Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jelle Jansen 22-07-2022

Duidelijke website, groot aanbod. Snel en netjes geleverd! Volgende dag de camera al in huis.

Henk 22-07-2022

Netjes een alert ontvangen van een product welke al langere tijd niet leverbaar was, maar nu wel weer op voorraad was.
Om 16.00 op donderdag besteld zodat deze op vrijdag binnen zou zijn.
Komen helaas de belofte niet na en versturen pas op vrijdag het pakket op zodat het pas op zaterdag bezorgd werd.

Rob 22-07-2022

Winkel in de buurt om te zien wat je koopt voor dat je het aanschaft reserveren blijft moeilijk op de website je bent verplicht het te betalen dus reserveren is eigenlijk gelijk kopen jammer deze wijze van reserveren het is maar een paar honderdnegen naar de concurrent. Werd wel correct en netjes geholpen in zaak

Adrie Aarnoudse 22-07-2022

2e hands Canon lens gekocht, zonnekap was vergeten maar wordt netjes na geleverd.
Lens ziet er netjes uit, tegen een nette prijs.
Binnen no time reactie op een email, top!

Joop 22-07-2022

Heb een Sigma vezeldoekje gekocht, mooie prijs en snelle levering. Was bijna overal uitverkocht maar deze zaak had er nog genoeg.

Steven 22-07-2022

Goede shop met snelle levering en een goed retour beleid. Ze reageren snel en beleefd. Retour binnen 30 dagen zonder vragen, alleen een eigen stukje verzendkosten.

Jansen 22-07-2022

Zeer tevreden over de verleende hulp inderdaad vestiging in Urk. De medewerker beantwoordde niet alleen de vraag, maar gaf direct informatie over de camera en gebruik statief.

Jan F Bekker 22-07-2022

Prima zaak. Kocht een Jupio accu voor mijn Canon 700D camera. Koos voor Cameranu wegens goede ervaring eerder. Ook nu werd de levering snel en correct uitgevoerd. Prijs was ook concurrerend.

Glenn knockaert 22-07-2022

De service verliep open en duidelijk, alle info werd correct opgevolgd , wat twijfels weg nam..

Kim van Eck 22-07-2022

Een heldere en duidelijke bestelprocedure, en toen ik tussentijds de plaats van levering heb aangepast is dit netjes doorgevoerd.

jippy 22-07-2022

Uitstekende informatie, bestelling de volgende dag zoals verwacht en aangekondigd, gearriveerd. Ook de verkoop van een objectief verliep glad en heel correct, wat bedrag betreft als ook wat communicatie betreft. Zoals bij eerder aankopen: prima!

Camera.nu Groningen. Meeuwerderweg 10 9724 ET 22-07-2022

Bij het zoeken naar nieuwe camera, en de ervaring die ik had bij de aanschaf van mijn vorige Sony , ben ik weer naar Camera.nu gegaan. De adviezen die zij gaven, en mogelijkheden die er zijn voor mijn wensen, ben ik heel goed geholpen. De keuze is uiteindelijk gevallen op de Sony A7 11, met een Sony lens 24-240, volgens ons een goede keuze voor natuurfotografie wat veel doe.

Bas 21-07-2022

Waarom deze winkel duidelijke website gunstige prijzen en telefonisch goed bereikbaar en ze zijn nog vriendelijk en behulpzaam ook , ik twijfelde wel of het met de bestelling met het invullen van het huisnummer wel helemaal goed gaat , ik had hetzelfde probleem als mijn broer ??

Lies 21-07-2022

Alles op voorraad. Snelle verzending.. Behulpzame klantenservice..
Dus altijd een dikke prima!

Gerard 21-07-2022

Duidelijke omschrijving en voorwaarden .
Goede prijs kwaliteitverhouding.
Volgende dag de camera al in huis.

Karin Van Wielink 21-07-2022

Super shop. Klantvriendelijk, behulpzaam.
Mooie producten, goede service.
Dat is de reden waarom ik al jaren naar deze zaak ga.

Myrthe 21-07-2022

Goede en snelle communicatie. Twee bestellingen gemaakt waarvan eentje niet klopte, dit hebben zij al aangepast zonder dat ik naar de klantenservice hoefde te gaan.

Zo Blond 21-07-2022

Waren kundig geduldig en vriendelijke. Naast de kwaliteit aan apparatuur wat ze in huis hebben

LG 21-07-2022

Voor een nieuwe webcam had ik al bij de bekende winkels gekeken, helaas geen kundig advies gekregen. Bij Cameranu.nl daarentegen wel, ik heb nu een uitstekende webcam, hij snel en goed verpakt bezorgd. Kortom, voor nu en nog eens.

Peter Almere 20-07-2022

Cameranu heeft een uitgebreide sortering, een uitstekende website, dus je kunt van tevoren zien of het artikel in de winkel verkrijgbaar is. Je kunt vooraf reserveren, maar dat hoeft niet. Er is deskundig personeel en ze zijn altijd aardig en klantvriendelijk. Ik ben blij met mijn aankoop, maar ik was al goed op de hoogte door alle informatie die op de site te vinden is.

Ronald 20-07-2022

Na een enorme teleurstelling bij een ander bedrijf (KE) bij Cameranu.nl terecht gekomen. Eerst even gebeld of zij de camera die ik wou op voorraad hadden en na een zeer prettig telefoongesprek de camera besteld. Volgende dag de camera al bij mij thuis, dus super tevreden.

Tineke 20-07-2022

De camera die ik graag wilde was bij CamereNu snel te leveren en werd supersnel thuis bezorgd. Ideaal!

Chad 20-07-2022

online heb ik gelijk gevonden wat ik wou hebben, en die voorraad weergave is heel mooi en accurate. Onderdeel was volgende dag in huis en die werkt prima, precies wat ik wou hebben om compact flash te kunnen uitlezen

marcel 20-07-2022

Goede website en mooie aanbiedingen. Online bestellen en afhalen in de winkel gaat prima.

John Berrelkamp 20-07-2022

Mijn ervaringen met Cameranu zijn altijd geweldig, ik ben al 12 jaar vaste klant en ik word er altijd top geholpen en als iets niet op voorraad is word je altijd top op de hoogte gehouden. Nette levering of het nu per post is of in één van de winkels. Goed deskundig en vriendelijk personeel. Ik ben erg blij met Cameranu