Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ted 12-08-2022

Gaat om het filiaal in Rotterdam Centrum. Service is erg fijn, werknemers zijn namelijk erg vriendelijk en begripvol. Service van het laten ontwikkelen van filmrollen duurt wat langer dan andere winkels maar prijs is prima. Durf nog niets te zeggen over de kwaliteit ervan, maar voor de rest is de winkel an sich een fijne plek om bij te kopen of langs te komen om even een kijkje te nemen.

Diana Nabi 11-08-2022

Fijne service, ontzettend behulpzaam en aardig. Zou zeker aanraden hier je camera te kopen! Er was iets mis gegaan met mijn bestelling, maar snel en top opgelost. Dank!

Onderdonck 11-08-2022

Snel, correct en goede korting op demomodel. Niets op aan te merken en professioneel afgehandeld.

Homme Amsing 11-08-2022

Klantvriendelijk en nemen alle tijd voor je en belangrijk is ook goede servers. Top

Kasper 11-08-2022

De klantenservice is top, ik had een retour pakketje verstuurd naar t-mobile in een doosje van CameraNu van een bestelling van een behoorlijke tijd geleden. Maar ik was vergeten het retour adres van t-mobile er op te schrijven, gelukkig zat er nog een oud verzendlabel op waardoor dit pakketje bij CameraNu terecht kwam. Na een paar mailtjes over en weer kwam het pakketje gelukkig weer bij mij terecht waardoor ik hem alsnog met het juiste adres er op geschreven kon versturen naar t-mobile.

Top geregeld, en wat de bestellingen betreft uit het verleden heb ik er nooit iets te klagen over gehad. Als je iets op korte termijn nodig hebt doen ze hun best om het de volgende dag bij je te krijgen of je kunt het dezelfde dag bij CameraNu zelf ophalen.

M 11-08-2022

Ik kreeg een goed advies waaruit ik merkte dat de adviseur zelf fotograafeert. Open en eerlijk, zonder franje. Precies waar het om ging.

Maarten van der Heijden 11-08-2022

Fantastische service, accu van fotocamera was defect. Er is direct een nieuwe accu geleverd zonder extra kosten.

Susan Deckers 11-08-2022

Hele fijne shop, vaak zijn de producten op voorraad. Makkelijk te vinden en mocht je ergens niet aan uit komen zijn ze makkelijk en snel te bereiken via whats app. Super fijn!

Arie 11-08-2022

Ben naar camera nu op Urk gegaan voor de aanschaf van een nieuw fototoestel en een probleem met een lens.
Keurig geholpen door de verkoper en het probleem met de lens is opgelost. Er hangt een fijne uitnodigende sfeer bij de winkel(s) van camera nu. (Urk en Apeldoorn)

Arno 11-08-2022

Keurig te woord gestaan. Duidelijk advies voor de 8x42 om vogels te kijken.

Grietje Adema 11-08-2022

De shop is mooi overzichtelijk. Ik kon snel vinden wat ik zocht. Ik heb wel nog telefonisch met een medewerker gesproken om wat extra informatie in te winnen. Dit gesprek was plezierig en maakte daarna de keuze voor het product nog gemakkelijker. De levering liet een dag langer op zich wachten, maar ik werd daarover keurig geïnformeerd. Het product (wildcamera) hebben we nog niet geïnstalleerd, dus kan daar nog geen review over geven.
Privé bestellen en bezoeken wij CameraNU.nl ook en heb hier zakelijk ook eerder een bestelling gedaan. Steeds naar alle tevredenheid!

Laura Moya 11-08-2022

Great experience buying in this shop: good assortment of quality products, very fast delivery and very friendly/helpful staff.

Marcel van der Werf Fotografie 11-08-2022

CameraNU in Groningen is de winkel waar ik standaard naartoe ga voor mijn 'gear'. Eerlijk en vakkundig advies van de mannen in deze winkel. Ook de service naderhand is perfect! Daar komt bij dat de prijs ook bijna altijd de beste is, dus wat mij betreft een perfecte combinatie.

Jeroen 10-08-2022

Winkel waar nog echt mensen werken met verstand van de producten die ze verkopen. Ik was laatst op zoek naar een kabeltje voor een afstandsbediening. Nergens los te verkrijgen, alleen met complete set. Toen ik bij Cameranu.nl Eindhoven vertelde waarna ik op zoek was, werd het kabeltje gewoon uit een verpakking gehaald en kreeg ik het mee voor een zeer schappelijke prijs. Top Service!

Maria Schut 10-08-2022

Wij zijn bij CameraNU in Apeldoorn geweest. Mooie frisse winkel. Wij kwamen met onze “oude camera” en lenzen. Lens kon ik inruilen tegen een goed en eerlijk bedrag. Wij liepen tevreden en dolblij naar buiten met een nieuwe Canon Eos R10 en een 100-400mm lens. Goede uitleg en een oprecht geïnteresseerde enthousiaste verkoper. Top!

Pieter 10-08-2022

Lensje voor op de smartphone gekocht, echter 2de dag reeds afgebroken en teleurgesteld verlies gemeld aan cameranu.nl. Met begrip voor mijn teleurstelling komt men tegemoed en schenkt me een nieuw lensje. Waarvoor dank!

Jordi Gerla 10-08-2022

Nette winkel met op zich redelijk wat spullen op voorraad. De kennis van de medewerkers is voldoende maar mag ietsje beter. Veel wordt opgezocht op het internet. Verder al tijd vriendelijk personeel en denken goed mee met ideeën. Niet geheel onbelangrijk, de koffie is ook heerlijk. Altijd wel lekker na een ritje naar Rotterdam of als het iets langer duurt.

Bert 10-08-2022

Duidelijke site, en supersnelle verzending en levering.
Helemaal tevreden......

W. Schonewille 10-08-2022

Via internet vlot een Pentax Papillio II kijker besteld. Snel bezorgd. Super handig ( dichtbij) kijkertje voor een vriendelijke prijs.

ine 10-08-2022

Ik heb op een beurs lenzen, accessoires, een flitser en een tas voor lenzen gekocht. Deze laatste was dankzij de beurs met een flinke korting te krijgen (aangezien daar niets aanwezig was, zou ik het diezelfde week thuis geleverd krijgen.) Na twee weken ben ik gaan vragen waar mijn bestelling bleef, helaas was de helft nog niet binnen, dus kon de bestelling er nog niet uit. Ik heb op de beurs speciaal aangegeven dat ik mijn bestelling zo snel mogelijk wilde ontvangen, het hoefde niet allemaal tegelijkertijd.

Nadat ik gevraagd heb waar mijn spullen bleven is de lens opgestuurd en daarna de flitser. Na nog enige tijd kreeg ik te horen dat de tas helemaal nooit zou komen (dan kan je dus best 20% korting geven....). De Accessoires heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen.

Zou ik CameraNU aanraden? Ik weet het niet. Ze leveren hele goede materialen en hebben kundige mensen in dienst. Als ik vragen heb over apparatuur heb ik steeds erg goede adviezen gekregen. Echter het bestelproces kent dusdanig veel fouten dat ik naar de concurrent ga. Ondertussen hoop ik dat ik de accessoires nog een keer thuis geleverd krijg.

Slateboard Video 10-08-2022

Ik ervaar CamerNU.nl als een betrouwbare leverancier die bovendien marktconforme prijzen hanteert. Vragen worden snel beantwoord en retouren of DOA's zijn geen probleem. Gewoon een fijne partij.

Richard K. 09-08-2022

Snel, accuraat, zeer goed bereikbare klantenservice welke ook goed meedenkt met de klant. Al met al uiterst tevreden!

Renilde 09-08-2022

Ik bestel alleen foto's die ik graag vergroot wil hebben en dat doe ik dmv de app.heel makkelijk en snel te bestellen en je kan als je wil de foto's bij het ophalen in de winkel betalen.geen gedoe dus maar simpel en goed!

Shimi 09-08-2022

Bought a lens and filters.
Arrived the next day, but I could hear the filters move in the box. Not the way to pack fragile things.

Maryam 09-08-2022

Prima shop. Desondanks bestelling niet op voorraad was, was de levering super snel. Ook qua prijzen prima aan te raden.