormen van fotografie (bijv. macrofotografie, landschap-fotografie, fotobewerking enz.).

Eric 31-07-2022

Ik heb afgelopen week de Sony RX10 IV gekocht. Eerst een paar vragen gesteld per mail. Supersnel en correcte antwoorden gehad. Gaf een betrouwbaar gevoel. Camera besteld en werd zee snel geleverd.
Ben er heel erg tevreden en blij mee.

gerrit de gans 31-07-2022

De accu voor mijn Mavic 3 was hier voordelig en werd gratis verzonden en is snel bij ons aangekomen.
Pervecte service..

Daphne 31-07-2022

Al meerdere malen in de winkel in Eindhoven geweest en telkens om hulp gevraagd mbt mijn aankopen. Ik word goed gehoord wat betreft de veagen die ik stel en daarop krijg ik goede uitleg over wat de opties en mogelijkheden zijn. Erg fijn dat de uitleg die ik geef over mijn werk er ook echt toe doet.

Ik kom oprecht liever in deze winkel dan dat ik zelf online wat uit ga zoeken over de desbetreffende producten.

Marijn 30-07-2022

Ik vind dit een prettige winkel. Ze hebben heelveel keus, en de verzending is heel snel. Ook in de winkel wordt je beleefd en deskundig geholpen. Ik beveel.deze winkel van harte aan.

Max Ramali 30-07-2022

Artikel opgezocht op de site en aangeschaft in de amsterdamse vestiging. Aankoop verliep vlot.
Goed product zoals omschreven.

Chris 30-07-2022

Een zonnekap voor mijn cameralens onl8ne besteld. Niet goed opgelet en dus de verkeerde. Met medewerker van cameraNU gebeld. Ontzettend vriendelijk en kundig geholpen. Wat ik ook heel erg waardeer is dat er ook goedkopere opties worden aangeboden. Bestelling retour gestuurd, nieuwe (goede) zonnekap was binnen 3 dagen al weer binnen en teveel betaalde geld al op mijn rekening. Ik heb geen 10 gegeven omdat ik wel schrok dat ik retourkosten zelf moest betalen. Als ik overigens beter had opgelet dan had ik dat kunnen vinden op de site.
Kortom : toppers

Mark 29-07-2022

Goed advies (waar twee andere bedrijven mij niet konden helpen), en snelle levering.

Arrie 29-07-2022

Ik heb gekozen voor deze shop omdat ze de lens hadden die ik zocht. Ondanks twee maal telefonisch contact, of de lens idd op voorraad was, lwerd deze met een behoorlijke vertraging geleverd.

James D 29-07-2022

Perfect ervaring!
Webshop is makkelijk te gebruiken. Duidelijk en overzichtelijk. Zoeken levert de juiste resultaten en goed alternatieven. Alles was op voorraad en goede prijs.
Ik heb gebruik gemaakt van zelfde dag levering. Keurig van elke stap op de hoogte gehouden en zelfde dag in huis.
Ik heb div. onderdelen voor een GOPro gekocht.

Jaro 29-07-2022

Ik laat mijn rolletjes altijd ontwikkelen en inscannen bij CameraNu in Eindhoven. Altijd snel en goed resultaat!

Patricia 29-07-2022

Snelle levering van de producten. Goede kwalteit-prijsverhouding.
Daarnaast krijg je heldere , eerlijke en passende informatie op je vragen en overwegingen, zodat je een goede en gedegen keuze kunt maken. Een tevreden klant, die zeker terug komt!

Barbera 29-07-2022

Makkelijke site, snelle levering. Na levering had ik nog enkele vragen, cameranu.nl was telefonisch makkelijk te bereiken en ze konden me ook direct een duidelijk en goed antwoord geven. Erg prettig

Harry van Noord 28-07-2022

Ik koop al jaren bij CameraNu, voorheen fotoBooms in Amsterdam. Tot volle tevredenheid. Zo ook een groothoeklens voor de Nikon Z camera. Bij aflevering door PostNL keek ik toevallig uit het raam en zag dat van de stapel pakketjes het bovenste pakketje op straat viel! Dat bleek het pakketje met mijn dure lens te zijn! Ik heb het pakket geweigerd en CameraNu verwittigd. CameraNu heeft de lens vervangen en binnen twee dagen had ik een andere, zonder gedoe. Geweldige service ondanks dat het vallen niet hun fout was.

Stijlmeesters Marco 28-07-2022

Eerste keer besteld hier! Supersnelle levering, de volgende dag kon ik gelijk genieten van mijn te gekke nieuw bestelde Gimbal Zhiyun Weebill S. Te gek ding waar ik de eerste paar dagen lekker mee bezig ben geweest! Toevallig ben ik pas in de winkel in Rotterdam geweest en daar werd ik snel geholpen. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier besteld heb!

Get framed photography 28-07-2022

Fijne winkel & webshop. Altijd goed advies in de winkel met vriendelijk personeel.
De online webshop werkt goed en is duidelijk. Fijn om te kunnen zien aan de hand van reviews hoe andere klanten over een product denken.

Ernst Duvert 28-07-2022

Sinds een paar maanden weer tijd voor fotografie. Dus ook weer terug naar CameraNu in Urk. Er is altijd veel op voorraad en de prijzen zijn prima. Het mooiste is dat je altijd rustig en goed geholpen wordt aan de balie. Waardevol advies en nuttige vragen over punten waar je zelf niet aan hebt gedacht en die je behoeden voor verkeerde beslissingen. Humor, vriendelijkheid en gericht op het oplossen van een probleem. Ja, soms moet je een kwartiertje wachten voor je aan de beurt bent, omdate de klant vóór jou ook goed geholpen wordt. De webwinkel heb ik inmiddels ook een paar keer gebruikt en zelfs als ik om 17:30 bestelde had ik het de volgende dag in huis. Kortom, ik ga altijd graag even naar Urk.

Ilse 28-07-2022

Met hulp van een kenner een mooie statief voor ons zoon besteld . De kenner gaf al aan dat hij in het verleden ook altijd goed geadviseerd was door camera .nu
Ben dus echt op mondelinge reclame bij camera.nu uitgekomen
Bestelling werd de volgende dag al geleverd .
En zoon is helemaal happy er mee
Wel ben ik benieuwd hoe lang het plastic (de clips en het draai gedeelte ) stand houdt maar dat zal de tijd ons leren !

Adri 28-07-2022

Gekocht en canon 250D omdat hij uit mijn webshops vergelijkingen prijstechnisch zeer goed uit de bus kwam. Daarna een vraag gesteld waarop enorm snel (dezelfde dag) werd gereageerd. Met enig heen en weer mailen kreeg ik steeds een andere suggestie als antwoord voor mijn vraag. Uiteindelijk heb ik de voor mijn situatie geschikte oplossing gekregen. Zeer goede service dus!!! Ik beveel deze leverancier ten zeerste aan.

Hein Fleuren 28-07-2022

De site van CameraNu is een van de beste op het gebied van fotografie: er zijn veel selectiemogelijkheden waardoor je snel vindt wat interessant voor je is. Ik vind het fantastisch dat de online shop is gecombineerd met de fysieke shops, in mijn geval Eindhoven. Het was een best ingewikkelde aankoop (ben van Sony naar Nikon geswitched) die ik had maar daar wordt rustig de tijd voor genomen en alles helder en duidelijk uitgelegd! Ik ben zeer zeer tevreden.

Tieleman 28-07-2022

De winkel in Eindhoven is mooi ingericht. Het personeel is kundig en we werden heel goed en duidelijk geholpen. Er is ook even echt aandacht voor het kopen van een nieuwe camera