Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chris 04-08-2022

Een prima uitleg en positieve afhandeling door de winkelbediende. Ze zemen alle moeite om al mijn vragen te beantwoorden. Prima winkel met zeer veel apparatuur op voorraad. Het is altijd weer een feest om in deze winkel rond te kijken. Ook de site werkt prima. Mijn product via de site naar de winkel laten komen om het daar op te halen. Ging allemaal zeer snel. Ze doen wat ze beloven.

Lois 04-08-2022

Duidelijke uitleg over het product op de website. Snelle levering en product zat goed verpakt.

Robin 04-08-2022

Als fotograaf en videograaf ben ik vaste klant bij Cameranu.nl. Groot aanbod en super duidelijke website waardoor ik alles altijd goed kan vinden. Ook duidelijke productfoto's. Dat mag je natuurlijk verwachten van een camerawinkel. Maar ze doen dit naar mijn mening veel beter dan bijvoorbeeld kamera express. Vaak bestel ik wat en kom ik het dezelfde dag nog ophalen in de winkel, omdat ik toch in de buurt woon. Altijd goede service, ben erg tevreden!

Theo 04-08-2022

Het snel leveren van het product , helaas na navragen hoe ik het product moest plaatsen heb ik gebeld en hebben ze uit gelegd dat ik het verkeerde product had en adviseerde ze het juiste .👍👍

Xander 04-08-2022

CameraNU is een hele fijne site om te bestellen. De levering is erg snel en ben helemaal tevreden!

Rick 03-08-2022

Goede voorlichting , perfecte website , snelle levering (zelfde dag nog). Dit was mijn kennismaking met cameranu.nl en ze hebben een perfecte indruk op mij gemaakt. Ik bestel hier zeker vaker. Super gedaan cameranu.nl

Hans de Cortie 03-08-2022

Prima productie informatie gekregen voordat ik tot aanschaf overging van een macro lens. Ik ben hiervoor 2x in de winkel geweest... De 1ste keer om te laten informeren en de 2e keer om het daadwerkelijk ook te kopen.. Ze hebben me duidelijk het verschil tussen de lenzen uitgelegd en de keuze aan mij gelaten.. Ik voelde beslist geen druk en dat was fijn

Rene 03-08-2022

Zeer fijne winkel, met een groot assortiment.
Verder hebben de medewerkers veel kennis.
Blij dat deze winkel in mijn woonplaats Apeldoorn zit.

Ruud Koppenol 03-08-2022

Al bijna 30 jaar ben ik klant bij Wim Kuhne, eerst bij KJP, daarna Calumet en nu dus CameraNu.nl. In al die jaren ben ik naar volle tevredenheid bediend met prima advies en daarna aanschaf van apparatuur en materialen. Ook nu, de laatste keer weer prima advies gekregen en ik verwacht ook nu niet anders, want de mensen van Calumet zijn gelukkig gebleven. Ze zijn van grote waarde.

Jesse Van wakeren 03-08-2022

Erg fijn geholpen online en in de winkel zeker een aanrader om hier iets te kopen.

Dave Pelham 03-08-2022

I chose Camera Nu as their personal advice is the best for photo professionals in the Netherlands! They listen to your needs, make good suggestions and call around to make sure you get what you need as quickly as possible, I recommend them to every professional I meet!

Paul 03-08-2022

Ik was op zoek naar een goede fotoscanner en had al een voorselectie gemaakt. Uiteindelijk gekozen voor CameraNu. Prijaanbod voor Epson V600 was qua prijs/prestatie aantrekkelijk. Snelheid van leveren was inderdaad vandaag besteld, morgen in huis.

Patrick Clerens 02-08-2022

Snelle en vlotte professionele hulp. Correcte prijs/kwaliteit. Altijd klaar om samen te zoeken naar een gepaste oplossing. Aanrader!

Kaat 02-08-2022

Bestellen van lens ging betrekkelijk eenvoudig. Had eerst contact gehad omdat niet op voorraad. Wat verwarring want medewerker gaf een levertijd van 3 tot 5 werkdagen aan. Blijkbaar kwamer er latere geautomatiseerde berichten dat het enkele weken kon duren ondanks dat ik al besteld had. Uiteindelijk is lens binnen 5 dagen geleverd. Top.

Imants 02-08-2022

Ordered used Nikon D750 DSLR with stated 2300 clicks. But recieved camera with 63 thousand clicks.
Received back my money, but most valuable resource(time) was lost.

Ton Bruins Slot 02-08-2022

Perfecte site, volledig, eenvoudig producten te vergelijken en simpel om te bestellen! Bevestiging en factuur direct na de bestelling en de leveringstijd volgens opgave. Keurig verpakt en beschermd tegen schade. Ben zeer tevreden over het gekochte product!

Predrag 02-08-2022

User-friendly website, good selection, fast delivery, and good prices. Will definitely use it again.

Paul 02-08-2022

Al minstens twaalf jaar koop ik veel van mijn fotoapparatuur bij CameraNU.nl. Altijd de beste prijs en de volgende dag geleverd. Ditmaal was het tijd om mijn Fujifilm 23mm f/1.4 in te ruilen. Dat deed ik in Rotterdam-Noord. Ik kreeg een redelijk bedrag terug voor het oude objectief en sprak verkoper en mede-Fujifilmfan Wim uitgebreid over de nieuwe versie en zijn reisfoto's. Zo was live kopen veel leuker dan thuis op de koerier wachten. En manmanman, dat nieuwe objectief ...

JGBM 02-08-2022

Uitstekend. Overzichtelijke website en een snelle en correcte levering. Niets op aan te merken.

Roosenburg 02-08-2022

Gopro gekocht voor mooie prijs. Mooie duidelijke overzichtelijke site.
Gopro was in de aanbieding en na selecteren kon je er opties bij bestellen zoals extra batterij en SDS kaart.

Joey 01-08-2022

De communicatie afspraken in info over te kopen spullen is super!! Je kunt er met alle vragen terecht.
Je wordt proffesioneel te woord gestaan met alle tijd en rust.
Heel erg prettig en vertrouwde mensen.

anoniem.photography 01-08-2022

fijne webwinkel.
snelle levering en veel keuze.
het product wat ik besteld heb (teleconverter) kwam prima aan en werkt zoals verwacht.
ze houden je via mail goed op de hoogte van de status van je bestelling.
niks meer dan positief.

JohnD69 01-08-2022

Na enige tijd terug een Dji mini 3 pro drone gekocht te hebben werd het tijd voor een reserve accu, omdat ik aan 1 accu niet genoeg bleek te hebben. Meteen de upgrade kit aanschaffen vond ik overdreven. In de kit zitten namelijk veel spullen in die ik niet (meteen) nodig heb en de accu kan ik met een powerbank onderwerg opladen in de drone zelf. De accu uitzoeken en bestellen op de site ging gemakkelijk en snel. De accu was de volgende dag in huis. Goed verpakt. Ik ben dik tevreden.

Frans 01-08-2022

Prima service, snelle levering. Deels in de winkel gekocht, deels afgehaald. Vlotte en vriendelijke afhandeling in de winkel.

Leveltje 01-08-2022

Op tijd geleverd. Goede communicatie. Prima website en vaak iets goedkoper dan andere. Zeer tevreden.